načítám data...

Veet

JménoJindřich Vít
BydlištěJihlava
Registracepřed 4.6 rok.
Poslední aktivitapřed 3.5 měs.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků17
Pozitivních komentářů u článků6
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Od motokáry k motokáře

14. února 2018, 16:58 15 komentářů

A něco mezi tím


Posledních 50 komentářů

Veet
12. prosince 2019, 08:55
0
Autíčkář se ptá: Bourali jste?

Koukám, tich MX5, které v Sosně přestali brzdit je již víc :D Kamarád to tam také poslal na konci cílové rovinky rovně. Auto KO, ale on byl v pohodě.

Veet
06. prosince 2019, 09:19
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Tady se to zvrhlo :D Právě jsme si říkali s kamarádem s kterým mám dílnu, že bychom příští rok jeli, ale po představě, co obnáší postavit konkurence schopné auto jsme od toho odstoupili. Proto jsem toho názoru, že plech cup by mělo jet auto, ke kterému nemáš žádný vztah. Ale každopádně je to hrozně sporné :) Nemám nic proti Jagyho BMW, je to masakr, že s takovýmhle autem se nechají jezdit tak pěkné časy a minimálně na výsledky a fotky se kouká dobře. Dost práce mám s připravou auta na MX-5 CUP.

Veet
03. prosince 2019, 09:17
10
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Pokud jde člověk do závodu se strachem, že si od něj kdokoli (ano, měl by tu možnost mít kdokoli z účastníků) koupí jeho auto za 20 tisíc, tak to není auto vhodné na plech cup.

Veet
17. září 2019, 14:24
1
MX-5 Cup 2019 - poslední závody, ukončení v Sosnové a zhodnocení sezony

Největší problém byl v nemožnosti napíchnout auto na OBDII, jinak relativně OK :) No co budu povídat, normální cestou se na takovéhle auta technické nedělají :D

Veet
16. září 2019, 09:41
3
MX-5 Cup 2019 - poslední závody, ukončení v Sosnové a zhodnocení sezony

Pokusím se vypíchnout to nejdůležitější.

Motor: 1.8 VVT dopující kompresorem Eaton MP62. Jedná se o tzv. cold side zástavbu od úpravce FFS. Tlačím necelý 1 bar bez intercooleru. Musím to tedy krmit E85, s čím souvisí úprava palivového vedení (pumpa, regulátor tlaku paliva, vstřiky)
Řízeno je to jednotkou ME221.

Převodovka: Odlehčený setrvačník určený na 1.6 motory s keramickou spojkou, 6q sériová Miaťácká převodovka a sériový Torsen s převodem 4.1

Podvozek: Tlumiče s pery BC Racing, stabilizační tyče H&R, polyuretanové silenbloky 90 Sh.

Kastle: Do posledního závodu s tímto autem v Mýtě přibyly laminátové dveře a zadní víko kufru.

Brzdy: V Mýtě se mi odporoučelo ABS, nyní mám nově udělané rozvody bez ABS s možností nastavení rozložení brzdného účinku předek/zadek. Jinak brzdy série, pouze lepší destičky Hawk HP+. Ale už teď vím, že je to slabý článek auta, v Mostě dá auto tak 2 až 3 kola a přestává brzdit. Na malých okruzích už mě také párkrát vypekly.

Pneu: Pirreli slick 200/540-13

Jelikož už se mi tento rok nepovedlo udělat STK, přes zimu plánuji kompletně vyrámovat, vykuchat zbytky interiéru, motor s kovanými ojnicemi, malé změny na podvozku a když zbude čas, tak dodělání intercooleru voda/vzduch, abych nekoukal, kdyby mi náhodou přestali prodávat E85 :)

Veet
09. září 2019, 09:29
0
Rychlé dojmy: Toyota GR Supra na okruhu v Sosnové

Ještě stojí za zmínku, že i přes nemilosrdné prostředí v Sosnové zajela Supra moc pěkný čas.

Veet
26. června 2019, 15:27
5
Jaká jsou nejlepší závodní auta všech dob?

