načítám data...

Trackday&PlechCup 2016: Registrační systém spuštěn

21. března 2016, 07:22 8 komentářů Daniel Borský Trackday

Závodní sezóna 2016 se kvapem blíží a je nejvyšší čas spustit registrace na Trackday&PlechCup.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

REGISTRACE ZDE

Pomalu, ale jistě nám začíná jarní sezóna. S tím se pojí také začátek autíčkářovských trackdayů. Už máte odzimováno? Vyměnili jste vašemu čtyřkolovému miláčkovi provozní náplně a přezuli jste ho do těch správných papučí? Ne? Potom je zřejmě ideální čas. Celý jízdní řád sezóny 2016 jsme si představili již v předchozím článku, ale opakování je matka moudrosti. K tomu jen dodám, že se nám podařilo zařadit ještě jeden termín a krátce po letních prázdninách, přesně 11. září, se uvidíme v Sosnové. Celkem na vás čeká šest okruhových dnů, takže možností, jak se vyřádit do sytosti, bude dostatek. Vzhledem k tomu, že poprvé se uvidíme již za tři týdny, je nejvyšší čas spustit registrační systém. Všichni, kdo máte zájem o první trackday roku 2016, obraťte svůj zrak sem. Registrace probíhá přesně tak, jak jste zvyklí z minulých let. Novinkou budou pouze předplacené balíčky. Z Plechcupu se stává regulérní šampionát (musíme ukázat Berniemu, jak vypadají atraktivní závody) a bude hodnocen dle celé sezóny. Dokonce to vypadá, že bude připraven nový redakční speciál. Neváhejte tedy a pojďte se přihlásit. Rádi uvidíme každého z vás. A pokud nestihnete dát své auto do kupy? Klidně dojeďte i tak. Rozhodně bude na co koukat a věřím, že vás osloví také Autíčkářovo občerstvení, které je vyhlášené široko daleko. Především pak hotdog je opravdová lahůdka. Takže nezapomeňte, 9.dubna v Sosnové se na vás budeme těšit. 

PLECHCUP 2016  

Někteří už to znají z předchozích let, jiní možná budou úplnými nováčky. Takže tady je stručné uvedení do toho, jak si u nás nejlevněji zazávodit:  

Co to je?  

Začněme tím, co to není. PlechCup není destruction derby, demolition derby ani ‚závody plecháčů‘, tak jak je znáte z vesnických okruhů, tedy s cílem nebo minimálně vedlejším efektem v podobě devastace automobilu. Cenový limit 15 000 Kč je zde kvůli tomu, aby závodění zůstalo pomalé a ve hře se tak udrželi i jednotlivci či týmy s velmi omezeným rozpočtem. Není tu kvůli tomu, že by auta měla být ‚postradatelná‘ a počítalo se s jejich zničením. Vzhledem k tomu, že takto levná auta patrně nikdo nebude vybavovat věcmi, jako je ochranný rám nebo skořepinové sedačky, jezdí se PlechCup coby časovka – každý jezdec zajede tři měřená kola, počítá se to nejlepší z nich.   

Teď ale k tomu, co to je a čím by to mělo být. Hlavním účelem PlechCupu, kromě toho, že je to spousta zábavy, je přiblížit ‚opravdové závodění‘ i těm, kteří nedisponují prostředky závodního týmu. I se skromným rozpočtem si zajezdíte, zazávodíte, a jestli vyhrajete, nebo ne, záleží jen na vaší šikovnosti za volantem či při shánění a přípravě vozu, ne na naditosti vaší peněženky.   

Pravidla  

Limitem pro cenu auta je 15 000 Kč, včetně nezbytných oprav (tím eliminujeme situace, kdy by někdo koupil holou karoserii BMW E36 a v rámci ‚oprav‘ do ní vecpal techniku z M3 nebo něco podobného). Naopak peníze získané odprodejem přebytečných věcí se odečítají.  

Auto musí být technicky způsobilé závodit. Platná STK není nutná, nicméně trochu pomůže. Obecně nám ale na tom, jakými doklady (příp. značkami) auto disponuje, příliš nezáleží. Jde o to, aby auto nebylo ohrožením pro řidiče ani okolí.  

O důvěryhodnosti udané ceny i o technické způsobilosti rozhoduje komise určená pořadatelem. Pokud si něčím nejste jistí, kontaktujte nás předem, rádi s vámi probereme, co je možné a co už ne.  

Do ceny vozu se nepočítají bezpečnostní prvky (sportovní sedačky apod.) a pneumatiky. Pneumatiky musí být homologované, slicky a semislicky jsou zakázané.  

V případě jakýchkoliv dotazů a nejasností se ptejte na redakce@autickar.cz nebo na +420 778 00 26 50 (Vojta Dobeš, šéfredaktor).  

 

REGISTRACE ZDE

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ap
Apache
21. března 2016, 08:32
0

Kluci (a děvče), nepřemýšleli jste o zavedení "tříd" v PlechCupu? Nemám namysli třídy objemové, které jdou řekl bych poměrně proti duchu soutěže, kde se potkávají třílitrové obří sedany s dvoumetrovými francouzskými prdítky, jako spíš třídy "Plečka corso speciale" a "Plečka stradale" - první jak už napovídá pro nadšence, co přijedou s podvalem a závoďákem, který z těch 15k Kč vymačká co se dá a druhá pro auta, která mají technickou a prošla by jí znovu ve stavu na okruhu, čímž mám na mysli to, že má světla, motor který tam patří, atakdále. Prostě aby i ti z nás, kteří přijedou huntovat svojí daily plečku, měli šanci alespoň na třídní souboj :-).

reagovat
sw
swein
21. března 2016, 09:16
0

Byla už na plechcupu někdy vyloženě plečka corso speciale? Do teď se tam vyskytovaly řekl bych daily plečky a plečky z vrakáče s vyházeným interiérem a byo to poměrně výkonově vyrovnané...

Wi
Winie
21. března 2016, 11:13
0

Taky mi to přijde nesmysl rozdělovat. Lze vycházet z předpokladu, že auto z vrakáče nebude v tak dobrém technickém stavu, jako auto na značkách.

Ale docela se mi líbí pravidlo, které mají ve Finsku u podobného formátu. Pokud přijde druhý závodník s nabídkou koupě, tak mu auto druhý závodník musí prodat - ale pouze okamžitě a v hotovosti.

František Čáslavský
21. března 2016, 11:31
0

Nechci mluvit za celou redakci, ale tohle pravidlo by se mi taky líbilo. Ale obávám se, že v podmínkách naší země by se tahle věc špatně vymáhala a prosazovala. Navíc občas někdo jede s věcí, která pro něho má určitou citovou hodnotu nebo s tím běžně dojíždí do práce...

sp
spooon
21. března 2016, 13:09
0

to půjde, až budu všichni tahat plečkap speciály na podvalu...protože si to nedokážu představit v podmínkách ČR (evidenčka - 300, přihlášení 800 a případně ekodaň 3 000 - 10 000kč). V extrémní situaci by přihlášení stálo skoro jako auto :-D

Nehledě na to, že by jak současný majitel, tak budoucí museli spolu na úřad, nebo by se musela sepisovat úředně ověřená plná moc...ne, to by tady fakt nefungovalo.

Ap
Apache
21. března 2016, 13:22
0

No však taky v tom TopGearu, ze kterého ta informace pochází, tam závodili s autama mimo značky, takže to byla jen otázka peněz na ruku...

Moje původní myšlenka byla spíš o tom, že tím, jak se profesionalizuje organizace PlechCupu ze strany redakce, tak se i (alespoň dle mě) vyvíjí startovní pole. Vzhledem k tomu, že práce nic nestojí, tak šikovnej člověk co si v garáži trochu pohraje a přiveze speciál na podvalu, dá určitě dohromady auto úplně jinde než někdo, kdo chce spojit příjemné s užitečným a koupit za 15 auto, které přijede a odjede po ose a ještě ho bude vozit do práce. Ta první skupinka má moje uznání a nechci je nějak handicapovat nebo připravovat o zásluhy, jen mě napadlo, že by nebylo špatné udělat třídu pro ty druhé, to je vše :-).

Vikis
21. března 2016, 10:45
0

Kluci jenom taková technická :) Je potřeba helma, když budu kroužit po trati? :) Jestli jí mám shánět, nebo ne :) Díky

reagovat
Daniel Borský
21. března 2016, 15:44
0

Helma není striktně vyžadována - DanB



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem