Výprava automobilky ze Stuttgartu měla původně jen relativně skromné cíle. Porsche chtělo údajně zajet čas pod 7:05, nicméně realita se ukázala jako výrazně optimističtější. Do dvou různých aut totiž usedli testovací piloti Nick Tandy a Lars Kern a oba zajeli na okruhu celkem pět kol s časem pod 6:50. To vůbec nejrychlejší patří Larsovi Kernovi a jedná se o vskutku parádních 6 minut a 47.3 sekund.
Teď ovšem trochu porovnávání. Porsche se s tímto časem skutečně stalo nejrychlejší produkční zadokolkou Ringu. Můžete sice namítat, že je tu třeba rychlejší McLaren P1 LM nebo elektromobil Nio EP9, ovšem žádné z nich nelze počítat coby produkční. McLarenu se vyrobí pár kusů a Nio je startup, který dosud ani žádné produkční auto nevyrobil.
Zajímavěji zní každopádně zpráva, že je 911 GT2 RS poměrně výrazně rychlejší, než Porsche 918 Spyder. „Chudý příbuzný“ za zlomek ceny nadělil vrcholnému modelu z vlastní stáje plných 10 sekund, což je obdivuhodný výsledek.
A jak to chlapcům jelo? Vedle samozřejmého on-board videa v plné délce se můžete mrknout i na krátké sestříhané promo video. Tahle nová věc je vážně děsivě rychlá.
29. září 2017, 19:43
0
super
bylo trochu trapny, kdyz viper byl s okruhovejma casama nekde naurovni 6x drazsi 918
timhle porsche opet potvrdilo, ze je na spici opravdu sportovnich vozu a zaroven, ze ferrari ujel uz mezi ryze sportovnimi vozy davno vlak.. na tohle zareagovat nezvladnou
29. září 2017, 21:07
0
Pri Ferrari nie je dôležité ako rýchlo dokáže ísť na Ringu ale ako pomaly dokáže ísť v Monaku :)
30. září 2017, 13:57
0
celkom trefné :-)
30. září 2017, 14:02
0
Moc hezká poznámka:) Taky je ještě drží ta jejich zákaznická politika. Kdy to neprodají každému.
30. září 2017, 20:22
0
Znam tri a ani jeden...
A v moste jsem zjistil, ze jzdim mizerne..
02. října 2017, 10:05
0
trénovať a trénovať.
pôjdem asi ešte 13.10 do Mostu skúsiť inú stopu
04. října 2017, 16:19
0
Já včera zkusil takovú inú stopu a neskončilo to dobře:D
30. září 2017, 20:02
0
Mne tedy prijde, ze Ferrari to dela naopak spravne. Zda se ze jejich jizdni vlastnosti jsou "lidsky". Auta jsou komunikativni a s citelnyma jizdnima vlastnostma. Staci se kouknout na youtube jak to tam vsichni novinari honi za limitem, kdo dela takto vyvazena auta s motorem uprostred? Naopak posedlost nejrychlejsim kolem na ringu je uplne mimo, kolik lidi odsud to tam ma tak najete a dokaze drtit supersport na krev?
01. října 2017, 00:20
0
Já. Nic na tom není však to někdy zkus;) To je tady obecně rozšířený názor.