Mercedes CLK GTR a hlavně jeho "civilní" verze :)

Veet
19. června 2019, 13:32
2
Report: MX-5 Cup 2019 - 2. závod Vysoké Mýto

A motokáry to jezdí za 42 vteřin, což je teprve mazec. Já mám rekord 46 a i u toho se člověk pěkně zapotí, dát si to pak s Mazdou za 52 je jak zpomalený film :)


Veet
18. června 2019, 23:15
0
Report: MX-5 Cup 2019 - 2. závod Vysoké Mýto

Žádný LS swap neměl, pouze dobré obutí a hlavně řidičský um :)

Veet
14. března 2019, 16:36
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Na MX-5 CUPu nás kdysi navštívilo Ferrari Italia. Zrovna Mýto je dle mě z našich malých okruhu nejrychlejší a nejzábavnější :)

Veet
20. srpna 2018, 12:26
0
Mých 7 smrtelných hříchů za volantem

Lucifer Morningstar a jeho Corvette z 61. :)

Veet
21. července 2018, 21:30
0
9 aut, na která nezapomenu

Hm, přečetl jsem jen dvě auta, Saxo VTS a Caterham… To jen z toho důvodu, že chci mladšího sourozence C2 VTS na zimu a Caterham, protože ho prostě chci... V jiných sportovních autech vlastně už ani nevidím smysl, jak smutné, určitě o hodně přicházím :-)

Veet
26. června 2018, 09:07
0
MX-5 Cup Vysoké Mýto 9.6.2018

Proč myslíš? Například v Touringu nebyla ani jedna 1.6 a pár jich bylo rozházených v Racingu a Ultimate.
Například v dřívějších ročnících vyhrávala třídu Ultimate právě atmosférická 1.6.
Tím chci říct, že na těchto malých okruzích není slabší motor žádnou velkou nevýhodou.

Veet
10. ledna 2018, 11:38
0
Tchaj-wanská reklama na Škodovku je ta nejdivnější věc, kterou dnes uvidíte

ToMyx: Tak to jsi myslel dobře, celé video totiž parodie je. Proto ta úspěšnost.

Veet
06. dubna 2016, 15:44
4
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Jasně že ano :) Kdyby né kvůli motoru, tak určitě kvůli brzdám.

Veet
06. dubna 2016, 15:25
0
Kafe&Káry Brno vol. 10: První jarní

To jsem jediný, kterýho to k S2000 netáhne? :) Já osobně bych po miatě volil Opel Speedster, nebo Lotus Elise. Ale víc mě láká Speedster.

Veet
09. ledna 2016, 01:13
0
Jak staré auto na každodenní ježdění?

Před rokem jsem si koupil 13 let starou MX-5 a zatím to byl nejlepší kup, který jsem kdy udělal. Nalítal jsem s ní už 30 tisíc km a bez jediné vážné závady. Kupuji akorát spotřební zboží, jako olej, destičky a spousty benzínu a pneumatik. Podvozek a drobné úpravy kolem nepočítám, to jsem udělal jen kvůli nekonečnému chtíči člověka mít lepší a lepší věc :)
Je to prostě super auto, užívám si s ní každou cestu do práce, pro rohlíky a o okruzích nemluvě :)
Až mi bude o deset let více a budu řešit rodinu, tak možná přehodnotím pohled na věc, ale teď je to pro mě srdeční záležitost. A komunita kolem MX-5 je pořádná třešeň na dortu, jelikož tam člověk pozná spousty nových lidí a to se člověku v životě nikdy neztratí :)
Abych jen nechválil, tak jeden VELKÝ mínus to auto pro mě má. Až s ním jsem zjistil, že závody mě dokáží maximálně naplnit a teď se trápím tím, že závodit na vyšší úrovni zatím není reálné :))

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Fabia 1,2 2003
Škoda Fabia 1,2

2003 rok výroby
45 koní výkon
1 200 ccm objem

Chrysler New Yorker 4-door hardtop 1971
Chrysler New Yorker 4-door hardtop

1971 rok výroby
335 koní výkon
7 206 ccm objem

Buick Regal Limited Coupe 1985
Buick Regal Limited Coupe

1985 rok výroby
140 koní výkon
5 031 ccm objem

Chevrolet Camaro SS BIG BLOCK, Manual, Na cestě 1970
Chevrolet Camaro SS BIG BLOCK, Manual, Na cestě

1970 rok výroby
350 koní výkon
6 500 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK V8  V ČR! 1967
Ford Mustang FASTBACK V8 V ČR!

1967 rok výroby
225 koní výkon
4 700 ccm objem