načítám data...

Články | Jaromír Soukup

Než Citroëny dostaly koule III: Té-áčko

Závěrečný díl seriálu o meziválečných citroënech vás vezme k modelu, jehož historický význam je srovnatelný s opěvovaným DS. Jaký je jeho příběh?

Než Citroëny dostaly koule II: Céčka a Rosalie

Další lednová sobota, další revoluce nejstarších citroënů. Co nového přinesla třicátá léta?

Mikroreport z Autíčkářova předvánočního kvízu a pozvánka na další, lednový

Opět pro vás máme připravený kvíz s autíčkářskou tematikou. A zavzpomínali jsme i na ten minulý.

Než Citroëny dostaly koule I: “Citrónek” a Bé-desítka

Jak příběh Citroënu začal už víte. Teď přišel čas zjistit, kterými revolucemi pokračoval.

André Citroën: Pokrok je mou hnací silou

Každý ví, že v historii značky Citroën je zapsána nejedna inovace. Jak ale celý její příběh začal?

EVUM aCar 4x4: Náklaďáček pro 21. století

Auto pro komunální služby nemusí být plechová krabice bez výrazu. Tady je jedno, které se snaží nabídnout něco víc.

Automobilová loga se mění. Čím to?

Automobilová loga jsou jedněmi z nejzavedenějších prvků identity výrobce. Tak proč je teď značky tak hojně nahrazují novými?

Autíčkářův předvánoční Pubquiz už 13.12.!

30. listopadu 2022, 15:31 0 komentářů Jaromír Soukup Pubquiz

Jak řekli, tak udělali. Datum a místo konání dalšího kvízu zde!

Report z Autíčkářova kvízu č.11: Vítězové, kolíkáři a spousta motorek

26. listopadu 2022, 22:45 2 komentáře Jaromír Soukup Pubquiz

Čas kvízů je opět tady. Tentokrát jsme se sešli mezi motorkami. A kromě vítězů máme i výherce titanového kolíku. Nu, dařilo se.

Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku

Zdá se, že budu potřebovat "nový" malý vůz. Nesmím ho ale mít rád natolik, abych mu sháněl kryté stání. A chci, aby mě aspoň trochu bavil řídit. Návrhy?

Mini JCW: Má mi i moderní hot hatch co nabídnout?

Svezení v současných hot hatchích jsem nevyhledával. Teď mi ale v ruce přistály klíče k Mini JCW. Změnilo můj pohled na věc?

VinFast: Východní vítr, už zase

Japonci, Korejci, Číňané. Asijská auta jsou na našich silnicích stále častější. A už se na nás řítí další. Co je zač exotický VinFast a čím chce zaujmout?

Suzuki Samurai: Pravý bojovník

Jeho jméno odkazuje na bájného neporazitelného válečníka. Dokáže se i tento samuraj poprat se všemi nástrahami svého protivníka – nezpevněných cest?

Když se z dárce stává příjemce aneb stesk nad evropským osudem Mitsubishi

Značka se třemi kosočtverci bývala mou oblíbenou. Kdeže loňské sněhy jsou…

Trackday Vysoké Mýto 8.10. 2022: Sezóna pro letošek uzavřena

A je to tady, report z Mýta! Tentokrát nám na něj zavzpomínala brněnská sekce. Hezkou zábavu.

Mercedes-Benz EQB 300 4MATIC: Splní každé vaše přání

Tento mercedes je kompaktní elektrické SUV. Takže je dobrý akorát na převážení dětí do školky, že? Chyba lávky.

Autíčka z večerníčků aneb vzpomínky na motoristické usínání

Dnes se spolu vydáme do říše fantazie a zavzpomínáme na auta z večerníčků. Tak ať máte krásné sny!

Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta

Auto z nadpisu je z doby, kdy ještě hot hatche nepotřebovaly stovky koní, aby byly zábavné. Svým charakterem si mě získalo, i když jich má jen sedmdesát.

Masaryk Racing Days: Každý si může připadat jako VIP

Masarykovy závodní dny jsou výjimečnou akcí. Skoro žádné dveře tu totiž nejsou zavřené.

Ford Nucleon: Když bylo v Americe možné vše

Dnešní výlet do historie vás vezme do doby kdy byla Amerika skutečně zemí neomezených možností. Jedním z nejzajímavějších příkladů je tento Ford.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Electra  1974
Buick Electra

1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem

Dodge Daytona Shelby  1991
Dodge Daytona Shelby

1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem

Exkluzivní Ostatní Messerschmitt KR200 1956
Exkluzivní Ostatní Messerschmitt KR200

1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Mercury Marquis GRAND MARQUIS V8 6.6L 1978
Mercury Marquis GRAND MARQUIS V8 6.6L

1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem