načítám data...

Kafe&Káry Praha vol. 35 – 5. července na Kotlářce

Přijďte s námi zahájit dovolenkovou sezónu na tradiční sraz automobilů bez rozdílu stáří, původu či cenovky.

zobrazit celou galeriiKafe&Káry: Kafe&Káry Praha vol. 35 – 5. července na Kotlářce

Vyvenčete služebák, hýčkaného veterána, nudné daily, víkendový sporťák, zkrátka cokoli vám stojí v garáži. Sejdeme se první červencovou neděli (5. 7.) na záchytném parkovišti Kotlářka v 15 hodin. Navzájem si pochválíme (nebo pomluvíme) auta, potlacháme o životě a strávíme příjemné odpoledne. 

Pojízdná kavárna bude mít opět podobu jednoho z našich vozů, ať už vlastních, či testovacích, a nabízet budeme kávu naší vlastnoruční výroby. Jestli je to dobře, nebo špatně, to už je na vás. Každopádně to bude zadarmo. Svoji případnou účast můžete potvrdit ve Facebookové události. 

A co že to ty Kafe & Káry jsou?

Kafe&Káry jsou neformální setkání nadšenců do automobilů všeho druhu, K&K jsou o automobilové různorodosti. Nezáleží na tom, jestli vám to jezdí na benzín, naftu, elektrony nebo páru, vítaní budete v každém případě. Stejně tak nezáleží na tom, z jaké země vaše auto pochází, čím bizarnější, tím zajímavější.
Zkrátka setkání pacientů, na kterém bývají občas k vidění nečekané vvýjevy.

Tak naviděnou v neděli 5.7. v 15:00!

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
29. června 2020, 21:30
2

Že bych vyvenčil ten svůj vergl a po téměř dvou letech zavítal na Kafe & Káry? No uvidíme. Nezní to jako špatnej nápad. :-)

reagovat
beastar
29. června 2020, 22:39
0

Just do it:D Skoda ze uz nemas novy daily. Mégane fplny by se tam vyjimal;)))

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
29. června 2020, 22:43
0

Tak určitě. :-D Ale to už máš ty, tak se nebudu opičit a vymyslím si vlastní hovadinu. ;-)
Mimochodem, ten žlutej Mégane na minulých K&K, to jsi byl ty, ne?

beastar
30. června 2020, 00:34
0

Ok beru to zni fer. Ne ne ja mam oranžovou. Zatim sem se potkal na silnici jen s dvema mistnima borcema. Akorat sme to zjistili az pozdeji. A bez urazky. Na Megana co mam ja 500 bohuzel nestaci bylo by potreba jeste asi 400 pritlacit:) A neni to mozny koupit jako sedan. Cili nic pro tebe...

Musis zustat asi u tech amerik no...:D

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
30. června 2020, 06:27
0

Hele, tak o tom, ze ty jsi finančně někde jinde, je úplně jasný. O tom netřeba debatovat. ;-)

beastar
30. června 2020, 08:09
0

Tak sem to nemyslel ono leasing a uver si umi vzit kazdej:)) Ja to myslel tak, ze by si to mel pres rozpocet ktery si stanovil...

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
30. června 2020, 09:08
0

Jako jo, taky ušetřím měsíčně několik desítek tisíc, neříkám, že ne, ale nežiju jen autama a nějak nemám potřebu všechny peníze utopit jen v nich.

krab
30. června 2020, 09:46
0

Hlavně v těch novejch autech ty prachy vážně utopíte pánové .... U mě to nakonec vždycky vycházelo nejblbějš s co nejnovější károu. Je fakt, že ztráta byla spíš v pořád drobná, tak je evidentní, že nový (zánovní) auto třeba zkusit na rok jako jsem to udělal s tou 124 Spider, když to teď po prodeji shrnu vyšlo se vším všudy tak na 5 tis měsíčně. Což je furt pohoda, ale se starými auty to kolikrát jde zůstat i za nula, protože co člověk nasype do údržby občas se umí vrátit i na následným prodeji.

Pro mě by Mégane RS byl vyloženě (ač to má jistě svoje nesporný jízdní kvality) dost drahá sranda. To spíš ten předchozí MK3 Mégane RS 265 Cup, ale úplně ideálně origo 275 Trophy s origo akrapovičem v té žluté, to už si cenu bude držet podle mě furt stejnou. Ale zase s tím nesmíš najíždět mraky kilometrů... Takže pro Beastara na nic.

A jak píše Beastar, leasing si můžeš vzít tak nějak vždycky, kumšt je spíš si to propočítat jestli to nový auto opravdu stojí za to a chceš/potřebuješ to takto financovat a budeš s tím pak za pár měsíců potom co to uděláš furt v pohodě...

Matěj Podhorský
30. června 2020, 10:09
2

tyjo krabe ty už ses ale úplně zasek v tom "nový je špatný" :D

krab
30. června 2020, 10:14
-2

To ani ne... nový je po praktický stránce kolikrát velmi dobrý, ale spíš že to vidím jako dost : nový je drahý :-D

Matěj Podhorský
30. června 2020, 10:19
2

Bych skoro řekl že auta nebyla snad levnější, než teďka. Ale ty zajímavý jsou drahý, protože se na tom dá rýžovat no.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
30. června 2020, 10:53
3

No hele Krabe, já za servis Vetty utratil za poslední 4 měsíce 160 tisíc Kč. Fakt mi nepřijde, že by to auto bylo levný na servis, i když je starý. A to nemluvím o tom, že jsem za tu dobu s tím najezdil asi 300km, tak si spočítej, na kolik mně ten kilometr vyšel. Brát to všude letecky, tak jsem ušetřil.
Mégane RS je určitě fajn hračka, ale není to nic pro mně. Takový auto nechci. Obecně žádnej hatchback. Mně se prostě nelíbí. Na druhou stranu, nejen ten Mégane, ale víceméně všechny moderní auta si ty naše starý vergly dají jízdně k snídani, kdy si vzpomenou. Moderním autům fakt ty naše krámy nemůžou konkurovat. Nehledě na to, že do novýho sedneš a jedeš a nemusíš přemýšlet nad tím kolik úkonů musíš udělat pro to, aby se to dalo nastartovat a uvedlo do pohybu. Teda za předpokladu, že to vůbec jede.
Takže Spider je pryč. To je mi ale překvapení. Kecám. Ne, není. :-D

krab
30. června 2020, 11:06
-2

jj, je , šel jsem do veterána, takže něco pryč muselo. Fajn zkušenost, ale nový / zánovní sportovní auto už kupovat nebudu. Pokud mě zas teda něco náhodu v budoucnu nechytne , to při našem hobby nikdy nemůžeš dopředu tušit. Já nevim, s tou Corvette máš mi přijde spíš snad skoro až smůlu ... Tak třeba teď budeš jen několik let jen jezdit a měnit olej. Držím palce. A zas bych ty naše krámy nepodceňoval, kdyby nebyly dobrý na svezení, tak je nemáme :-D

beastar
30. června 2020, 11:18
1

Oni jsou to spíš dva úplně jiný světy. Já co tak pozoruju nejen Kraba, ale další lidi nejen tady co žerou takový ty auta staršího data. Obecně jak píše Knightrider je vše pravda. S tím že se mu to nelíbí to naprosto chápu. Taky sem nějakou dobu pochyboval o těch autech a doma sem to nikdy nechtěl. Takový ty Golfy GTi, Type-R, GTR, RS a já nevim co všechno dál. Teď přibylo ještě eNko k těm eMkům a tak. Jenže nakonec sem u toho skončil protože když si chceš hrát na petrolheada, závodníka a zároveň potřebuješ jezdit dost km. Tak co si koupíš? Oktávka RS je sice dobrá, ale se sportovnim autem to nemá nic společnýho. Tak se musíš porozhlédnout po nějakým HH. A já teda nevidim zatím nikde nic, že kdybych měl třeba starou verzi Méganu RS, nebo pětkovýho Golfa GTi že bych nějak někde výrazně šetřil spíš naopak. A vzhledem k tomu, že často na autech na prodej vidím, co všechno je na tom potřeba dělat... Takže daleko víc věřím Knightriderově verzi 160,000 Kč do Vette, než pohádkám o tom jak super ojetý Ferrari stojí jenom pojistky a benzín:D Však si to Petře přiznej diť ty lidi kolem sebe máš... sere se do toho kaček horem dolem anebo najedeš 5,000 km ročně v hezkým počasí sorry to zase nebaví mě... to není totiž o ježdění to je pojízdný muzeum z nutnosti. Co mám kolem sebe těch pár lidí,tak nejstarší auto je asi cca 5 let.... A ať už to je Lexus IS F, nebo oktávka RS ftuningu za dvě kila, tak ty auta jezdí buď denně nebo skoro denně a nestojí to žádný velký peníze. Prostě se to nerozbíjí:))) To je jako srovnávat Karlštejn a moderní vilu na předměstí...

