Britský McLaren je jednou z mála automobilek vyrábějících supersporty, které berou zimní potřeby svých zákazníků opravdu vážně. Právě proto vznikla speciální pneumatika Pirelli MC Sottozero III, navržená specificky pro potřeby McLarenu, potažmo rodiny modelů Sport Series (540C, 570S, 570S Spider a 570 GT).
K zimním gumám potom elegantně pasují i dodávaná čtrnáctipaprsková kola, která McLaren prodává s pneumatikami v rámci zimní sady. Kolik taková sada stojí, o tom se zatím taktně mlčí a mám takový dojem, že to možná raději ani vědět nechceme.
Podstatné každopádně je, že se z McLarenu na zimácích stává výrazně bezpečnější auto. Už jen na mokré silnici se brzdná dráha oproti standardním letním gumám zkracuje o 10 %, a jakmile napadne byť i drobná vrstva sněhu, natáhne se rozdíl na 20 %.
Co musíme na McLarenu rozhodně ocenit, to je to poselství, které britská značka vysílá směrem ke svým zákazníkům. Zatímco mnoho supersportů už od samotné koupě prakticky jenom stojí, McLaren přímo vybízí k tomu, aby se s auty jezdilo i během zimy a zkrátka za všech podmínek. V tomto ohledu za nás rozhodně palec nahoru











greg
28. 11. 2017, 17:28Výborný nadpis! :)
Viper
28. 11. 2017, 20:11Dík! Snažil jsem se :-D
beastar
29. 11. 2017, 01:10Co McLaren, ale Zondu. Nasadíš řetězy a jedeš. Na prohrnování silnice ten McLaren nebude nic, moc. Ten tvar nárazníku vpředu moc nevymysleli ten sníh potom zůstává před autem. Kdyby se raději poučili v Itálii. Hlavně Pirelli proč? Zonda má normálně protektory a stačí to v pohodě.
GanGreen
29. 11. 2017, 09:13Ja ro tu nechtel zas vytahovat, ale souhlasim s tebou... Mc to ma takovy nedotazeny bych rekl... Na snih je nejlepsi retez a poradnej pluh ;-)
Safa
29. 11. 2017, 11:02Do sněhový břečky s Paganinim jedině na poctivejch protektorech vod Vraníka. Howgh.
zimbic
29. 11. 2017, 14:51A jedině na pleháčích