načítám data...

Kafe & Káry Praha vol. 25: Benzín, kafe a sluníčko

Už v neděli je to tu zas! Kratochvíle každého správného autíčkáře se opět po měsíci vrací na Džbán a vy byste u toho rozhodně neměli chybět.

zobrazit celou galeriiFoto:   Radek Chlud

neděli 3.6. po 14:00 se letos již podruhé sejdou pražští petrolheadi, aby se nad dobrou kávou potkali, rokovali o svých strojích a seznámili se s charismatem a vtipem sršícími členy redakce svého oblíbeného Autíčkáře. Ať už máte škodovku, moped či Porsche, doražte na Džbán, počasí dle denní nabídky doplní jako vždy milá společnost a k dispozici bude i skvělá káva. 

První letošní pražské Kafe & Káry proběhly první květnovou neděli a kdo nepřijel, udělal rozhodně chybu. Pod krásným až letním nebem se sešla opět skvělá sestava našich čtenářů. K vidění toho bylo mnoho, kromě obligátní smečky Miat byly na místě i skutečné rarity. Itálii zastupovalo mimo jiné i vrcholné dílo automobilky Lancia, limuzína Thesis s šestiválcem Busso pod kapotou, poslední velké hurá slavného výrobce – seznámit se zblízka s tímto vozem je čím dál vzácnější. 

A i pokud velkou Lancii znáte jako své boty, dlouhatáská limuzína Lincoln bez střechy jistě není něčím, co potkáváte každý den. A ani tou výčet zajímavostí zdaleka nekončí. Chevrolet Corvette, Ford Mustang první generace, Mazdy RX-7 a RX-8, původní Toyota MR-2, nové exkluzivní Mercedesy – to vše stálo seřazené bok po boku vedle starého hranatého Volva či Porsche 914. 

Zlatým hřebem potom byl krásný hotrod – maličký, přemotorovaný, naprosto nesmyslný a právě tak krásný kousek automobilové kultury a nám dobře známého šílenství. 

Redaktoři Autíčkáře předvedli právě testované vozy, všude vládla přátelská atmosféra a pojízdná kavárnička ve stylovém Citroënu HY dokreslovala příjemnou atmosféru. Všem, kdo přijeli, děkujeme, bylo to skvělé. A zároveň se těšíme, že se tuto neděli po druhé hodině odpolerdní opět setkáme na parkovišti na Pražkém Džbáně. A kdo minule nedorazil – udělejte si tentokrát čas, stojí to za to ;-)

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
28. května 2018, 21:17
0

To uz je zase mesic? To je neuveritelny, jak rychle to leti.
Ten hot rod byl neskutecnej. My ho potkali uz cestou. Fakt parada.
Prekvapila mne i ta cervena MR-2 nebo Tomyxova Primera. Obe ty auta jsou ve skvelym stavu. A navic i to pocasi vyslo vyborne. Skvele jsme se pobavili a pokecali a jestli bude cas, tak v nedeli prijedeme, i kdyz tentokrat nejspis jen na chvili a asi Tahakem.

reagovat
Bavoraczech
29. května 2018, 09:39
0

Hotrod byl k vidění tento týden na akci Auto - Chaloupek kousek od Plzně

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
29. května 2018, 10:58
0

Já mám tyhle šílený nesmysly rád. :-)

ToMyx
31. května 2018, 15:32
0

Přijel jsem pozdě, notně znaven po cestě z kodaňského hokejového derby, ale nelitoval jsem. Procházel jsem mezi všemi těmi skvosty a vždy, když jsem se zaměřil na tvojí krevetu nebo mustanga, nikdo kolem nebyl, abych přispěchal pochválit a podat ruku. Za pár minut jste bohužel odjížděli. Zní vám to krásně pane Knight, jen co je pravda. Bohužel, následující den fouklo 20ti leté těsnění pod Príma hlavou, takže stará bude teď pravděpodobně chybět. Nyní dorazím se synátorem kombi Avensisem ať to Raspbymu není líto:-)
-
Komentář upraven 31. 5. 2018, 15:33:57

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
31. května 2018, 16:21
0

Diky. No tak snad se tentokrat potkame. To vis, ocumovat nase vlastni auta nas nebavilo. :-)
My jsme ted cekali na veteransky testace u Mustanga a vypadalo to, ze papiry do nedele nebudou zpatky, ale zadarilo se, tak uvidime, cim prijedeme. :-)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
31. května 2018, 16:23
0

P.S. Tak to tesneni zamrzi. Obzvlast u auta v takhle peknym stavu.

ToMyx
31. května 2018, 17:12
0

Určitě se potkáme. Já těsně po příjezdu a domácí limošce ukazoval zvědavým přihlížejícím ten randál, když vyndám silencer z výfuku a to mě zbrzdilo :-)
Těsnění mě zaskočilo už proto, že to u tohoto motoru není vůbec běžné a určitě ne ve 150tkm. Už 2 roky celkem lítala hladina chladící kapaliny v expanzce (po jízdě na okruhu jí bylo celkem dost), takže to bylo dlouho načaté a ccelodenní točení k 7tis ot. na malém okruhu v Mýtě tomu samozřejmě nepřidá. Mechanik je super, takže hlava je opět připravená, jen to chvíli trvá než se to složí zpět. Nebyl jsem na řadě :-) Primera zůstane v tomhle stavu co nejdéle, snad někoho začínajícího inspiruje ta nutnost zachraňovat reznoucí staré plechy co rozdávají radost...

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
31. května 2018, 18:38
0

Ja chtel za mlada vzdycky co nejnovejsi auta, ale cim jsem starsi, tim vic zjistuju, ze nic novyho vlastne nepotrebuju a ze mi dela neskutecnou radost i starej kram. :-)
Ja uz Corvettu na okruhu trapit nechci.

ToMyx
01. června 2018, 14:09
0

Podobně jsem to měl i já v 18 letech, ale na nové samozřejmě nebylo. Od té doby se pár věcí změnilo, ale uvnitř jsem se stále nedokázal donutit na nová auta. Asi mě baví něco staršího v dobrém stavu s relativně nízkou startovní cenou co v průběhu vývoje díky opravám nebo vylepšením lépe poznám a díky počáteční nízké ceně se vůbec nezamýšlím, zda "investovat".
Je pravda, že neznalá pivní společnost lépe chápe, žes vrazil statisíce do starého koníka nebo krevety než desetitisíce do přímky, jdu vlastně proti proudu :-D
Obecně si nic moc neopravím, ale líbí se mi, když aspoň tuším o co jde, proto mě ty jednodušší starý paštiky lákají trochu víc. Navíc si musím obhájit svojí volbu jako správný čech, ne ? :-)
Primera mě učí řídit a ta okruhová zátěž tam nějaká je což je také důvod, proč se o ní tak starám. Ono se jinak "používá" auto, kde motor v dobrém stavu lze sehnat kolem cca 10tkč a takových věcí je tam hodně.

Tvojí krevetu bych zavřel do garáže a na okruh bych s ní jezdil maximálně k plotu sledovat ostatní, o tom žádná :-)
Tak v neděli.

beastar
01. června 2018, 16:34
0

Otazka je jestli ti neni supersport z devadesatek/relativně nový auto/ potom úplně k hovnu. V ty garáži. Páč vyloženě sběratelsky auto to neni. To nemyslim nějak ce zlým spíš že třeba 90s Porsche na okruhu vidíš často. Přitom jsou ti majitelé daleko víc gogo než kluci od amerik. Ono ale obecně supersport je k ničemu právě proto, že málokdo si to může dovolit koupit a ještě míň lidí s tím opravdu lítat. Nepočítám spekulanty v tom už se jenom točej prachy. Ještě že tema Zondama se normálně jezdí, některý maji i 30 000 km!!

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
01. června 2018, 19:06
0

Ale tak to ja si s tim zajezdim taky slusne a leckdy dost ostre, ale zdimat to na okruhu uz nechci. Znam se, vim, ze bych se neovladnul a daval tomu, co to jde a pak bych si nadaval. :-)
A mimochodem, technicky je to auto ze zacatku 80. let. Vyvoj tehle generace zacal na konci 70. let a seriova verze se vyrabela od roku 1983. To uz je proste vazne hodne stary.

Jindřich
29. května 2018, 06:31
0

Asi to zkusím hecnout. Ještě si vybrat čím prijedu :D

reagovat
Safa
31. května 2018, 21:47
0

Jsem smutnej Safa. Auto dostává dodatečný dárek k desátým narozeninám v podobě kompletní repase spodku a zadní nápravy + dalších drobností, aby bylo v top stavu, a do neděle se to určitě nestihne. Takže nemám čím přijet. :o(

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
01. června 2018, 15:11
0

To je škoda. A Sháde hundert zwanzig už není?



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem