Než Citroëny dostaly koule III: Té-áčko
Závěrečný díl seriálu o meziválečných citroënech vás vezme k modelu, jehož historický význam je srovnatelný s opěvovaným DS. Jaký je jeho příběh?
Než Citroëny dostaly koule II: Céčka a Rosalie
Další lednová sobota, další revoluce nejstarších citroënů. Co nového přinesla třicátá léta?
Mikroreport z Autíčkářova předvánočního kvízu a pozvánka na další, lednový
Opět pro vás máme připravený kvíz s autíčkářskou tematikou. A zavzpomínali jsme i na ten minulý.
Než Citroëny dostaly koule I: “Citrónek” a Bé-desítka
Jak příběh Citroënu začal už víte. Teď přišel čas zjistit, kterými revolucemi pokračoval.
André Citroën: Pokrok je mou hnací silou
Každý ví, že v historii značky Citroën je zapsána nejedna inovace. Jak ale celý její příběh začal?
EVUM aCar 4x4: Náklaďáček pro 21. století
Auto pro komunální služby nemusí být plechová krabice bez výrazu. Tady je jedno, které se snaží nabídnout něco víc.
Automobilová loga se mění. Čím to?
Automobilová loga jsou jedněmi z nejzavedenějších prvků identity výrobce. Tak proč je teď značky tak hojně nahrazují novými?
Autíčkářův předvánoční Pubquiz už 13.12.!
Jak řekli, tak udělali. Datum a místo konání dalšího kvízu zde!
Report z Autíčkářova kvízu č.11: Vítězové, kolíkáři a spousta motorek
Čas kvízů je opět tady. Tentokrát jsme se sešli mezi motorkami. A kromě vítězů máme i výherce titanového kolíku. Nu, dařilo se.
Autíčkář se ptá: Zábavný prcek, který může stát venku
Zdá se, že budu potřebovat "nový" malý vůz. Nesmím ho ale mít rád natolik, abych mu sháněl kryté stání. A chci, aby mě aspoň trochu bavil řídit. Návrhy?
Mini JCW: Má mi i moderní hot hatch co nabídnout?
Svezení v současných hot hatchích jsem nevyhledával. Teď mi ale v ruce přistály klíče k Mini JCW. Změnilo můj pohled na věc?
VinFast: Východní vítr, už zase
Japonci, Korejci, Číňané. Asijská auta jsou na našich silnicích stále častější. A už se na nás řítí další. Co je zač exotický VinFast a čím chce zaujmout?
Suzuki Samurai: Pravý bojovník
Jeho jméno odkazuje na bájného neporazitelného válečníka. Dokáže se i tento samuraj poprat se všemi nástrahami svého protivníka – nezpevněných cest?
Když se z dárce stává příjemce aneb stesk nad evropským osudem Mitsubishi
Značka se třemi kosočtverci bývala mou oblíbenou. Kdeže loňské sněhy jsou…
Trackday Vysoké Mýto 8.10. 2022: Sezóna pro letošek uzavřena
A je to tady, report z Mýta! Tentokrát nám na něj zavzpomínala brněnská sekce. Hezkou zábavu.
Mercedes-Benz EQB 300 4MATIC: Splní každé vaše přání
Tento mercedes je kompaktní elektrické SUV. Takže je dobrý akorát na převážení dětí do školky, že? Chyba lávky.
Autíčka z večerníčků aneb vzpomínky na motoristické usínání
Dnes se spolu vydáme do říše fantazie a zavzpomínáme na auta z večerníčků. Tak ať máte krásné sny!
Autobianchi A112 Abarth: Rošťák podle mého gusta
Auto z nadpisu je z doby, kdy ještě hot hatche nepotřebovaly stovky koní, aby byly zábavné. Svým charakterem si mě získalo, i když jich má jen sedmdesát.
Masaryk Racing Days: Každý si může připadat jako VIP
Masarykovy závodní dny jsou výjimečnou akcí. Skoro žádné dveře tu totiž nejsou zavřené.
Ford Nucleon: Když bylo v Americe možné vše
Dnešní výlet do historie vás vezme do doby kdy byla Amerika skutečně zemí neomezených možností. Jedním z nejzajímavějších příkladů je tento Ford.
Poslední komentáře
- beastar, Jak na displeje?
Tady obrázky nějak stávkoval upload - beastar, Jak na displeje?
Ten pohled na displej obecně jako na něco zlého a netradičního... - Blix, Jak na displeje?
Není zhovadilost 2 odkaz na původní Pumu? Pamatuju si že tehdejší... - Blix, Jak na displeje?
První Miata NA6 měla skutečný budík tlaku oleje, bylo na něm... - Lanza, Reportáž z krize středního věku
Ahoj Honzo, no kolem Prahy zrovna ne...musel bys to vzít po moři. Ale... - spooon, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
taky se přimlouvám za článek a klidně i fotodokumentaci... - spooon, Jak na displeje?
U MX-5 NA a NB takhle právě funguje i ukazatel teploty vody.... - Mechanik, Jak na displeje?
Chytrý hodinky bych si nikdy nekoupil. Když má člověk na ruce... - afro-r1, Jak na displeje?
Display je dnes samozrejme nejlevnejsi reseni, byt se zakaznikum... - fortress, Jak na displeje?
Digitální přístrojovej štít mi přijde spíš jako cost... - krab, Jak na displeje?
Jo s těma teplotama vody je to fakt ... "hýbací"... - M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů