načítám data...

Auta z Frcu: Americký sen

Nevyhovovaly nám české inzertní servery a tak jsme si založili vlastní. Slíbili jsme vám, že čas od času uděláme výběr ze zajímavých inzerátů. Tady je dnešní várka aut.

zobrazit celou galeriiBazarový snílek: Auta z Frcu: Americký sen

V naší “podrubrice” Auta z Frcu vybíráme ty nejzajímavější inzeráty z našeho nového inzertního serveru AutoFrc.cz. Inzerujte u nás! 

O Spojených státech amerických se tvrdí, že je to země svobody a neomezených možností. Každý jedinec má možnost vypracovat se od píky až na společenský vrchol. Prožít si svůj americký sen. My tady nebudeme dnes rozebírat jakým způsobem máte stoupat na společenském žebříčku, na to jsou tu povolanější ,motivátoři’. Můžeme vám ale ukázat jak si užít americký sen trochu jednodušším způsobem, pořízením plechového nesmyslu v jehož rádiu hraje prim hit Bruce Springsteena. A co jsme pro vás na Autofrcu našli? 

Chrysler 300C 

Klepete si na čelo a přemýšlíte jestli jsem se zbláznil? O pár řádků výše vám slibuji americký sen a místo toho vám sem jako první nacpu jakýsi starý, převlečený Mercedes. Ano Chrysler 300C byl vždy trochu diskutabilním vozem. Vzniknul v nelehkém období Chrysleru, v podstatě ve chvíli kdy bylo jasné, že spojenectví Daimler-Chrysler je odsouzeno k neúspěchu. Spousta fandů amerických aut měla problém s tím, že se montoval v Evropě ( v rakouské továrně Magna Steyr, US verze v Kanadě), nelíbilo se jim, že využíval spoustu dílů z Mercedesu W211 a nabízel naftový motor. Ale víte co? Mně osobně je to úplně jedno, mám pro 300C slabost. Po dlouhých letech, ve kterých Chrysler produkoval velké a nudné sedany s pohonem předních kol a maximálně šestiválci pod kapotou, přišel s 300C návrat starých pořádků. Klasická koncepce s pohonem zadních kol a velké osmiválce pod kapotou. A také design se povedl na výbornou. Někomu přijde skvělý, někomu zase příliš nabubřelý. Málokoho ovšem nechává chladným. Pokud máte problém s nedostatkem sebevědomí, tenhle Chrysler to vyřeší za vás. Jeho vzhled je naprosto sebejistý v každé situaci. Řekli byste snad, že poprvé vyjel z továrny už v roce 2004? Třináct let a pořád vypadá důstojně. Co jsme tedy pro vás objevili na našem inzertním serveru? Na pohled poměrně zachovalý kousek s tím správným motorem pod kapotou. Osmiválcové HEMI o zdvihovém objemu 5,7 l vám vykouzlí úsměv na rtech při každém nastartování. Jeho projev a charisma jsou jedinečné, kdo to nevyzkoušel, o hodně přišel. V tomto konkrétním případě nemusíte mít strach ani z vysoké spotřeby, pro šetřílky je v autě již připravená nádrž na LPG. Pokud tedy aktuálně sháníte charakterní sedan, tohle by mohla být zajímavá volba. 

