načítám data...

Ptejte se Vojtů: Větší, menší, nejmenší?

15. července 2014, 16:49 30 komentářů Vojta Dobeš Ptejte se

Na velikosti prý nezáleží, a jsou možná místa, kde je to pravda. Ale na okreskách na velikosti záleží zatraceně hodně.

Zobrazit galerii

Rubrika Ptejte se Vojty bohužel vzala za své spolu s mým oblíbeným českým časopisem britského původu. Všetečné dotazy čtenářů mi ale začaly chybět a tak se stará známá rubrika vrací – jen s tím rozdílem, že jsem si přibral i druhého Vojtu, který narozdíl ode mě není jen teoretik, ale přinejmenším tuší, za který konec se drží šroubovák…

Ahoj Autíčkáři, řeším klasický neřešitelný problém… nákup nového auta

zadání je celkem jednoduché 

Auto musí být zlehka praktické (každodenní využití i se zimní tůrou do hor), velice zábavné, odolné a levné. Jak jednoduché, že? 

Přesněji to znamená něco co mě bude bavit na našich okreskách. Jezdit to bude na benzín, případně LPG. výkon cca 100-150 koní na tunu. Počet válců, poháněné nápravy a spotřeby libovolný. Stáří a počet km nerozhoduje – rozhoduje stav. Serviska, faktury za opravy,popřípadě potvrzení původu a podobně jsou vítaným plusem, né však nutností (přeci jen to bude staré auto).
Asi to nejdůležitější je rozpočet. Auto neberu jako investici, ale jako v podstatě "vyhozené" peníze za nutný koníček. Nerad bych proto překročil hranici 150 000 Korun se vší všudy.

Jako ideální kandidáti se mi jeví dva Fordi a jedna Škodovka.
Hned když jsem si srovnal v hlavě co vlastně po tom autě chci, před očima se mi zjevila Fiesta ST, Ale přeci jen je to prcek, natož když se proti němu postaví sice starší, ale za to o hodně "dospělejší" a praktičtější sourozenec Mondeo ST220? Popravdě nechápu jak je možné, že tyhle dva Fordy stojí skoro stejně…
V tom všem hledání všech pro a proti jsem ale narazil na dalšího zdatného konkurenta po kterém bych sám od sebe ani nevdechl. Octavia RS první generace 1,8 turbo 180 koňader. Nepatřím mezi lidi co by Škodovku vynášeli do nebes, ale tohle auto mě začíná čím dál tím víc lákat.

Už jsem pročetl snad všechny inzeráty na tyhle auta horem,dolem, zleva i zprava, ale rozhodnout se nemůžu. Asi si střihnu

Prosím tě, co bys vybral ty a proč? Nebo bys šel úplně jinou cestou?

Předem velké díky Martin. 

Jako první ze všeho bych se posadil a znovu bych se zamyslel nad tím, jestli vím, co od auta chci. Malý, obratný hot hatch, který bude možná nepraktický při stěhování nebo cestě na dovolenou? Středně velký liftback, který má neobyčejný "Machr Index", ale také neslavný podvozek ze čtyřkového Golfu a motor s nevalnou pověstí pokud jde o spolehlivost? A nebo praktický, pohodlný rodinný sedan/liftback/kombík, kterým se přestěhuješ i dojedeš do Chorvatska, ale na úzkých okreskách bude poněkud neohrabaný?

Bez hlubšího povědomí o tom, kolik ti je, kolik máš dětí, domácích zvířat a prostorově náročných koníčků jako je cyklistika a chalupaření, ti můžu jen těžko poradit, které auto je pro tebe nejlepší. Už jen samotný fakt, že uvažuješ o Fiestě, ale naznačuje, že to patrně s nároky na vnitřní prostor nebude tak žhavé, stejně jako se stěhováním rajčat a převážením bicyklů. Navíc Fiesta minulé generace je na svoji velikost překvapivě prostorné auto, takže pokud jde o občasnou přepravu cestujících vzadu, splní účel naprosto skvěle.

Jedničkové Octavii RS bych nerad křivdil, neb jsem jí nikdy neřídil, nicméně můj názor na ní už jsi asi z prvního odstavce pochopil. Hezky vypadá, a naší kotlině má její jméno dobrý zvuk. Ale jinak je to stále jen velké auto na (nijak povedeném) podvozku kompaktního hatchbacku. Osmnáctka turbo není ani zárukou klidného spaní, ani příjemných zážitků při placení u pumpy. Nemluvě o tom, jak jsou tyto vehikly na našem trhu předražené. Za mě rozhodně ne. 

Mondeo ST220 bylo v dobách, kdy jsem jezdil jeho slabším dieselovým bratříčkem, téměř mým snem. Druhá generace Mondea je obecně příjemně velké, prostorné a pohodlné auto, které navíc skvěle jezdí. A u ST220 se to všechno posouvá ještě o úroveň dál. Jenomže tohle platí v intencích toho, že tu mluvíme o velkém rodinném sedanu (kombíku, liftbacku…). Velká a těžká předokolka zůstane vždycky velkou a těžkou předokolkou, a nikdy s ní nebude taková zábava jako s hot hatchem, nebo obratnou zadokolkou. Nemluvě o tom, že jezdit rychle s velkým autem je vždycky dražší než s malým.

Takže rada Autíčkáře zní – Fiesta ST. Z celé trojice bude nejzábavnější, nejspíš i nejrychlejší, a bude mít nejmenší provozní náklady.

 

Vavrisův dodatek:

Souhlasím s Bobashem, že z dané trojice je Fiesta ST rozhodně tou nejpřitažlivější volbou a Octavie autem, ve kterém se pravděpodobně budeš bavit nejméně. Nicméně trochu se Škodovky musím zastat. V mém vesmíru platí, že koncernová jednotka 1.8 turbo je uživatelsky příjemná a relativně úsporná. Nebál bych se říci, že společně s TDI rotačkami je tím nejlepším, co koncern VW dokázal na přelomu tisíciletí nabízet.
Ale zpátky k zadání dotazu. Pokud bychom se neomezili jen na 3 výše vyjmenovaná vozidla, napadají mne minimálně další dva vhodní kandidáti.

Jestliže by stačila prostornost Fiesty ST, posloužilo by určitě dobře i Clio Sport 182, které oproti Fordu bude možná trochu méně dospělé a více laciněji působící, ale mrštnější a za všech okolností rychlejší. Pokud by přece jen bylo třeba zadních dveří, bylo by hříchem pominout profláklou variantu "olítaného bawa". Do 150 tisíc peněz by se určitě dala najít zachovalá 330i, která sice nebude tak divoká jako malé klíště, ale zase je mnohem příjemnější v každodenním životě…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ts
tsu
15. července 2014, 18:19
0

Co jsem tak načetl na netu, tak u Mondea celkem problém s motorem, respektive s malou olejovou vanou...pokud předchozí majitel nehlídal hladinu oleje, tak celkem průšvih.

reagovat
František Čáslavský
15. července 2014, 18:22
0

Jojo, taky mám načteno, že ty 3.0 V6 z STčka jsou dost náchylný na olej. Celkově bych byl taky za Fiestu, pokud to musí být až tak praktický. Kdyby stačilo vozit dva lidi, Miata by byla jasná odpověď :)

j3
j3rry
15. července 2014, 20:32
0

A co Impreza GT, nebo rané verze GDčkových WRXů ?

reagovat
Ma
Martin
15. července 2014, 21:56
0

Právě že asi před týdnem jsem narazil na problém: zavazadla se svými lidmi VS. Ford Fiesta a jeho vnitřní prostor :-) Kdyby se mi tahle příhoda nestala, nad jiným autem nepřemýšlím. S obyčejnou Fiestou toho mám naježděno mnoho a mnoho a jediné co jí můžu vytknout je slabý motor a sedačky. Oba tyto neduhy však u ST mizí.
Jenže jak říkám, ten prostor není opravdu to pravé ořechové. Tři lidi na týden, víc to auto nedá. (jasně i s Ferrari a kreditkou můžu vyrazit daleko :-)) Pokud ale chceš jet byť jen na týden na kolo, je problém.

Octavia mě napadla právě kvůli motoru. Už jsem s ním ledacos zažil (asi jediná věc co se na Kaipanech nerozpadala :-)) a nemůžu ho vynachválit. Navíc se tenkrát povídalo, že se Škodovce povedlo na základě extrémně nudného auta postavit cosi, co ani páni v Audi s jejich TT nezvládli, totiž něco jako zábavu. Bohužel se to povídalo v Čechách a tady cokoli co Škoda udělá je něco jako raketoplán.

Impreza a BMW mají v této cenové hladině trošku problém. Najít se dají, ale vždy je tam nějaká podivná úprava, pochybný počet km... Prostě tam vždy něco smrdí a myslím že by nakonec rozpočet nepříjemně narostl. U Impezy se navíc bojím o život :-) To auto sedí jak přilepený a pak najednou letí všema čtyřma někam do neznáma. I slabá verze na sněhu dokáže vystrašit a mez mezi pocitem "konečně mě to auto fakt baví!" a "sakra co bylo špatně, že mám místo motoru strom?" je velice, velice tenká :-)

No asi to bude ta ST.

Díky moc a další návrhy jen vítám :-)

reagovat
BobAsh
15. července 2014, 22:26
0

S tvým názorem na rychlý čtyřkolky naprosto souhlasím, taky z nich mám ten pocit...

Jestli pravidelně jezdíš na delší cesty, tak Fiesta možná nebude úplně to pravý. Co Focus ST? Vešel by se do rozpočtu?

Ma
Martin
16. července 2014, 07:27
0

Focus mě taky napadl jako jedna z prvních variant (mám trochu slabost pro Fordy), ale pohybují se od cca 150-300 tis. Takže s mým rozpočtem bych musel vybírat něco ze spodní hranice a už by mi moc nezbylo na případné opravy. v tom má ta Octule výhodu. Stojí cca 100 v dobrém stavu a ještě mi 50 zbyde na opravy... Navíc Focusem ST170 jsem jezdil v Praze před několika lety a řekl bych, že to auto už tak skvělý Focus nikam dál neposunulo. ST druhé generace už je něco jiného, ale jak říkám je tam problém s cenou. Ta se navíc už nebezpečně blíží k mé lásce Focusu RS 1. generace... Ale toho bych neměl to srdce vytáhnout ven v zimně :-), takže taky nic.

To Mondeo asi opravdu padlo, nemůžu už potkat 2006 za hezké peníze v hezkém stavu. Bylo jedno a po třech dnech je inzerát fuč. Do 2005 a starších dávali pouze 5-ti kvalt a to mi na šestiválec nepříde zrovna OK.

Mírus
17. července 2014, 05:05
0

Focus je asi dobrý tip pro tebe, pokud fiesta může být moc malá. I základní dvoulitr (a ještě líp 3 dveřák) se vleze do kritéria výkonové hmotnosti.
Jako nejbližší alternativa mě napadá Mazda 3 2.0i. Žádný HH, ale schopný podvozek a řízení, motor stejný, jak ve Fiestě ST, váhově jen o cca 70kg těžší.
No a když je řeč o Mondeu, tak bych ještě i jako protiváhu pro kontroverzní oktávku rád zmínil Primeru P11 (Autíčkářem také testovanou). Dneska už starší kousek, ale díky rozpočtu můžeš hledat ty nejlepší. Nejlíp verzi GT, mohl by stačit i základní dvoulitr, 4dv. Argumenty pro jsou minimálně dva: mimořádně schopný podvozek a dnes už legendární motor SR, Spolehlivý a Robustní, s dobrým potenciálem pro ladění. Auto je to velké, ale ne těžší než O.RS a v zatáčkách prý překvapivě obratné. Líbí se mi víc před FL, ale po FL vypadá, řekněme, moderněji.

Ma
Martin
21. července 2014, 06:41
0

Tak se dnes půjdu podívat na tu 330 ci. Trochu mě straší automat, ale uvidíme :-) nějaké rady na co dát u BMW pozor? Díky

Vavris Vavrisovic
21. července 2014, 09:02
0

Aha, ono to je SMG, to jsem si ani nevšim. To však činí nabídku poněkud méně atraktivní - potenciálně drahá oprava...

Ma
Martin
21. července 2014, 14:28
0

Auto je hlavně v D. Pán by mě dovezl rovnou k autu, kde by se vyzkoušelo a případně se s ním odjelo. V ceně je prý vše včetně převozek a benzínu do Liberce. Přihlásit to na CZ SPZ bych ale musel sám. Auto je prý ve výborném stavu a prý má nové gumy a brzdy. Prý je naprosto bez investic, dokonce po německé technické... Ale někde jsem se dočetl, že by se mělo dávat bacha na automaty, že by se měli po cca 150 tis měnit. tohle auto má 150 tisíc... :-( Na první pohled to vypadalo velice lákavě, ale nějak nevím, vzít auto jen na základě obrázků. když ho nevidím? Přeci jen výlet do Berlína to je celkem štreka...

Ch
Chilli
15. července 2014, 22:50
0

Zatim všichni zapomněli na Hondu? Co třeba Civic VTI sedan nebo Civic Type-R? :)

reagovat
Ma
Martin
16. července 2014, 07:29
0

Nikdy jsem Hondu neměl, hodně lidí je chválí, ale dost lidí taky říká, že je dobré se jich po cca 10 letech zbavit. Jak jsou prý do té doby spolehlivé, tak pak se začínají sr..t a díly jsou drahé.
navíc je celkem problém narazit na Civica v originálním stavu a tuzing car opravdu nechci...

Ale díky za radu, určitě na ty Hondy ještě mrknu :-)

po
pop
15. července 2014, 23:11
0

Já požadavkům tazatele rozumim....mam je vlastne stejne....

nejde o to jestli chci HH nebo sedan nebo spider....pres to jak rozdilne to pusobi..

ja treba vybiral auto pres rok..a neustale jsem menil pozadavky...ja vim ze to mnohym nedava smysl ale platonickemu milovniku aut ano...

za urcitych podminek se totiz srovna s nepraktickym malamy HH ktery zere 10l/100 stejne jako s turbo sedanem ktery zere to same ale jede tak 2x tolik a i v tech zatackach neni otravny..zase to nahrazuje tim zbytkem..

Spis jde o konkretni kus. Bavime se o ojetinach, ktere dost pravdepodobne dostavaly na ....

takze ac se to zda nelogicke...vyhrat muze super kus fiesty ST oproti vraku Subaru a naopak

reagovat
po
pop
15. července 2014, 23:24
0

je to samo neresitelna otazka...kazdy bude doporucovat neco jineho...

fiesta bude asi super...ale kdekoliv nez na okresce to bude utrpeni

Mondeo skoro ideal ale s ohledem na motor velka loterie pri vyberu

Octa takovy kompromis (spis mene) s vyhodou opravitelnosti ale zas s mnohem vetsi pravdepodobnosti blba jako predchoziho majitele...

Jako italofil byl doporucil AR 156 2.5 V6...ale tech je jak safranu:(

Ma
Martin
16. července 2014, 07:35
0

Fiesta je ok i na dálnici. Aktuálně mám 1,3 rok 2005 a i dálnice se s ní dá naprosto v pohodě. Je tam jen problém s tím prostorem a taky s tím, že jednu Fiestu už mám a kupovat v podstatě stejné auto dvakrát..? :-)

Na Alfy jsem taky koukal, kamarád je Alfa magor, tak mi dal nějaké typy :-). Ty auta se mi strašně líbí, ale ten poslední kousek rozumu co se mi v mozku topí v záplavě benzinu, mi říká něco jako: "Itala neber :-)" Navíc mi příde, že je teď hrozná móda mít Alfu a má jí každej druhej :-)

kubas
16. července 2014, 09:48
0

Názor na VW 1,8t mam teda jinej :D Měl jsem seat ibiza cupra 6k2 a ten motor byl naprosto fantastickej a s trochou snahy se dalo jezdit i pod 8l/100km, i když se to teda tak často nestávalo ;) Vlastně mi ibiza chybí, i když mám teď busso, tak cupra měla svoje čaro :)

reagovat
Vavris Vavrisovic
16. července 2014, 10:38
0

Tento názor sdílím, nějak moc nechápu, kde Bobash nachytal tolik hrůz na jeden z mála povedených VW motorů z 90. let.

Ch
Chilli
16. července 2014, 17:00
0

Ten motor neni vyloženě špatny. On je pouze špatny za TU CENU, za kterou se Golfy IV prodavaji. Aspoň ještě před par lety byly silnějši verze GTI(se 132kw - ten sam motor, jako ma Octava I RS) dosti drahe(od cca 130K nahoru), teď už tomu možna bude jinak. Takže motor se podle mě da přežit, dojeb je spiš ten podvozek. Měl jsem Golf IV GTI jako daily driver 2 roky a ten ma v serii o 15mm nižši podvozek, než klasicky Golf a stejně byla jizda tvrdši, než v me nynějši E46 328i, kterou mam sniženou vepředu o 60 a vzadu o 40mm. A o čitelnosti podvozku nebo řizeni ani nemuže byt řeč :)

Pe
Petr
16. července 2014, 14:26
0

Co Cooper S? Limit 150k je hraniční, ale dají se najít i poměrně použitelný kusy, a to auto podle mě není vůbec špatná volba. Jinak bych samozřejmě volil Alfu 3.2 V6, i když rozumnější varianta bude 330i :)

reagovat
Ma
Martin
16. července 2014, 15:39
0

Jel jste někdy někdo Citroenem C4 VTS? Jak jezdí? Není to jen "Citroen s nálepkou"? Přeci jen Citroeny mám spojené s komfortem, ale už jsem objevil i pár názorů, že to je zapeklitě dobrý, ale zapomenutý HH...

Já ho snad nikdy neviděla ani zaparkovaný, natož abych si ho projel :-)

Díky předem

reagovat
Ne
Nedy
16. července 2014, 19:21
0

Úvahy o autě pro zábavu se mi teď honí hlavou v podobné cenové relaci. Samozřejmě že vyžaduji i použitelnost. Ještě je tu jedna varianta, ovšem s vyššími provozními náklady - Mazda RX8...

reagovat
martin_100
17. července 2014, 13:49
0

Martin se ptá na ST 220 a to je až 3. generace mondea kdežto v odpovědi je zmínka o druhý který se ale ve verzi ST 220 jaksi nerobila ;-)

reagovat
BobAsh
17. července 2014, 15:03
0

Jo aha, on se facelift první generace počítá jako druhá generace?

Wo
Woyta
17. července 2014, 18:47
0

Aut je dnes jako nas.ano. tak proc se omezit jen na jedno?
Jedno auto ciste pro radost (ci jako rezervni) a druhe na bezne jezdeni a prevazeni nakladu.

reagovat
Ji
Jiri23
17. července 2014, 21:13
0

Resil jsem stejny problem pri nakupu soucasneho auta.

Kombinace lehkeho/zabavneho/praktickeho auta, u me jeste limitovano vykonem, protoze se u nas za kazdy kW plati mesicne solidni suma.

Favoritem byl Focus st170 v kombiku, ale vyradil jsem ho kvuli "hodne" kw.

Zvitezila Mazda 323f 2.0 GT posledni generace, penize by tehdy stacili i na mazda3, ale rizeni 323 je proste zabavnejsi. Auto je to lehke, spolehlive, prakticke, nenapadne, tunerami prehlizene, neutralne se chovajici, komunikativni. Sedacky by mohli byt lepsi, kdejaka fabia ma sportovnejsi.

Vykonove to neni zadny zazrak, ale o to vic bavi na okreskach. Vyrabelo se pod nekolika nazvy, nejvic informaci se mi podarilo tenkrat zjistit z US stranek kde se prodavalo pod nazvem Protege5.

Kazdopane preji hodne zabavy pri zkouseni kandidatu!

reagovat
Is
Isachs
18. července 2014, 10:56
1

Ahoj,
výběr chápu, nechceš dopadnout, jako já a skákat z auta do auta :), nicméně já jsem většinu těhle aut měl a tak dokážu dát přímé srovnání. Pokud by tě zajímaly detaily, není problém se zeptat. Do aut celkově investuji hodně a vždycky pro měl byl na prvním místě fun factor... Zkoušel jsem sem psát z telefonu a neukazuje se mi to, kdyby náhodou se to sem hodilo 2x, tak se omlouvám.
Jinak z aut, co jsem měl za posledních 5 let:
Octavia RS 1.8T, Mondeo ST220, Leon CupraR, Civic 7G TypeR

Octavia - je to pekelná nuda. Podvozek je jedním slovem slabota. Auto není obratné. Nebrzdí dobře. Na druhou stranu motor je pecka. Spotřeba je fakt slušná (držel jsem i kolem 8mi litrů) a celkově jako mainstream není špatné. Ale není to auto pro řidiče. Spíš zajímavý dopravní prostředek.

Mondeo ST220 - hodně překvapilo, rychlé, komfortní, ale zároveň překvapivě obratné a zábavné. Spolehlivé. Nevýhodou je nutnost hlídat olej a držet jej na vrchní rysce. V zatáčkách může odlejt odlej, klesne tlak v napínání řetězu, protočí se a je vymalováno. Taky malý rejd. Jinak super. Často má bohatou výbavu. Spotřeba cca 11l/100km. Brát jen 6ti kvalt. Jinak je auto extrémně odolné a spolehlivé. Horší antikorozní ochrana (nutno ošetřovat).

Cupra R - velice rychlá, rychlejší než ORS, oproti ní je výhodou 6ti kvalt. Ujel jsem s tím hodně upravené OII RS. Spolehlivé, ale opět horší podvozek, nic moc obratnost. Je však lepší, než OI. Mainstreamově slušné. Auto je z venku hodně pěkné, Cupra má ještě lízátko, které ze předu z auta dělá opravdu dravce. Vyplatí se brát motor BAM - 165kW (po roce 2004) s kombinací Brembo brzdy / Recaro sedačky. Obyčejné sedačky jsou peklo a obyčejné brzdy jsou slabé. Auto má vyšší spotřebu. Horší zpracování uvnitř, horší kvalita interiéru.

Honda Civic TypeR - asi to nejlepší auto, co jsem kdy měl. Můžu říct, že toto je jediné auto, co bych si do budoucna chtěl koupit znova. Nejrychlejší na seznamu, nejagresivnější, neagilnější. Neuvěřitelný motor. Skvělý sound, projev, zrychlení. Největší fun faktor. Nevýhod je několik. Auto neřeší co uděláš a jak to uděláš, prostě to udělá taky. Nemá žádné asistenty trakce (kromě ABS), nemá skoro žádnou výbavu. Motor díky konstrukci s volnějším uložením konzumuje ve vysokých otáčkách olej. Olej musí být velmi kvalitní (nejlépe Castrol 10W60) a měněný často. Udržovaný na vrchní rysce (řetěz, napínaný hydraulicky). Při špatném řazení trpí synchronizace převodovky, výměna strojí cca 50 tis. Slyšel jsem o odcházení ložisek. Nevýhoda / výhoda je držení ceny.

Z aut, co jsem jen řídil...

BMW 330Ci - auto jsem několikrát řídil. Jedním slovem neskutečné. Jen by mohlo být trochu rychlejší. Zadokolka může být pro někoho v zimě nevýhodou.

BMW 540i - můj favorit. Není tak obratné jako 330, ale je rychlejší. Nejlepší sound. Slušná spotřeba, peckové svezení a dost místa. Brát před faceliftem. A opět je to zadokolka.

Jinak momentálně mám několik aut a jako civil používám X5 :). Na sport se chystám stavět 350Z :) na turbo.

reagovat
Bi
BigTwin Jirka
24. července 2014, 21:48
0

Lancia Delta HF 2. generace? Synek momentálně jednu z gruntu renovuje, motor ladíme v jeho opráskaný Kappě (nic divokýho, spíš je to nastavený na dlouhodobou spolehlivost). Jeho záliba v Italech mi moc nevoní, ale je fakt, že se v nich musím taky orientovat a baví mě na tom to, že jeho celý (poměrně slušný, nezkorodovaný a jezdící) auto stojí toliko, co moje jedno obutí zadních kol.

reagovat
Ma
Martin
05. prosince 2014, 16:11
0

Tak jsem nakonec po dlouhém rozhodování skončil u Focusu ST170 a po třech měsících musím říct, že jsem maximálně spokojený a lépe jsem snad nemohl vybrat... Všem děkuju za tipy a rady.

reagovat
Vavris Vavrisovic
06. prosince 2014, 10:27
0

Paráda. Přejem spoustu šťastných kilometrů. :)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem