reklama
načítám data...

Audi zkrášluje svět kombíků s novou a velmi elegantní A6 Avant

Použijete-li slovo „kombi“, jen zřídkakdy použijete ve stejné větě slovo „elegantní“. U nové Audi A6 Avant ale můžete. Ta je totiž opravdu elegantním kombíkem.

zobrazit celou galeriiNovinky: Audi zkrášluje svět kombíků s novou a velmi elegantní A6 Avant

Jen krátce po uvedení sedanu, přichází automobilka z Ingolstadtu s praktičtější „dlouhou“ verzí. Zapomeňte však na krabicoidní vzhled. Avant si veze prudce svažující záď se sešikmeným posledním sloupkem, přidávající autu na estetičnosti. Samozřejmě, že stejně jako u všech Audi, jdou i tady emoce stranou, ale přesto nelze upřít A6 „v kombajnu“ solidní pohlednost.

Šikmá záď samozřejmě nutně ubrala něco z praktičnosti, ovšem i tak uveze Avant při základním postavení sedadel 565 litrů zavazadel, při sklopení zadních opěráků dokonce až 1680 litrů. Už v základní výbavě dostanete zbytečnost v podobě elektrického ovládání víka kufru a za příplatek si můžete dopřát dokonce i otevírání kopnutím pod nárazník.

Důležitý je každopádně systém kolejniček v zavazadelníku, jenž lze dovybavit o posuvnou teleskopickou přepážku. Špatně na tom není ani prostor pro cestující. Audi slibuje nejvíc místa v oblasti loktů ve své třídě a oproti předešlému Avantu se mohou více rozvalit cestující na zadních sedadlech.

reklama

Technologická výbava, stejně jako motory, je pochopitelně převzatá z dříve představeného sedanu. Nechybí digitální palubka, dvojice dotykových displejů, head-up displej, audiosystém Bang & Olufsen nebo řada bezpečnostních asistentů.

Každý z motorů – v nabídce je jeden benzínový šestiválec, dva dieselové šestiválce a dieselový čtyřválec, je potom doplněn o „mild-hybrid“ technologii, využívající startér-generátoru. Audi tak umí třeba „klouzat“ až 160 km/h s vypnutým motorem. Všechny agregáty jsou vybaveny automatickou převodovkou a v katalogu je také možnost připlatit za vzduchové odpružení, za zatáčení zadních kol nebo za elektronicky řízený samosvorný diferenciál pro čtyřkolky.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

RCNP
12. dubna 2018, 15:05
4

Zajimavý jak efektní světla, velký celkem pěkný kola a hezká barva stejně nedokážou přebít ten celkově nijakej skoro ani ne evoluční design. Není to ošklivý, ale asi to nerozeznám na silnici když to pojede okolo v stříbrný barvě v průměrný výbavě. A to tak, že to nerozeznám nejen od minulý generace, ale ani od A4 avant a těch dalších věcí co vyrábí ve stejnym balení ale jen jiných velikostech.

reagovat
beastar
13. dubna 2018, 13:35
0

To jo no ten uniformni design to zabíjí. Přitom v plný a v normální barvě to nebude špatný auto. To bych ale už zase za ty peníze nešel pro a6, ale jinam. Holt korporatni sluzebak a jeho další vtěleni. Ne že bych Audi nikdy neměl, ale tyhle nový modely miluju asi jako nový baboráky. Stejná liga, stejný zvyky jen teda mnichovskej landsmanšaft ctí trochu lepší jízdní zážitky.

RCNP
13. dubna 2018, 19:44
0

To je ono. Není to špatný auto, ani ve většině specifikací nebude ošklivý, jen já v tom nic nevidím. Bavorák ještě tu a tam jde nakonfigurovat jako zajímavý auto a to ne stylem, že čím víc dám tím víc dostanu. Například nedávno jsem jel předfaceliftovou (ošklivou) jedničkou 116i. Pokud se nepletu tak to byla ještě atmosféra z mini. A jezdila doopravdy moc pěkně. To samý 320i s manuálem je moc fajn a tak dále. Plus BMW děla tu a tam i celkem ošklivý auta, tak to není taková nuda :D Zato lineup audi mi přijde jako sen fleetovýho manažera.

beastar
13. dubna 2018, 20:25
0

No hale fakt je že BMW je v tomhle prostě lepší. A i tak nějak vždycky bylo. Zase kdybych si měl vybrat solidní limuzinu pro ředitele tak asi beru a6 a ne pětku. Já sem teda několikrát jel v S4 a taky v R8 a nepřišlo mi to jako úplná nuda:)) Ve svý podstatě i tétéčko v kvatru za to umí vzít.

RCNP
13. dubna 2018, 21:54
0

Kdybych chtěl limuzínu, tak vezmu Éčko (aka malý eSko) :D To je to co píšu, to zajímavý je až nahoře. S4 v minulý generaci byla fajn, taková tak akorát štiplavá, s tou současnou jsem nejel, zato současná A5 mi přijde jen jako golf s šestihrnkem a spoustou divadla okolo. Rychlý jo, ale zábavný jako film Michaela Baye. Když vidíš po desatý za dvě minuty stejnou explozi, tak tě to trochu přestane bavit a zbytek je jen plochej děj plnej klišé.

Jimi
12. dubna 2018, 15:32
0

ty 2 radary vepředu vypadají, jako by si na poslední chvíli vzpomněli, když už měli hotový design, že jsme je tam zapomněli dát.
Tak odřízneme kus mřížky, aby to vůbec fungovalo. Vypadá to jak policejní auto na měření rychlosti...jinak je exteriér povedený.
Otázka je ten nespočet alu/chrom ozdobných lišt v interiéru, ty mohou být pěkně nepříjemné, když zasvítí sluníčko...čím víc chromu, tím víc mi to připadá takový pouťový...ale luxus si nevybírá...:D

reagovat
Matěj Podhorský
12. dubna 2018, 16:00
0

Příprava na instalaci majáčků a radaru :)

beastar
13. dubna 2018, 13:38
0

Vzadu už je rovnou vytažená elektrika na follow me tabulku. A ke každému vozu plácačka stop polizaj zdarma. Jinak pod tema plastama jsou schovaný čidla adaptivniho tempomatu.
-
Komentář upraven 13. 4. 2018, 13:39:04

Matěj Podhorský
13. dubna 2018, 13:40
0

To víme, spíše řešíme, že to je hnusný. Se mohli chlapíci trochu lépe předvést.

beastar
13. dubna 2018, 15:11
0

Hnusný to je o tom žádná:)) Je to audi i kdyby to mělo vepředu bůvolí rohy tak to stejně ty firmy a konzervativní menejdžrové nakoupěj.

C70C
12. dubna 2018, 22:42
1

Ale tak.. Lepší, než pumpičkou přes ohryzek.. Lehce ten tvar evokuje doutníkovýho avanta a to já zase rád.. Ačkoliv asi bych si ani na tuhle A6 při výběru auta nevzpomněl..

reagovat
Chase
13. dubna 2018, 00:22
1

Já vím, že 100 lidí je 100 chutí, ale pokud se řekne elegantní kombi, pak se mi vybaví třeba Volvo V90. Na tuto A6 bych si nejspíše nevzpomenul.

reagovat
beastar
13. dubna 2018, 03:54
-1

Jenom závidíte, že na to nemáte ,D

reagovat
C70C
13. dubna 2018, 20:02
0

Já se přiznávám. Je to tak. Proto piju, bo soused má ojdi a já jen káry z ikey. ;-)

beastar
13. dubna 2018, 20:27
0

Je mi to jasný no. Typický Češi na co nemaj to hned pomlouvaj přitom kluci v tom Audi se tak snažej aby to bylo lepčejší než škodofka,)

C70C
14. dubna 2018, 09:34
0

Pššt! Kuš ale už!! NIC není lepčejší než škodifka! Tchán to říkal a ten to musí vědět, bo má Hnujdaj i souseda z boleslavi (aneb jak účelně vyhodit 450k tak, abys měl nejen auta naprosto bez nápadu, ale aspoň jsou za nesmysl). Jdi na něj s Audi, viděl bys ten tanec..



reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Torino Ford Torino 500 6.6L  1971
Ford Torino Ford Torino 500 6.6L

1971 rok výroby
300 koní výkon
6 600 ccm objem

Ford Mustang Manual / TOP STAV / 1966
Ford Mustang Manual / TOP STAV /

1966 rok výroby
200 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Corvette cabrio 1987
Chevrolet Corvette cabrio

1987 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Hummer H1 HMMWV Humvee 1987
Hummer H1 HMMWV Humvee

1987 rok výroby
150 koní výkon
6 200 ccm objem

Dodge Coronet Red ram 1953
Dodge Coronet Red ram

1953 rok výroby
103 koní výkon
3 900 ccm objem