načítám data...

Toyota MR2

16. června 2020, 16:17 21 komentářů furrow

Moje auta.

zobrazit celou galeriiPetr Brázda: Toyota MR2

Ahoj, už jsem registrován na autíčkáři hodně let, každý den sleduji dění  a tak jsem se rozhodl,že bych mohl napsat něco o mě a svých autech, která jsem měl a mám. Je to tedy směska za ty roky a každé jsem měl svým způsobem rád. Zatím sem dám fotky a uvidím reakce, zda bude zájem o to abych něco o nich napsal.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Inženýr
16. června 2020, 17:29
6

Hezké. Ta Toyota je úplně top! Určitě k tomu něco napiš, protože Autíčkář je hlavně směs takové té inteligence, a my rádi psaný text.

reagovat
BubaaCZek
16. června 2020, 23:18
0

Ja jsem zas zvedavy na Streetka :) Hezka smeska. Taky se primlouvam k nejakemu textu.

Inženýr
17. června 2020, 00:22
0

Mně se líbí jak solidně ta auta vypadají. Ať už ten Fiátek nebo Z3 - jako právě z fabriky. A Toyota je potuněná maximálně decentně a podle mně je prostě skvělá.

fu
furrow
18. června 2020, 07:38
2

Díky za ocenění. Vždy se o auta starám, je to můj koníček, v práci dělám hlavou, tak si takhle odpočinu.

FidoBlack
17. června 2020, 06:28
1

Seicento chválím, jako fanda majitel cinquecenta je to nejlepší auto v tvé garáži :D

reagovat
jendaaa
17. června 2020, 07:44
2

Chceme MR2 ! ????

reagovat
Irwinek
17. června 2020, 08:33
0

Ty jsi kadeřník?
To mi tam ale nesedí ta MR2 :-D

Každopádně jsem pro písmenka :-D

reagovat
fu
furrow
17. června 2020, 15:13
0

Ahoj...nechápu s tím kadeřníkem a nebo jo...narážka na ty ostatní auta kromě MR2? Ale mezi 4procentní menšinu nepatřím..

Irwinek
18. června 2020, 08:06
0

Tak nějak, jsou to přeci " kadeřníkova vozidla ", hlavně to Káčko :-D Já se tedy s tímto termínem potkal jen tady na autíčkáři, ale co :-D
hlavně vytvoř nějaká písmenka, na tu MR2 se těším, a od té doby, co tu někdo začal upravovat cintu, tak po něm i víc koukám. Sám do toho sice nikdy nepůjdu, ale počteníčko dobré :-D
a 4% menšina? někdy mám pocit, že to začíná být 4% většina, jak se o tom furt mluví a pořád se k tomu někde někdo hlásí :-)

fu
furrow
18. června 2020, 10:13
0

jj...v pohodě. Káčko se ale nezdá, já si myslím, že dost opomenuté auto.

krab
17. června 2020, 09:58
0

Paráda. Rozepiš se o nich ... hlavně MR2 je zajímavá. Kamarád jí před lety málem koupil ve Stuttgartu na Retro Classic, div jsme nevytahovali peněženky... Jenže pak nás napadlo si radši ještě lehnout pod auto a dloubnout do prahu, což ukázalo nevyhnutelné. Nicméně pěkný kousek, nezrezlý bude jistě paráda řídit. MR2 první generace mě třeba například přímo okouzlila...

reagovat
fu
furrow
17. června 2020, 15:18
0

MR 2 první generace jsem také řídil, ale je to velmi velký rozdíl v tom vnímání mohutnosti toho auta. Oproti druhé generaci je to taková větší motokára a chrastítko. Taky jsem se byl moji MR2 podívat na Porsche 924 a jak jsem měl možnost ihned porovnat ta dvě auta, tak když jsem přesedl zase do MRky, tak jsem byl zase v moderním autě oproti tomu Porsche.

fu
furrow
17. června 2020, 15:22
0

Byl jsem si s ní také zajezdit tady na letišti slalom. Na 17tkách ji musel člověk pořád tak nějak tlačit do zatáčky a nešla utrhnout. Pak jsem nasadil co tam mají být 15tky a jel jsem po městě, bylo sucho, a jak mě mrcha v jedné zatáčce vyškolila, ještě že proti nic nejelo. Mají tam být správně kola, pro které je to zkonstruované si myslím. Pak bych s ní uměl jinak jezdit.

