Jedním z takových případů je i Henrik Fisker. Automobilový designér propůjčil své jméno nádhernému elektromobilu Karma, ale stojí i za takovými kusy jako je Aston Martin DB9 nebo BMW Z8. Člověk by tak snadno mohl nabrat dojmu, že se Henrik sám bude vozit něčím naprosto úchvatným, ovšem chyba lávky.
V ulicích byl totiž vyfocen skutečně prapodivně upravený Mercedes třídy S, za jehož tvorbou stojí firma Galpin Auto Sport. Jak se následně ukázalo, tato prapodivnost, která má propůjčená světla ze sportovního SLS, je skutečně autem samotného Henrika Fiskera.
Toto zjištění zaručilo Mercedesu i jeho majiteli velkou internetovou slávu a svět se ptá, proč jezdí tvůrce mnoha krásných aut právě tímto. Kombinace protažených předních světel s historicky vyhlížející mřížkou chladiče vypadá prostě hodně zvláštně a nepomáhá ani obrovské množství chromu, přítomné úplně všude. No ale co, třeba se to samotnému Fiskerovi líbí. Koneckonců na světě je mnoho horších úprav, z nichž některé nedávají třeba vůbec žádný smysl.




Michal88
17. 12. 2015, 21:05Když už jsme u toho hodnocení designu, mně se to celkem líbí. :) Určitě to vypadá lépe a střídměji, něž cokoli od značky Mansory, zvláště, co páchá za šílenosti např. na Rollsech.
Skipper
17. 12. 2015, 21:13Zas tak hrozné to není. Proti těm ocucaným bonbónům, co teď Mercedes produkuje, je to vcelku zajímavý odkaz na řadu 600 Grosser, hlavně v zadní části. Včera jsem na parkovišti viděl třídu S, ale to, že je to S klasse, jsem poznal až podle nápisu na zádi.
Testeuros
17. 12. 2015, 22:39Mohu jen souhlasit. Ovšem největší zábava bude, jakmile se do světa dostane třída E, zjevně ve shodném designovém jazyku. To teprve začne hra "Poznej Mercedes" (u C-Class jde vidět rozdíl oproti Esku jen ve velikosti či pohledu z boku)
M P
18. 12. 2015, 00:52To samý je ale u audin, dneska jsem si zahrál hru "je to A4 nebo A6" asi třikrát. Už je snad načase na tu brand identity přestat nadávat... Ale oceňuju zadní partie ve stylu Grosseru tak jako oceňuju onen postřeh samotný:) Grosser má totiž v mé garáži snů své neochvějné místo. Už jen kvůli faktu, že naprosto vše je poháněno hydraulikou:D
Testeuros
18. 12. 2015, 11:23Jo, u Audin to znám až moc dobře, jen tuto hru zažívám u A6 a A8, kdy mám skutečně problém (pokud nevidím předek) poznat, co kolem mě projelo.
A celkově je to problém i více značek, takováto až přílišná podoba je i mezi Oktávii a Rapidem, pokud nepočítám odlišný tvar zadních dveří a lehce odlišná světla, jsou si až neskutečně podobné. Holt dřív (tak šest, sedm let zpátky) bych podle designu poznal auto téměř okamžitě, teď už jen průjezd i30sw je pro mě začáteční podnět k přemýšlení, zda jde o i30 či i40 v kombíku.
M P
18. 12. 2015, 12:16Ale tohle tady bylo pořád. Za mírně zhoršené viditelnosti mívám dost problém zepředu rozeznat E34 a E32... Mercedesy z 90.let jsou to samé. A už o tom tady byl i článek. Proto jsem i psal, že je třeba si na to zvyknout. Holt u Audi chtějí, aby lidi rozeznali, že to je Audi. A když levnější A4 vypadá jako drahá A8, je to skutečně špatně? Nevím. Ale problém rozpoznat, co je co, rozhodně mám,
Ča Snač Aj
17. 12. 2015, 21:32Mě se líbí :). Hlavně ta kola jsou něco.
Testeuros
17. 12. 2015, 22:32Ten předek...páni, neskutečně se mi to líbí, dle mého místy až šíleného vkusu je to rozhodně lepší, nežli všechny ty dnešní "Asia styled" sedany od Mercedes-Benz..
Testeuros
17. 12. 2015, 22:35A záď, ta si zasluhuje separátní komentář, protože už jsem dlouho neviděl nic tak zajímavého a okázalého zároveň, prostě umělecké dílo
vita
17. 12. 2015, 22:54Mě se to taky celkem líbí...
hurkar
17. 12. 2015, 23:30mne sa to páči, je to iné ako všetky tie podivnosti ktoré teraz Mercedes produkuje. Dizajnéra pochytil kus nostalgie za ,,Mercedesom" :-)
Petr
18. 12. 2015, 12:08Me se zase libi ze neco takoveho vubec vzniklo. Podobnych pripadu z posledni doby moc neznam. Ted me napada akorat ar disco volante.