krab
30. června 2020, 11:36
-1

Nakonec, to si nemusíme toho moc vysvětlovat, ty to znáš, já to znám :-D ... na starším autě můžeš při dobrý konstelaci hvězd i vydělat, ale taky i dost kolosálně prodělat. A pak je pochopitelně to použití. Mě stačí těch 5 tis km ročně na jedno auto naprosto v pohodě. Až kdybych musel skutečně někam denně jezdit tak bych řešil co a jak... A pokud se tak někdy stane, tak pak to bude skutečně o počítání a přemýšlení co na takový účely mít. Starší solidní offroad co se nesere, něco jako Pajero nebo nová euroškatule , nebo auto z okraje trhu v nějakým mírně jetým stádiu např. Giulia , zkouším všechny možný, takže představu mám, ale co je ideální přístup těžko říct. Hot hatch už je asi tématicky za mnou, ale pro ty tvoje účely je ten Mégane novej rozhodně ideální. Já tam psal, lepší by byl ten starej v 275 Trophy, ale to je taková ta věc, co koupíš na těch 5 tis hezkejch letních km. Na tvejch 50 ročně nesmysl, to by toho byla škoda. Takže to já chápu že jsi vhozenej do nutnosti mít něco novýho, je fakt, že já mám obrovskej momentální komfort faktu, že auto jako dopravní prostředek vůbec nepotřebuju anebo jen občas.

beastar
30. června 2020, 11:43
2

Přesně tak. Já o tom mám rozepsaný blog tématicky už dlouho. Taková ta denní rutina za volantem a zkušenosti z toho versus ježdění pro radost kdy to jako dopravní prostředek defakto už nefunguje. A jak si správně napsal 5,000 ročně na jednou auto. A jsme u toho kdyby si neměl těch pět aut (4 teď nevim...) mohl by si mít úplně v pohodě roční Porsche (911, Panameru možná) nebo nějakou hodně pěknou jinou rychlou věc a nemyslím, že by si na tom prodělal. Akorát je to o tom, že ty takovou věc nepotřebuješ. To že auta rád zkoušíš to jsme na tom podobně. Po pravdě ale když sem měl to Maserati čtyřicet let starej krám byl sem rád když sem s tim ty technický, emise atd objel a že to není moje. Obecně když už tak znám prostě člověka kterej jezdí oktávkou a Astona má na těch 5,000 a nějaké srazy. A i tady je hodně lidí který mají nějaký služebák a doma něco svého na víkendy v podobě miaty a jiných věcí. Málokdo je takovej blázen jako Tomáš že má 4c a Cata:D

Takže jo myslim že víme o čem to je. Já i kdybych mohl tak si myslím, že právě starý auto ani mít nebudu nebo bych s tím nejezdil.

Za
Zazaa
30. června 2020, 14:07
2

se to tu skoro hada a pritom pisete v podstate to samy jen z jineho pohledu :-)

na hromadu km relativne bez starosti a kazdej den si proste clovek poridi neco mladsiho, pomer zabavnosti a uzitecnosti si nejak urci a neco z toho vypadne
nekdo jezdi sluzebakem a doma ma vikendovku na tech svejch par tisic
nekdo ma 4 nebo pet aut, nema problem se o ne starat a proste si s kazdym odjezdi tech par tisic
u tech starsich aut se to posunuje o to , ze sou lidi kterejm proste nevadi se o to starat (=furt opravovat) a obcas se svezt ... kdyz to prezenu tak je to jako zavodni auto ... realne uplne nanic, spousta penez, spousta casu, spousta problemu a malo jezdeni :)
pokud vim Tomas ma mimo 4C a Cata taky auto na normalni jezdeni :)

poustet se do diskuze o nakladech bych si ale nedovolil ... to ze jeden clovek je schopnej provozovat starsi auto za pakatel, druhej prodela kalhoty na novem celkem nic neznamena

krab
30. června 2020, 14:24
0

Přesně to tak je... Jo, Tomáš má zatím poměrně konvenční stroj na běžný ježdění, respektive se ho před delším časem rozhodl pronajímat na operák, nutno říct výhodnej, protože asi kdyby ten Countryman koupil a za 2 roky teď chtěl prodat bude ho to asi celý stát víc než celel "operák v akci" :-D Teď jsem jedinej drsoň já, kdybych si teda najednou nemohl půjčovat MiTo od ženy, tak nic normálního už nemám, jen dva veterány kde 1 hodina jízdy = pak večer strávenej v garáži (což je vlastně fajn) , 996 která se snad už znova nerozhodne pro nějakou lumpárnu a Elise, která je zatím extrémně spolehlivá ... raději nezakřiknout.

Ale třeba kamarád a slavnej writer z garáže Martin Tolar, ten jede jen v hrdinech minulosti. Jag XJ za babku a MX5, která je kupodivu nespolehlivější než ten Jag :-D To je frajer, ne jak my...

Za
Zazaa
30. června 2020, 15:51
3

ja sem to vyresil kvantitou ... kolem baraku stoji tolik aut, ze vzdycky neco jede :)

saage
30. června 2020, 22:10
0

Pozvanka na kafe&kary, a resi se tu nove x stare auto. :-) Krabe, na tech tvych 5tis rocne staci i ten Lotus. Ale ne, je jasny, že pokud najede rocne 50tis+ tak stara herka moc neresi. Ta udrzba vyjde asi na vic, nez ztrata hodnoty u noveho. Je fakt, ze ja trefil pomerne dobre ten operak. Ted mi pomalu konci, a premyslim taky co dal a sam nevim.

krab
30. června 2020, 22:18
-2

Já vim co uděláš ... koupíš nejlacinější pojízdnej V8 benzinovej Range Rover na trhu a budeš mu poctivě na benzinřidič a psát deníček :-D

beastar
01. července 2020, 09:56
0

saage: Ted je cas na AudiA8 w12 d2 aby se ukazalo jak se starsi auto vyplati oproti novymu kramu:D Krab ti to spocita.

krab
01. července 2020, 10:00
-2

Jako nechci prozrazoval tajný know-how, ale víš jak : jde to, ale musíš dobře koupit, zavčas prodat a hlavně s tím mezitím moc nejezdit, aby se to neposralo :-D

beastar
01. července 2020, 10:26
0

krab: Tak to si mě pobavil:D Přesně tak dobrý je na tom hlavně vůbec nic nedělat během vlastnictví. To prý právě potom zlepšuje výsledný průměr finanční náročnosti. Nový auto na prohlídky musí starý ne. Dobře koupit je easy pro nás zkušený petrolheady, co známe každej šroubek aut jsou jednoduchý auta typu Porsche 968 ap.

saage
01. července 2020, 11:14
2

To tvoje tajný know-how mi připomněl ten vtip.
Jsou jen dva dny kdy máš radost z lodě. Den nákupu, a den prodeje. :-)

beastar
01. července 2020, 11:33
3

Jo jo a nebo jaký typ byznysu z vás udělá spolehlivě milionáře?
Vlastnictví aerolinek. To totiž vždycky udělá milionáře z každého miliardáře.

Frankie
30. června 2020, 08:40
3

Ahoj, budou nekdy v Ostrave,nebo na ostravsku? Diky

reagovat
BigBang
02. července 2020, 22:30
0

No, vzhledem k prodlouženému víkendu mi to nepříjde jako ideální termín. Myslím si že nejen já, ale i řada dalších dne volna navíc využije a někam vyrazí...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě 1969
Ford Mustang Kabrio V8, Manual, Na cestě

1969 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR! 1971
Chevrolet Corvette LT1, Matching, Manual, V ČR!

1971 rok výroby
245 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT Fastback, Na cestě 1970
Ford Mustang GT Fastback, Na cestě

1970 rok výroby
260 koní výkon
5 000 ccm objem

Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG 2014
Dodge Grand Caravan 3.6, 2014, 7 míst, DPH, StownG

2014 rok výroby
214 koní výkon
3 600 ccm objem

Ford Aerostar MPV 1991
Ford Aerostar MPV

1991 rok výroby
150 koní výkon
3 000 ccm objem