fu
furrow
17. června 2020, 15:08
6

Tak díky chlapci za ohlasy. Se nejdřív trochu představím. Nejsem již žádný mladík, jmenuji se Petr a je mi 55 let. Jsem z Tábora. Auta mě bavila od malička, snad od 6 let mi máma musela kupovat automobil a svět motorů. Pak jsem si maloval návrhy karosérií a nazýval jsem je značkou Furrow - to jsem si našel v angl.slovníku, žo je anglicky Brázda - moje příjmení. Takže mě dlouho bavila auta teoreticky. Řidičák jsem si udělal až v r. 91 a pak to nějak postupně začalo. Táta mi dal svoji Škodu 120l a koupil si Favorita, v r. 92 si pak koupil Golfa a toho dal v r. 1996 švárovi a koupil si Hondu Civic. Já měl v té době Ford Fiesta v díslu a pak kombíka Escorta v dízlu. Táta zemřel v r. 2000 a já zdědil Hondu. Byl to civic 5dv 1,4 anglán, byl jsem s tím spokojený, měl jsem 4 roky staré auto a najeto něco přes 20 tis.. Pak jsem koupil ženě první auto Suzuki Swift a pak Mitsubishi Lancer 1,3 - nedoceněné auto u nás. Od té doby jsme měli doma vždy 2 auta. Pak přešla na Yarise, z Yarise na Audi A2 a zase zpět na yarise. Jsme měli celkem již 4 yarise....no a já pak našel na netu a to si už nepamatuji v jakém to bylo roce- myslím tak 2008, MR2. Byla na prodej v Mostě, černá a byla to revize 3. Byl jsem se podívat na ni. Do té doby jsem ani nevěděl, že Toyota vyráběla takové auto. Na revizi 3 to byla podezřele nízká cena, byla z itálie a měla celolak a ne moc dobře udělaný. Tak jsem hledal dál v česku, ale bída. Pak mi doporučil kolega dovozce aut v Písku a tak jsem ho oslovil, aby mi nějakou pěknou našel v Holandsku. Najednou volal, že jeden chlapík prodává červenou a tak jsem musel po telefonu říct jestli jo...no byl to risk. Prvně jsem ji viděl v Písku, než ji přihlásil atd...měla své mouchy zas tak moc nadšený jsem nebyl. ale technicky jsem o autech toho zas tolik nevěděl, dnes vím víc. Pak jsem chtěl udělat první servis a dostal jsem se ke klukovi, dnes už se dá říct kamarádovi, co dělá už leta tady v Toyotě a ten to vše zkouknul. Tak hlavní bylo, že neteklo do střechy a že byla celá absolutně bez rzi a brzdy, převodovka, motor vše OK. Tak to ze mě nějak spadlo a začal jsem si ji užívat a to volné nebe nad hlavou. Neměla origo volant a řadicí páku a měla výfuky Raceland a kola 17tky a na webu jsem hledal co je to za kola a podle designu to byly TRD. Vepředu chyběly mlhovky, tak jsem tam dal denní svícení, abych nemusel pořád otvírat mrkačky. Předchozí majitel si tam nechal zabudovat takovou páčku, kterou šlo světla otevřít jen napůl a ona byla taková zamračená. Vyrobená byla v r. 1991, tzn. první revize bez posilovače řízení a airbagů. Pak jsem sehnal na zimákách original 15tky kola, protože jsem ji chtěl taky sem tam projet v zimě. Někdy jsem se vydal na dálnici od Chotovin do Tábora, tak tachometrových 230 jsem tam měl. Byl jsem s ní čestným členem tuningového táborského týmu Asfaltado, tak jsem absolvoval nějaké srazy a taky jsem ji měl v jednou čísle tuningového časopisu, tak z toho jsem měl radost. Jinak se ptejte na všechno co Vás napadne, rád odpovím. Asi v r. 2014 jsem ji prodal do Kladna, majitel dal mlhovky, potáhl nově kožené sedačka apod. Dnes mě to ale mrzí, protože za rok bude patřit mezi youngtimery, mohl bych jezdit na srazy a také cena šla výrazně nahoru a málo jich je takto v originál stavu.

reagovat
fu
furrow
17. června 2020, 21:22
0

Jinak MR2 měla dvoulitrový atmosférický čtyřválec, výkon myslím 115kw. Ten můj mechanik z Toyoty, dnes už kamarád co se mi stará o auta, říkal, že to byl jeden z nejlepších motorů od toyoty vůbec. Aby to jelo, musela se točit. Ale když se jelo předpisově, tak si vzala něco kolem 6l na sto, což byla paráda. Na 17tkách to byl docela kostitřas a člověku až toho auta bylo líto, na těch 15tkách lepší. Taky jsem byl pozván Toyotou v Táboře na představení GT 86 do Písku na motokárovou trať a mohl jsem si tam s mojí MR2 a novou zajezdit a porovnat. S mojí to tedy byl o dost větší hardcore. Docela vopruz to byl s těmi střešními skleněnými panely. Jsou dva a dávají se do popruhů za sedačky a ještě do takových vaků a jak jsou ze skla, tak něco váží a člověk má fakt strach, že je rozbije. Kufr to má vzadu krátký, ale celkem hluboký, tak se tam něco vejde.

fu
furrow
17. června 2020, 21:42
2

Nějaké další fotky

fu
furrow
17. června 2020, 21:47
3

A teď poslední asi rok stará fotka od nového majitele z Kladne. Ještě bych řekl ji vymazlil...

Irwinek
18. června 2020, 08:10
2

Tak to tu nebývá zvykem, takhle se představit :-D
PALEC NAHORU :-D

fu
furrow
18. června 2020, 10:19
0

Díky. No já si řekl, že když už to tady sleduju od začátku, tak taky konečně něco napíšu. Jako jsou lidi postižený různě a já autama tedy jo, někdy si říkám, že bych měl brzdit. Pořád sleduju inzeráty, pořád bych to měnil. Mě baví to vymazlit a pak když už to je dle mě hotový a nemám na tom co zlepšovat, tak bych to prodal a zase něco a tak pořád dokola. Denně - autíčkář, garáž, Rasťo chvala, roadblok atd..atd...
Dal jsem do " Co se kde válí " co mám zase v merku...jenže se starám doma o Audi A3, Seat Leon, Ford Streetka, Nissan Micra, Toyota Yaris...je toho dost..pacient.

krab
18. června 2020, 12:44
0

Ty fotky s tou GT86 jsou super, zajímavé jak velká tam vedle MR2 působí a to přitom MR2 v téhle druhé generaci hodně přibrala oproti původní. A je to krásný auto, vlastně člověk by ho dnes ocenil ještě víc než před lety. Škoda, že už ji nemáš...

fu
furrow
18. června 2020, 13:19
2

Jj...koukám na ty fotky po dost dlouhé době asi několika let a říkám si, jak mě to napadlo ji prodat? Co jsem to byl za d...? No ale asi jsem měl tenkrát nějaké jiné priority a potřeboval jsem prachy. Ale aspoň je v dobrých rukou, oni si ji koupili táta se synem jako dohromady a už měli MRku 3.generace. A aspoň ji ještě dál vyšlechtili...koukám, že nové přední sklo také dali - má nahoře zatmavený pruh - a na plastových vnějších věcech - zadní spojler, zrcátka byly takové malé bublinky, tak to prý vše udělali. Já se přiznám, že mi od začátku designově na té GT 86 nesedí a nedokážu ale přesně říct co...jak jsou na té fotce vedle sebe, tak je oproti MRce ta GT 86 taková jakoby napuchlá, nevím jak to vyjádřit. Jenže každý máme to vnímání designu jiné. Kdo by si třeba koupil protože se mu líbí Forda Streetku, že? Nejhorší je, že jsem nedávno přijížděl takhle z kopce z vedlejší na hlavní silnici a po té hlavní jel také Ford Streetka, černý a já když jsem ho tak viděl v pohybu, tak jsem se fakt až lekl, jak je to hnusný auto a že to mám a v tom jezdím, fakt. Pak jsem přijel domů a okukoval toho mého. No asi hodně záleží na barvě a kolech.