Chevrolet Corvette C5 

Když se zeptáte člověka, který je absolutním laikem v automobilovém světě, jestli zná nějaké americké auto, tipuji že polovina lidí si vzpomene na Ford Mustang. Ta druhá polovina bude znát Corvettu. Legendární sporťák dělá radost svým fanouškům a především majitelům již více než 60 let. Přestože jsem vždycky uznával Corvette jako velmi schopný sportovní automobil, nikdy jsem nebyl nekritickým obdivovatelem ,Vette kultu'. Tenhle fakt má za následek jednu poměrně zajímavou skutečnost. V životě jsem netoužil vlastnit skvělou C1, ani krásnou C2 nebo fascinující C3. K C4 jsem si nikdy nedokázal najít cestu, ale naprosto nutně bych potřeboval C5, která se mezi Vette fanoušky netěší zrovna velké popularitě. Jsem si naprosto jistý, že za to může skutečnost, že jsem vyrůstal na počítačové hře Need For Speed III, kde právě Corvette C5 hrála jednu z hlavních rolí. C5 se začala prodávat v 1997 a oproti C4 přinesla vylepšení v podobě pevnějšího šasi a především zbrusu nový motor LS1. Osmiválec o objemu 5,7 l (podobnost s výše zmíněným 300C je čistě náhodná) dává maximální výkon okolo 350 koní, což lehké Vette dovolí dosáhnout maximální rychlosti přes 280 km/h. Inzerovaná Corvette je z roku 2001 a co je nejdůležitější, chybí jí střecha. Vychutnávat si hutný zvuk poctivého amerického osmiválce bez střechy, je zatraceně návyková záležitost. Žlutá barva ,Cé pětce' také sluší. Za cenu nové, nepříliš vybavené, Octavie to vypadá jako slušná nabídka, ne? 

Ford F-150 

Máme zde velký sedan, hbitý sporťák, co nám tedy chybí v našem americkém výběru? Jistě již tušíte správně, v žádném případě nesmí chybět pick-up. Vždyť tento typ auta je dlouhodobě nejprodávanější v celé Americe. Na vrcholu prodejních tabulek je Ford F-Series. A právě na jednu F-150 jsme narazili při našich toulkách inzertním serverem. Bílý pick-up z roku 2009 je již jedenáctou generací populárního modelu. Ta oproti svému předchůdci přinesla zcela novou platformu. Pod kapotou pracuje téměř pětiapůllitrový osmiválec Triton o výkonu 300 koní. Ke snížení provozních nákladů opět slouží pohon na LPG. Uvnitř vás F-150 bude rozmazlovat prostorem a komfortem, potěší vysoký výbavový stupeň Lariat. Nedá se asi říct, že stopadesátka je vhodná do evropského prostoru, na to je dost velká a neobratná, ale žít se tady s tím dá. Jestli někdo z vás shání stylový pracovní nástroj, který se nezalekne drsnějšího používání, bude Ford F-150 vynikající volbou. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Přemda Honda
15. března 2017, 10:07
0

Nejsem žádný extra vyznavač amerických aut,ale 300C se mi líbil vždycky..a s plnotučným osmiválcem to musí být paráda

reagovat
VK
VK
15. března 2017, 10:25
0

Pred nejakym casem se tu psalo, ze zrovna tyhle osmivalce hodne zlobi a ze jestly 300C nebo S od Mercedesu - radeji to S. Akorat ta tristovka muze mit lehci rizeni, pocitam, nez Mercedes.

MG
MGRR
15. března 2017, 13:23
0

Nechci opravovat a vyhazovat peníze, vybral jsem V8 LS od Lexusu. Cesta poznání, byla trnitá.

Přemda Honda
16. března 2017, 00:52
0

Já bych samozřejmě taky raději volil toho Lexuse nebo jinou japonskou techniku,protože ji mám nejradši :-)
Ale 300C prostě vypadá dobře,zvlášť ve srovnání se staršími kulatými modely jako 300M apod.

Picklenose
15. března 2017, 11:11
1

Jen škoda, že Born in the U.S.A. není zrovna song, který opjevuje Ameriku, ikdyž si to spousta lidí myslí :D
Jinak hezký článek! :)

reagovat
BobAsh
15. března 2017, 23:15
0

Na to, aby si člověk užíval velmi amerického Springsteena ve velmi americkém autě vlastně ani fakt, že je to protivietnamský protestsong, nevadí.

Horší bylo, když jí používal v kampani Reagan, protože jí taky nepochopil :)

Picklenose
17. března 2017, 20:32
0

Ano, to máš naprostou pravdu :)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
15. března 2017, 12:26
0

300C je pořád pěkný auto a s tím HEMI pod kapotou je to dobrá volba. Odpustil bych mu i ty mizerný plasty v interiéru. Jen u toho HEMI je potřeba kontrolovat a měnit včas olej. Jel jsem i s tím dieselem od Mercedesu a musím říct, že ten mně ničím nepřesvědčil. Benzín je tady určitě lepší volba.
Tu C5 znám dobře. S jeho majitelem se známe léta a jezdíme po srazech. Být v manuálu, tak bych jí bral. :-) Majitel je nadšenec do Amerik, doma jich mají dost, ale v poslední době se shlídnul ve veteránech a ta proklamovaná C3, za kterou jí chce vyměnit, není jediným americkým veteránem, který mají doma. Každopádně auto je v dobrým stavu, udržovaný a servisovaný v servisu na Corvetty a ne u nějakýho Franty Flinty v garáži. Celkem dost se do toho auta nainvestovalo a ta cena, za kterou ho prodává, je více než příznivá.

reagovat
Franz Kafka
15. března 2017, 13:38
0

Žlutá. Včera jsme to někde řešili. Na tomhle autě skvělá. Z toho výběru se mi ta Corvette líbí nejvíc. Nicméně 300c je také v našich podmínkách parádní. SRT 5.7 proč ne. Ale jak tady někdo už psal údajně na tom není tahle hemisfera spolehlivostí nejlépe.

JLK
15. března 2017, 14:00
0

Nema nahodou SRT 6.1 litru?

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
15. března 2017, 14:28
0

JLK: Má. tohle není SRT8, ale klasická 5,7L HEMI. K tý spolehlivosti. Já jsem právě četl, že když se včas mění olej a hlídá hladina, tak je to v pohodě, ale problém je, že u nás to dělal poctivě málokdo.

Franz Kafka: Ona je vlastně ta Vette černá a na ní je žlutej polep, ale vypadá to fakt skvěle. Pepovi se ten vzhled na tom autě fakt povedl sladit pěkně.

Franz Kafka
15. března 2017, 14:34
0

Napsal jsem to špatně, sorry. Myslel jsem SRT8 nedávno jsem tady v Čechách viděl nějakou na prodej. Ne na živo na internetu, ale nákupy jdou teď kolem mě na dlouhou dobu tak jsem jenom koukal jak i amerika může vypadat dobře uvnitř.

Hlavně za ty peníze to je opravdu luxusní kup. Černá je taky pěkná takže vlastně docela zajímavá fólie chrání hezkou originál barvu. Njn má to něco do sebe.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
15. března 2017, 14:52
0

No, s těma interiérama. Ono je to taky dost zažitý klišé, že Ameriky uvnitř stojí za h..o. Dneska už je fakt jiná doba. Řekl bych, že jednotlivý modely a značky jsou naprosto srovnatelný se svojí evropskou konkurencí. Naopak musím říct, že tak kvalitní, jemnou a na omak příjemnou kůži, jakou používá třeba Ford u svých luxusních verzí King Ranch, jsem neviděl ani v Range Roveru nebo v Jaguaru.

http://www.fordtruckclub.net/forum/photopost/files/2/2/4/user18896_pic57759_1268537205.jpg

Franz Kafka
15. března 2017, 16:27
0

To je hodně pěkná kůže už jenom na obrázku. To by byl pro mě super pomocník a skvělé služební auto bohužel cena přes milion a půl mě trochu diskvalifikuje. Tahle auta americká auta jsem nemyslel přece jen to je ten vrchol produkce. Hodně jsem se musel vždycky přemlouvat abych nám nepořizoval věc jako je třeba Raptor naštěstí je to drahá sranda.

Zase abychom byly spravedlivý když top verzi tak zase jedině proti top verzi a ono to SVR na tom také není úplně nejhůř.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
15. března 2017, 16:31
0

Souhlas, to je taky pecka. Znamy ma tohohle noveho Range a interier ma v moji oblibene cervene kuzi, takze to vzdycky slintam, kdyz to vidim. Je to nadhera.

Ro
Ronoath
15. března 2017, 15:38
0

Další kdo vyrostl na NfSIII... Taky mám rád C5 přesně z tohoto důvodu.

reagovat
Csaba
15. března 2017, 17:35
0

"Vypíchnuté" káry jsou skvělé, zajímavé, nádherné a být o 30 let mladší, rád bych si sám sebe v nich představoval, takhle aspoň koukám na fotky a obdivuju je...
V čem bych ale rád apeloval na "otce zakladatele" je otázka soudnosti (nebo spíš ztráty soudnosti) zadavatelů...
Nevím jak jiní ale já vůbec nechápu proč někdo dává na Autofrc ("inzerce ZAJÍMAVÝCH aut") absolutní křápy typu na prach prohnilé a provozu neschopné Felicie 1.6, dýchavičného Saxa 1.1 a pojízdné rakve kterou předjede i opilá jednonohá slepá a hluchá 90 letá paní na kole (Golf 2 1.6D)...
Nebylo by možné inzeráty podobného typu prostě nezveřejnit, zdvořile je odmítnout a upozornit zadavatele že je aspoň 10 dalších možností kde můžou ty své "krasavce" inzerovat? Za chvíli totiž hrozí i to že Autofrc objeví "odborníci z HAHAHA Auto a podobní, nahážou na něj denně i 100 těch svých nudných plastových křápů a z Autofrcu bude druhé Sauto a pod. :-(
Opravdu si nemyslím že kdokoli hledající v inzerci zajímavé auto je zvědavý na tyhle 3 herky, natož dodávku Sprinter a podobně... - člověk aby se (už teď) při hledání něčeho zajímavého "prokousával" takovýmto balastem... :(

reagovat
JLK
15. března 2017, 19:26
2

Jestli spravne uvadeji udaje k tem nezajimavym autum tak proc to nezverejnovat, at' si kazdy hleda co potrebuje. Stve me jenom kdyz nejake auto je ve vyhledavani podle kriterii, kterym neodpovida.

gr
greg
16. března 2017, 08:18
0

Csaba presne to si myslím aj ja. Aj keď už som to raz písal v komentári a veľa ľudí ma v tom nepodporilo. Ale aj tak verím, že som sa v tomto prípade nemýlil a keď to začne vyzerať tak ako popisuješ, prídu na to aj ostatní. Bohužiaľ sa to bude už potom riešiť oveľa horšie ako keby boli jasné pravidlá definované a dodržiavané od začiatku. Že tam sú na zaujímavé autá možnosti filtrovania podľa mňa nestačí, to môžem rovno prejsť na mobile.de a nájdem tam toho viac.

JLK
16. března 2017, 08:51
0

A to posuzovani co ano a co ne chcete delat jak teda? Ze kazdy inzerat musi projit komisi na urceni indexu zajimavosti? Na takovou inzerci se vetsina lidi i se zajimavym autem vyprdne, hodi to na bazos a ma prodano za den :/ A to na bazosi je odpadu neskutecne mnozstvi a da praci najit neco zajimaveho, ale i presto vetsina inzeratu z mistniho 'Bazaroveho snilka' je z bazose. A mit inzerci jen na tech par zajimavych aut tak na to neni potreba zvlastni web, to staci sekce tady na foru na prodej aut tak jak to maji klubova fora.
Muj nazor je nic nezakazovat, ale nastavit nejakou kontrolu ze data jsou zadana spravne. A hlavne vyvijet to dal, at' to nezmrzne na jednom miste. Pod clankem s predstavenim webu padala spousta navrhu co a jak by lidi chteli tak at' se to nekam posouva.

