načítám data...

Na Twitteru se objevila fotka interiéru nového Defenderu

Nová generace Land Roveru Defender by se měla představit světu až příští rok. Na Twitteru se ale už minulý týden objevilo foto produkční verze interiéru.

zobrazit celou galeriiNovinky: Na Twitteru se objevila fotka interiéru nového Defenderu

Testovací maskované prototypy nového Land Roveru byly k vidění již dříve ve spojených státech, kde procházely náročnými testy v oblastech s extrémními teplotami v rozmezí -40 až +45 stupňů Celsia. Kvůli propracovanému maskování jsme se ale z jejich vzhledu o novém Defenderu příliš nedozvěděli. 

Minulý týden se ale na Twitterovém účtu @rcdesignsuk objevila poměrně detailní fotografie interiéru s poněkud zmateným popisem. Z této fotky je znatelné, že i nejpurističtějšímu Land Roveru se nevyhnou moderní technologie. Dostane digitální přístrojový štít i naklápěcí obrazovku radiomapy. Tradičně zaměřené příznivce značky možná znepokojí absence klasické řadící páky a manuálního přepínače redukční převodovky. 

 I přes všechny moderní prvky si ale Defender drží i trochu té praktičnosti. Podlaha je evidentně gumová pro snažší čištění a vpředu se pravděpodobně nachází prostřední sedadlo. A na pedálech je pro jistotu napsáno “STOP” a “GO”, kdyby řidiči náhodou v zápalu offroadování nedošlo, kterým se co dělá. Nový Defender se do prodeje dostane začátkem přístího roku, startovací cena se bude pohybovat kolem 1,2 milionu korun. 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Pólin
18. února 2019, 13:31
0

Tak uvidíme, jak to dopadne. Nějaké lehké zcivilnění by tomu autu docela prospělo. Jel jsem s tím jednou a musím říct, že tak nepřátelský stroj jsem nikdy před tím, ani potom neřídil. Není normální, aby se vám skoro nevlezla ruka mezi věnec volantu a dveře :D Další věci, které mě vadily byly, že pedály byly cca uprostřed auta, kdežto sedačka byla nalepená na pravých dveřích. S tím je taky spojená jedna nutnost, pokud člověk chce v autě jet a sice otevřít si okýnko a vystrčit z něj loket, aby nemusel sedět nakřivo... a to nemluvím o uskákanosti celého auta a brutálním kraválu uvnitř... Ale jako ikona to je...to zase jo:)

reagovat
beastar
18. února 2019, 13:59
0

Jediný stroj, který stojí ranec a řidič se v něm cejtí po většinu času jako v mixéru. A to myslim ten fl po rv2007. Fajn že to v terénu projede jakože kde co. Koukal sem na nějaký test a ten maník se v tom malém posral smíchy. Z toho jak je to "pohodlný". Jak píše Polin... Trocha zcivilneni by neškodila.

reagovat
Pólin
18. února 2019, 14:04
0

A ještě zajímavá věc co se týká té prostupnosti terénem: DeMuro srovnával ten svůj šíleně drahý Def s moderním Discovery se samonosnou kastlí a projelo to naprosto stejné běsy, jen ten Defender byl u toho daleko méně pohodlný... holt to asi fakt byl dinosaurus.

Ha
Habakukk
18. února 2019, 16:08
1

D4 projede hromadu, ale nezvládne každodenní provoz v terénu. Těch milijón tahýkek ramen se protě vychodí a repas pak stojí raketu.

Kuře
18. února 2019, 17:34
3

Zato Deff je přímo synonymum spolehlivosti a trvanlivosti na miliony kilometrů:)

sumy
18. února 2019, 18:04
1

U defa se nic nevychodi. To není opotrebovany, to jsou výrobní vůle:-D Ne, def je fakt hrůza. Jako je krásnej. Dvojkabina s korbou je naprosto dokonalá, ale jen na koukání. Na jízdu je to za trest a na udrzbu taky. Kamarád to měl 2 roky(měl velkou výdrž) ale před 14 dny to vzdal a pořídil si disco(dle mě si ohledne spolehlivosti vůbec nepomohl, jen mu do toho uz nebude foukat, ale jen tect voda hornima oknama a pod dverma, který jsou vždycky shnily, protoze navliknout hliník na ocelovou kostru může jen úplný diletant. Nebo debil.)
Ale zpet ke snímku palubky defa. Je to hnus a přijde mi to jen jako evoluce jednickovyho freelandera. A jsem moc zvedavej, jak si budou vsechny ty elektro budiky a televize rozumnet s vodou. Protoze do kazdyho auta po case natece. Jo aha, ono to uz vlastne neni do terenu, tak nic, hlavne ze tam bude spotyfi a youtube online :-/ Alespoň si bude jak krátit chvíle při čekání na odtah :-P
Konec mechanickeho ovládání 4x4 je blbost, které se dopustili časem asi všichni výrobci, ale je to fakt zlo.Kolikrat pak stačí urazit čidlo ABS, zaplatit konektory a rázem je z auta impotentní zadokolka a to ve chvíli, kdy se to nejméně hodí.

sumy
18. února 2019, 18:07
0

Zaplatit=zaplavit

Ha
Habakukk
18. února 2019, 21:14
1

Můžeš být klidný pokud urážíš kabel k čídlu abs seš v pohodě je to trvalá 4x4. Nový def bude mít jiný lepší problém urážíš čidlo od snímače výšky podvozku a sedáš na dorazy a můžeš se plazit dom na dorazech.

sk
skretik
19. února 2019, 06:46
-1

Já se o offroady moc nezajímám, ale při řešení otázky spolehlivosti nebo nonstop terénního nasazení, bych se nechal inspirovat u skutečných expertů, na slovo vzatých !

sumy
19. února 2019, 12:19
0

Nejezdí jen toykama, ale i mitsu L200 se nechá dobře zalafetovat.

S 4x4 a elektřinou... 4x4 není vše a když nemůžeš zamknout špéru, tak je cela slavná čtyřkule k prdu. A to se přesně stane, když cokoli zazlobi. Prostě neudělaš s režimem pohonu nic.

beastar
19. února 2019, 12:28
5

Já nechápu že ty tupci nemaj oktávu s 1.9tdi v laurinu ve čtyřkole. Brodivost lepší, průchodnost lepší, pohodlí top, opravy nepotřebuje a jako bonus jezdí za 2l na 100 kdekoliv. A táhne vodspodu takže se to řídí pohodlně. Kanon na střechu páč ta unese i věž z t72. To až jim někdo řekne...bude to průser.

sumy
20. února 2019, 09:49
0

Beaste, v tom je ten problém, ve spoustě těchhle prdel státu je problém sehnat naftu, to je vlastně jedinej důvod, proč ještě cela afrika nejezdí octou. Už jsem ji i videl upravenou na pick up :-)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Focus Kombi 2002
Ford Focus Kombi

2002 rok výroby
73 koní výkon
1 380 ccm objem

Dodge Avenger  2008
Dodge Avenger

2008 rok výroby
140 koní výkon
1 996 ccm objem

Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG  2006
Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 968 ccm objem

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V 2004
Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V

2004 rok výroby
99 koní výkon
2 000 ccm objem