načítám data...

Faceliftovaný Mustang se tváří smutně

17. ledna 2017, 07:22 8 komentářů Vojta Dobeš Novinky

Na veřejnost unikly záběry nezamaskovaného exempláře modernizovaného Mustangu. Tváří se moderněji, sportovněji - ale také tak trochu smutně.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Ač by se mohlo zdát, že šestá generace Mustangu je s námi jen chviličku, ve skutečnosti už se dočkala svého třetího modelového roku. To znamená, že brzy přijde čas na výraznější změny než jsou jen každoroční drobní úpravy kapoty či světel. Chce to facelift.

My už díky dobrým lidem z fanouškovského webu Mustang6G.com máme k dispozici video a tím pádem i řadu fotografií z něj “vypůjčených”…

Víme tedy, že změny se budou týkat zejména přední části vozu, která ve srovnání s aktuální podobou vyhlíží tak trochu smutně. Možná až deprimovaně. Zároveň však vývoj designového jazyka dává perfektní smysl – představuje totiž další krok směrem pryč od retro vzhledu a blíže k sebevědomému designu moderního vozu. Svým způsobem tak nový Mustang tak trochu připomíná například čtvrtou (nebo vlastně i třetí) generaci konkurečního Camara z 80. a 90. let. 

S hodnocením vzhledu jako obvykle počkáme,až noviku uvidíme naživo, ale z prvních fotografií se zdá, že bude příď vozu o něco více vizuálně koherentní a vytváří elegantní, jednotný dojem.

Co zatím bohužel můžeme jen odhadovat, je technika, která bude v novém Mustangu k dispozici. Proslýchá se, že by příště generace měla přijít o dlouhá desetiletí populární šestiválcový motor. V6 se s příchodem přeplňovaného čtyřválce stara tak trochu nadbytečnou a z hlediska emisí i reálné spotřeby se může menšímu bráškovi jen těžko rovnat.

I sama automobilka pak mluví o variantě hybrid, o níž zatím víceméně nic nevíme, ale dokážeme si představit, že zvláště v kombinaci benzínové V8 a elektromotoru by tak mohlo být vzniknout auto zajímavým způsobem kombinující úspornost a zvuk i zátah osmiválce.

V každém případě by však měla dorazit V8 nová – s objemem “downsizovaným” na 4,8 litru a s přímým vstřikem paliva a dalšími moderními technologiemi, které by měly přispět k (dalšímu) nárůstu výkonu a snížení spotřeby.

A jak se nový Mustang líbí vám? Vyhovují vám spíše dnešní náznaky retra, nebo moderní a dravý sportovní vzhled? Koupili byste si nového Mustanga? Dejte nám vědět v komentářích!

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ma
Marshall
17. ledna 2017, 09:01
4

Fordu vyšla u Mustangu sázka na retro design, měl by se toho držet, jinak dopadne stejně jako právě zmiňovaná a pěkně hnusná 3./4. generace.

reagovat
PeterLuk
17. ledna 2017, 09:25
3

Podľa mňa zbytočné zmeny. Keď už, tak ho mohli skôr viac priblížiť originálu, upraviť interiér, predná časť ale podľa môjho názoru zmeny nepotrebovala...

reagovat
custom1
17. ledna 2017, 10:07
0

Mně se líbí a klidně bych si ho koupil. A když bych chtěl klasiku, koupil bych si pro radost starého Mustanga... ;)

reagovat
H_F
17. ledna 2017, 15:23
0

ja vidim temer presnou antologii s origo mustangem
nejdriv prisla prvni generace, krasna, pak jeji dalsi verze byla porno, obvzlast v top modelech (puvodni bossy, tedko supersnake).. a stejne jako po r1970 uz ford neudelal hezciho mustanga, stejny je to ted... vzhledove od desiti peti a nechci videt pristi generaci
tohle z novodobejch povazuju za top stejne jako u puvodnich 1969 boss 429

reagovat
BobAsh
17. ledna 2017, 20:43
0

Já bych to neviděl zdaleka tak černě. Teď byla jedna krásná generace, po ní jedna snad ještě hezčí (btw ta na fotce je první, jen má Shelby ksicht) a potom přišla další, která vypadá taky super, jen není retro.

Kdybychom byli v době původního Mustangu, tak se už před nějakými sedmi lety začal dělat velký tlustý Mustang, a teď už by se tři roky dělal Mustang II, který by neměl ani osmiválec a jeho nejvýkonnějšímu motoru by se mohla smát dnešní Fiesta :)

hurkar
17. ledna 2017, 22:59
0

francin: ten dnešný je z profilu a zo zadu absolútne špičkový

H_F
18. ledna 2017, 00:53
0

hurkar, vidim to presne naopak, z predniho pohledu je soucasnej velmi peknej, ze strany ma nechutnej europrevis pro chodce, zezadu sou temer vsechny mustangy nicmoc, ale to k nim uz patri

bobash, predchozi byla jedna moc hezka generace zavrsena naprostym topem od shelby
soucasna generace je velmi hezka, porad se mi libi, ale charakterem, tim jak se kouka uz to neni ono

facelift ukazuje cestu do pekel, vypada to jako kdyby chteli sjednotit design s evropskejma fordama, tohle uz nejsou zadny ikonicky nezamenitelny krivky jako ma prekrasnej supersnake, kterymu se podarilo presne vystihnout ducha nejhezcich starejch mustangu, tehnle facelift je proste takovy mondeo kupe

srovnavat dnesni dobu, kdy se facelifty delaj jednou za tri ctyri roky s dobou kdy kazdej rok ten model vypadal jinak neni fer
treti facelift prvni generace (1971) cca odpovida dnesnimu faceliftu generace seste, bojim se sedme generace, aby nebyla pruser jako druha
jak se pise v clanku bude hur i po strance motoricke, kdy ctyrvalce zacnou hrat prim a spousta v8 bude dojebanejch elektrifikaci
treba se jim ale tim podari nejak zazracne probruslit, bylo by to fajn, ale do zavedeni jinejch pravidel mereni spolu s rychle se utahujici smyckou emisnich predpisu to nevidim uplne ruzove

posledni otazka v clanku je, jak se nam fl libi - za me uz je to po vizualni strance nemastny neslany

hurkar
17. ledna 2017, 22:49
0

nemôžem si pomôcť ale to auto je z predu absolútne nefotogenické, v reále ale už je to oveľa oveľa leepšie :) (Y)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem