Jindřich „Veet“ Vít
| Bydliště | Jihlava |
|---|---|
| Registrace | před 9.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 24.4 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 17 |
| Pozitivních komentářů u článků | 6 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Koukám, tich MX5, které v Sosně přestali brzdit je již víc :D Kamarád to tam také poslal na konci cílové rovinky rovně. Auto KO, ale on byl v pohodě.
Tady se to zvrhlo :D Právě jsme si říkali s kamarádem s kterým mám dílnu, že bychom příští rok jeli, ale po představě, co obnáší postavit konkurence schopné auto jsme od toho odstoupili. Proto jsem toho názoru, že plech cup by mělo jet auto, ke kterému nemáš žádný vztah. Ale každopádně je to hrozně sporné :) Nemám nic proti Jagyho BMW, je to masakr, že s takovýmhle autem se nechají jezdit tak pěkné časy a minimálně na výsledky a fotky se kouká dobře. Dost práce mám s připravou auta na MX-5 CUP.
Pokud jde člověk do závodu se strachem, že si od něj kdokoli (ano, měl by tu možnost mít kdokoli z účastníků) koupí jeho auto za 20 tisíc, tak to není auto vhodné na plech cup.
Největší problém byl v nemožnosti napíchnout auto na OBDII, jinak relativně OK :) No co budu povídat, normální cestou se na takovéhle auta technické nedělají :D
Pokusím se vypíchnout to nejdůležitější.
Motor: 1.8 VVT dopující kompresorem Eaton MP62. Jedná se o tzv. cold side zástavbu od úpravce FFS. Tlačím necelý 1 bar bez intercooleru. Musím to tedy krmit E85, s čím souvisí úprava palivového vedení (pumpa, regulátor tlaku paliva, vstřiky)
Řízeno je to jednotkou ME221.
Převodovka: Odlehčený setrvačník určený na 1.6 motory s keramickou spojkou, 6q sériová Miaťácká převodovka a sériový Torsen s převodem 4.1
Podvozek: Tlumiče s pery BC Racing, stabilizační tyče H&R, polyuretanové silenbloky 90 Sh.
Kastle: Do posledního závodu s tímto autem v Mýtě přibyly laminátové dveře a zadní víko kufru.
Brzdy: V Mýtě se mi odporoučelo ABS, nyní mám nově udělané rozvody bez ABS s možností nastavení rozložení brzdného účinku předek/zadek. Jinak brzdy série, pouze lepší destičky Hawk HP+. Ale už teď vím, že je to slabý článek auta, v Mostě dá auto tak 2 až 3 kola a přestává brzdit. Na malých okruzích už mě také párkrát vypekly.
Pneu: Pirreli slick 200/540-13
Jelikož už se mi tento rok nepovedlo udělat STK, přes zimu plánuji kompletně vyrámovat, vykuchat zbytky interiéru, motor s kovanými ojnicemi, malé změny na podvozku a když zbude čas, tak dodělání intercooleru voda/vzduch, abych nekoukal, kdyby mi náhodou přestali prodávat E85 :)

Ještě stojí za zmínku, že i přes nemilosrdné prostředí v Sosnové zajela Supra moc pěkný čas.

A motokáry to jezdí za 42 vteřin, což je teprve mazec. Já mám rekord 46 a i u toho se člověk pěkně zapotí, dát si to pak s Mazdou za 52 je jak zpomalený film :)
Žádný LS swap neměl, pouze dobré obutí a hlavně řidičský um :)
Na MX-5 CUPu nás kdysi navštívilo Ferrari Italia. Zrovna Mýto je dle mě z našich malých okruhu nejrychlejší a nejzábavnější :)
Hm, přečetl jsem jen dvě auta, Saxo VTS a Caterham… To jen z toho důvodu, že chci mladšího sourozence C2 VTS na zimu a Caterham, protože ho prostě chci... V jiných sportovních autech vlastně už ani nevidím smysl, jak smutné, určitě o hodně přicházím :-)
Proč myslíš? Například v Touringu nebyla ani jedna 1.6 a pár jich bylo rozházených v Racingu a Ultimate.
Například v dřívějších ročnících vyhrávala třídu Ultimate právě atmosférická 1.6.
Tím chci říct, že na těchto malých okruzích není slabší motor žádnou velkou nevýhodou.
ToMyx: Tak to jsi myslel dobře, celé video totiž parodie je. Proto ta úspěšnost.
Jasně že ano :) Kdyby né kvůli motoru, tak určitě kvůli brzdám.
To jsem jediný, kterýho to k S2000 netáhne? :) Já osobně bych po miatě volil Opel Speedster, nebo Lotus Elise. Ale víc mě láká Speedster.
Před rokem jsem si koupil 13 let starou MX-5 a zatím to byl nejlepší kup, který jsem kdy udělal. Nalítal jsem s ní už 30 tisíc km a bez jediné vážné závady. Kupuji akorát spotřební zboží, jako olej, destičky a spousty benzínu a pneumatik. Podvozek a drobné úpravy kolem nepočítám, to jsem udělal jen kvůli nekonečnému chtíči člověka mít lepší a lepší věc :)
Je to prostě super auto, užívám si s ní každou cestu do práce, pro rohlíky a o okruzích nemluvě :)
Až mi bude o deset let více a budu řešit rodinu, tak možná přehodnotím pohled na věc, ale teď je to pro mě srdeční záležitost. A komunita kolem MX-5 je pořádná třešeň na dortu, jelikož tam člověk pozná spousty nových lidí a to se člověku v životě nikdy neztratí :)
Abych jen nechválil, tak jeden VELKÝ mínus to auto pro mě má. Až s ním jsem zjistil, že závody mě dokáží maximálně naplnit a teď se trápím tím, že závodit na vyšší úrovni zatím není reálné :))