Csaba
16. března 2017, 15:53
1

Je to teoretická debata, není nutné se hned čílit... :)
Komise taky není nutná, jistě by to šlo :)
Já nechci nic zakazovat, té doby jsem si užil víc než dost.
"Nějakou kontrolu že data jsou správně" - no a jsme u toho - ten "někdo" kdy by danou kontrolu prováděl by mohl slušně a zdvořile případnému inzerentovi říct nejenom "zadal jste špatně tohle a tomto" ale i "promiňte, tohle auto sem nepatří", nebo ne?
Já osobně žádnou kontrolu "zadaných dat" nepotřebuju, když tam kdokoli hodí cokoli, vidím hned jestli má v tom textu (datech) něco špatně a nijak mi to nevadí - stačí mi že já to auto znám a když on ne, jeho mínus - hůř se mu to bude prodávat, když jej zájemce předčí v tom jak daný vůz zná...
Co mi přijde ale opravdu "systémově špatně" je fakt že si otevřu Autofrc a kouká tam na mě vyšeptalé Saxo, obrovská dodávka a Golf 1.6D - já tyto kraksny opravdu nepovažuji za "zajímavé"...
To mohou vlastníci Autofrcu rovnou změnit název ze "Autofrc, inzerce zajímavých aut" na "Autofrc, inzerce ojetin zdarma" a... bude z toho zase "masovka" :(
Nevím, možná se pletu, ale myslel jsem že primárním cílem vzniku Autofrcu bylo vytvořit prostor kde se budou inzerovat ZAJÍMAVÉ vozy právě proto, aby je lidé kteří nevnímají automobil pouze jako prostředek k dopravě z bodu A do bodu B nemuseli hledat na Bazoši, Sautu atd. ...
Aktuální stav je že při každodenním vyhledání nejnovějších přírůstků na mě koukne (příklad) jedno zajímavé auto a pak 5 pleček které by nikdo s mozkem v hlavě nechtěl ani zadarmo anebo (abych nebyl tak "náročný") můžou být na Sautu, ne právě na Autofrcu.
"Koukej, mámo, je to zadarmo a jednoduchý, plácneme tu naši ojetou, rezavou, polorozpadlou páchnoucí plečku tam!", řekne si Pepa z depa a... a ČÍM se potom bude Autofrc LIŠIT od Sauta, Bazoše...? PROČ by potom někdo hledal zajímavé auto na něm, když tam bude každá (jakákoli) plečka?
Ano, více či méně detailní možnost sofistikovaného výběru dle toho či tamtoho je super, klobouk dolů, ale (dovolím si tipnout) valná část lidí hledající něco zajímavého stejně zvolí možnost "hledat podle nejnovějších", protože nejsou zvědaví na auto které je v inzerci měsíc-dva, ale na to co právě přibylo, nebo ne? Hledám-li jako "petrolhead, nadšenec a fajnšmekr" zajímavé auto, velmi dobře vím že na trhu panuje výrazný převis poptávky nad nabídkou, že nehledám sám a že musím reagovat rychle... - čili hledám denně, "nejnovější přírůstky", nevyužívám hledání dle parametrů...

JLK
16. března 2017, 17:18
0

Tak kdyby byla nejaka objektivni hranice zajimave/nezajimave auto, ale ona neni. Saxo je sice pro tebe zdechla plechovka, ale v peknem stavu s odhrnovaci strechou za plechcupovou cenu pro spoustu lidi uz je zajimava. A ta dodavka muze byt pro zaryteho autickare zajimava treba tim, ze utahne plato se specialem a odveze balik gum na trackday. A tak dale, treba hranate Mondeo - celkem nuda, ale je doporucovan v kazdem druhem clanku. Passat - jeste vetsi nuda, ale i o nem je tu clanek a jezdil i u nekoho z redakce.
Jakoze jsou krajni pripady ve stylu votunena oktavka 1.9 tdi, ale takovych je minimum a posuzovat hromadu dalsich nevidim realne.

Csaba
16. března 2017, 18:02
0

Chápu tvůj názor/postoj, bez problému, nicméně můj je takovýto: hledám Saxo? - jdu na Bazoš, Sauto... Hledám dodávku? Jdu na - netuším kam :) - ACdodávky.cz? Třebas' :-) atd... hledám - já nevím - Integru? Clio R.S.? M3? - jdu na Autofrc, inzerci ZAJÍMAVÝCH vozů"! :-) Ode mne k tomu asi vše :)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Brougham  1988
Cadillac Brougham

1988 rok výroby
103 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Ranchero Ranchero  GT 1977
Ford Ranchero Ranchero GT

1977 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem

Chevrolet Apache  1957
Chevrolet Apache

1957 rok výroby
140 koní výkon
3 850 ccm objem

Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 1990
Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited

1990 rok výroby
169 koní výkon
3 956 ccm objem

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem