načítám data...

Kafe&Káry Brno vol. 10: První jarní

Konečně máme za sebou první jarní – a jubilejní desáté – Kafe&Káry v Brně. Jak jsme se měli? A co bylo k vidění?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Léto je tady! Přesně to jsem si říkal, když jsem v neděli dopoledne koukal z okna a uvažoval, jestli jsem neměl už v sobotu začít chystat ledovou kávu. No, tak třeba příště. Čas do začátku se krátil a kromě přípravy kávy bylo potřeba najít našemu vládci nabíječku pro elektromobil a také ho odvézt ke stadionu. To vše se naštěstí zdařilo a jedinou komplikací tak byla rekonstrukce mé naučené cesty ke stadionu. Ty zábrany tam ještě minulý týden nebyly! 

Po našem příjezdu se prostor před stadionem začal velice rychle plnit, až jsem nestíhal vnímat, co právě přijelo, kolik toho bylo a jakou to mělo barvu. Počet aut jsem přestal sledovat u čísla osmdesát. Z toho čtrnáct kusů byly MX-5. Zdá se, že mé nejapné kecy na adresu zimujících padly na úrodnou půdu. Vzhledem k velkému počtu aut jsem si vlastně ani nedokázal prohlédnout všechna, a tak bude můj výčet toho, co mě zaujalo, docela krátký. Černá Honda S2000 mezi Homosmečkou (nebo spíš Homostádem?), bílý žigulík, Tesla! Tesla byla vlastně největší atrakcí, dokonce ukradla většinu slávy červené MX-5 ND, se kterou nás její majitel navštívil hned poté, co se mu dostala do rukou. Auta přijížděla a odjížděla a tvrdé jádro kecálistů zůstalo až asi do šesti, kdy jsme naznali, že už máme vážně hlad, takže je čas jet domů.

Sám za sebe bych řekl, že se Kafe&Káry tentokrát extrémně vydařily – díky pěknému počasí a hlavně díky vám. Jenom mě mrzí, že v té spoustě lidí jsem si nestihl popovídat se všemi, se kterými jsem chtěl. Ale to nevadí, vždyť další Kafe&Káry budou už 7. 5. a určitě se tam všichni uvidíme!

Kromě krásných fotek od našeho ochočeného fotografa Josefa Vyškovského, kterému z celého srdce děkujeme, pro vás máme i další (více či méně kvalitní) galerie:
https://www.flickr.com/photos/111782962@N04/sets/72157664440025403
http://goo.gl/photos/BwgW1Suj9F1LMha66
https://plus.google.com/photos/100856791423667233332/albums/6269389213314694145
http://pictures.lytro.com/Trinom/albums/196909

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Caddy
05. dubna 2016, 19:56
0

Baronek krasnej...

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
05. dubna 2016, 21:29
0

V ty bily vypada neuveritelne dobre. Fakt mu sedne. :-)

Caddy
06. dubna 2016, 00:17
0

vsak jo, bily s modrym vnitrkem...nejlepsi kombinace pro nej :)

BobAsh
06. dubna 2016, 01:00
0

Akorát takovej banánovitej :)

Woyta
06. dubna 2016, 07:18
0

Ja myslel, ze to byla zkracena edice pro lepsi prujezdy zatacek.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
06. dubna 2016, 08:18
0

Modrobila by byla vyborna. Souhlas. :-)

Caddy
06. dubna 2016, 08:56
0

bananovitej nikdy nebyl, nedostal naraz z boku...a ted uz neni ani srazenej :)

Lo
Londoner
06. dubna 2016, 11:20
1

Na Baronka s laskou vzpominam, idealni vyletni stroj.

Sa
Safa
05. dubna 2016, 21:00
1

No každopádně je super, že obě dvě ND dosud uvolněné z českých dealerství Mazdy se okamžitě objevily na Kafe & Káry: ta pražská v Klecanech a ta zlínská v Brně. To zaslouží uznání obou majitelů, palec hore!

reagovat
ho
hoza
05. dubna 2016, 21:02
0

Pěkný sraz, pěkný článek a pěkné fotky ostatních fotografů

reagovat
piwel
06. dubna 2016, 03:24
0

jak jsem se shodl s některými homobukvokadeřníky, tak S2000 by měla být další level po MX5 :) bohužel je stále nekřesťansky drahá a levnější už zřejmě nebude... jinak palec nahoru za velmi, velmi rozmanitou účast :) snad na žádném jiném srazu nepotkáte stroje od Žigula po Teslu :)

reagovat
Veet
06. dubna 2016, 15:25
0

To jsem jediný, kterýho to k S2000 netáhne? :) Já osobně bych po miatě volil Opel Speedster, nebo Lotus Elise. Ale víc mě láká Speedster.

Pochtli
07. dubna 2016, 22:28
0

Pravda je, že jízda ve speedstru měla něco do sebe narozdíl od S2000. Ale trochu se obávám, že dojem byl i dílem řidiče.. Ideál by bylo porovnat obě auta na stené trase se stejně bláznivými řidiči..

piwel
06. dubna 2016, 03:34
0

Day 17: They still don't know I'm not a Miata :P

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem