načítám data...

Pneumatiky nového Challengeru Demon budou stejně úchylné, jako zbytek auta

Dodge na nás postupně chrlí maniakální fakty, týkající se nového Challengeru SRT Demon. A s každou další kravinou se těšíme o to víc.

zobrazit celou galeriiNovinky: Pneumatiky nového Challengeru Demon budou stejně úchylné, jako zbytek auta

Docela běžně se ve světě vrcholných supersportů stává, že si nějaká automobilka v kooperaci s výrobcem pneumatik nechá udělat vlastní typ pneumatik přímo na daný model auta. Takové pneumatiky jsou potom přepečlivě navrženy a vyrobeny, aby sloužily přesně daným účelům za všech podmínek. Jenže takový přístup zavání až příliš racionálním smýšlením a tak se u Dodge raději rozhodli, že to udělají „po Demonsku“.

Challenger SRT Demon proto bude vůbec prvním produkčním a na silnici schváleným autem, které opustí továrnu vybaveno závodními pneumatikami na sprinty. Zcela konkrétně se jedná o gumy Nitto NT05R – slicky, do kterých někdo zajel nožem jen tak hluboko, aby potom mohly být proti řádnému úplatku homologovány. Jen tak pro zajímavost, výrobce mluví o daných gumách jako o soutěžních a doporučuje je pouze pro použití na suché závodní trati.

Jenže u typu gum to nekončí. Na všech čtyřech kolech budou obuty salámy o rozměru 315/40 R18, čímž si Demon připisuje další prvenství. Bude totiž autem s vůbec nejširšími předními gumami ze sériové výroby. Gumy jsou vpředu i vzadu stejně široké patrně kvůli tomu, aby se daly mezi sebou prohazovat. Nakonec do toho všeho perfektně zapadá i malé logo Demon, které si Dodge nechá vylisovat na bočnici každé gumy. Proč? Asi to bude mít co dělat se satanismem…

A abych nezapomněl. V souvislosti se zprávou o pneumatikách, uveřejnil Dodge také další z krátkých teaser videí. Že neuhádnete, co se na něm děje?

Burnout. Samozřejmě, že burnout…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

sp
spooon
27. ledna 2017, 14:29
0

to je fakt správná hovaďárna :-D a bude to za cenu nový Octovky...tahle doba není zas tak špatná.

reagovat
BobAsh
27. ledna 2017, 15:45
0

Za cenu nový Octavie to fakt nebude, to není ani Hellcat a to ani v amerických cenách. Hádám, že tohle bude stát tak 80 tisíc dolarů minimálně.

JLK
27. ledna 2017, 16:17
1

Predpokladam ze spooon mel na mysli ty gumy.

Aleš
27. ledna 2017, 18:52
0

Tak to teda bude úchylárna. Jakože moderní muscle cars moc nemusím a upřednostňuju importy tak tohle se mi,až moc líbí. A jestli to bude stát v US míň než 100 tisíc $ tak to bude hooodně zajímavá cena. A docela by mě zajímala pak cena kompletního obutí. Hlavně v kolik se bude lišit oproti závodním gumám.

reagovat
PeterLuk
27. ledna 2017, 23:08
0

Konečne zas nejaká šialenosť :D

reagovat
Irwinek
28. ledna 2017, 11:07
0

315 na předku? No nazdar :-D Když jsem si koupil Volvo, mělo obuto 255 na všech 4 a nedokázal jsem se na navlhlé dlažbě málem ani rozjet. Tohle je sice o 22 let mladší, o půl tuny těžší, ale stejně bych si některé " oblíbené " asi odpustil :-D

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf Variant 2018
Volkswagen Golf Variant

2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem

Dodge Challenger  2011
Dodge Challenger

2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Proton 315 C9 1999
Proton 315 C9

1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem

Peugeot 307 CC 2006
Peugeot 307 CC

2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem

Chrysler Imperial V8 1967
Chrysler Imperial V8

1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem