načítám data...

Články | Lukáš Naske

BMW X1 25e: Rodinný ideál, který ale na sport nezapomíná

Nejmenší X v nabídce rozhodně není žádným základem. S plug-in hybridním pohonem se jedná o ideální kombinaci do města a blízkého okolí.

BYD Seal U: Velké elektrické SUV z Číny chce zamíchat kartami na evropském trhu. Má na to?

Rodinné SUV chce lovit ve vodách, kde zatím vládne Tesla Y, Enyaq nebo ID.4. Za zajímavou cenu toho nabízí hodně, ale stojí za to?

Největší automobilovou sbírku buduje sultán z Bruneje už přes 50 let. Autíčkářův ráj na zemi.

Hassanal Bolkiah díky neomezeným financím i možnostem vlastní neuvěřitelné skvosty na kolech. Má jich tolik, že ve všech snad ani nemohl sedět.

Volkswagen T-Cross: Úplně normální auto. Naštěstí

Omlazení nejmenšího SUV od VW přináší spoustu drobných vylepšení, základ ale zůstává stejně poctivý. A to je dobře.

Citroën ë-C4X: Největší pohodář pod sluncem za fajn peníze. Někdy

Pohodlný, výstřední a ve spalovacích verzích docela levný. Citroën C4X si rozhodně zaslouží pozornost českého motoristy. Vyplatí se ale elektrická verze?

Peugeot E-308 GT: Lepší než kdy dřív a poprvé i plně elektrický

308 umí uspokojit snad každého – může být benzínová, naftová, hybridní, nabíjecí i EV. Je ale elektrická, a taky nejdražší verze tou nejlepší volbou?

Cadillac Cimarron: Jen okopírovat sourozence a dát vyšší cenu prostě nestačí

16. května 2024, 11:22 2 komentáře Lukáš Naske Historie

Největší propadák Cadillacu? Cimarron v polovině 80 let měl být vstupem k luxusní značce. Místo toho se stal zklamáním.

Maserati Khamsin: Skoro zapomenutý klenot italského luxusu a výkonu s kapkou Francie

Krásné, rychlé, výkonné a díky hydraulickému pružení od Citroënu i extrémně pohodlné a pokrokové. Maserati bez chyby, které se zkrátka jen narodilo do špatné doby.

Nissan MID4: Vize budoucnosti na cestě k legendě

Mohl to být první japonský supersport, ale nakonec se z něj stala Godzilla. Nissan MID4 je totiž konceptem pro Nissan GT-R R32.

Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou. I malý elektromobil umí být překvapivě zábavný

I po faceliftu je 208 skvělým malým autem do města, v elektrické verzi obzvlášť. Jenže co když se chci při jízdě taky bavit?

Mercedes-Benz EQE 350 4MATIC SUV: Největší hvězda příštích let, na níž se těžko hledají chyby

Pohodlný, luxusní, tichý, výkonný a reprezentativní. EQE SUV v sobě spojuje mnoho pozitivních vlastností. Najdou se i nějaké nedostatky?

Dacia Sandero Stepway Extreme Eco-G: Se vším, co jde, a stále hodně pod půl milionu

Nízké provozní náklady na LPG, slušná výbava, pěkný vzhled a stále rozumná cena. Může být Sandero nejrozumnějším autem na trhu?

Koncepty Peugeotu z přelomu milénia, které výstředností nešetří

18. března 2024, 10:10 2 komentáře Lukáš Naske Historie

Moonster, VrooMster nebo Tulip. Že vám to nic neříká? Pojďte se podívat na bláznivé koncepty, kterými nás Peugeot před skoro už čtvrt stoletím zásoboval.

Toyota C-HR 1.8 Hybrid: Extrovert v druhém vydání

Extravagantní crossover C-HR k nám přijíždí ve své druhé generaci. Odvaha mu stále nechybí, ale se základním motorem se může stát i volbou z rozumu.

Citroën Zabrus: Technika z rallye skupiny B a luxus v jednom

Bertone se v osmdesátkách nebál experimentovat a jeho styl plný hran ovlivnil nejednu automobilku. Pojďme si dnes představit koncept Zabrus, který vyplňoval období mezi Citroëny BX a XM.

Opel Crossland: Rodinný základ za fajn peníze

Zdaleka nejprodávanější Opel posledních let je nyní ještě dostupnější. V akční edici HIT se slušnou výbavou se vejde pod 400 tisíc. Stojí za to?

Lewis Hamilton do Ferrari? Překvapení ve světě Formule 1

Přestup roku, desetiletí, století nebo snad celé historie sportu… Titulky už jsem viděl různé, ale opravdu je to až tak překvapivé?

BMW X6 M Competition: Rebel, pro kterého fyzikální zákony neplatí

Sešlápnout plyn, zapřít hlavu o opěrku, nadechnout se a pustit brzdu. Zrychlení je dechberoucí, ale v první zatáčce nezahynu. Tohle auto umí i zatáčet!

Jaguar XJ13: Ford vs. Ferrari v Le Mans? Vše mohlo být jinak

Měl se stát legendou, ale nakonec se na start 24 hodinového závodu nikdy nepostavil. Pojďme si připomenout Jaguar XJ13 – nejvzácnější vůz značky.

Audi RS Q e-tron: Má hybridní technika šanci i v těch nedrsnějších podmínkách na Rallye Dakar?

Velká baterie, spalovací motor z DTM a elektromotory z Formule E. Závodní speciál "nové generace" má na třetí pokus konečně našlápnuto k vítězství.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Hummer H3  2006
Hummer H3

2006 rok výroby
130 koní výkon
4 ccm objem

Dodge Monaco Station Wagon 1970
Dodge Monaco Station Wagon

1970 rok výroby
294 koní výkon
6 277 ccm objem

Buick Skylark kabriolet 1963
Buick Skylark kabriolet

1963 rok výroby
200 koní výkon
3 500 ccm objem

Ford F150 Ford F150 XL, RWD 4x2, Triton  2010
Ford F150 Ford F150 XL, RWD 4x2, Triton

2010 rok výroby
248 koní výkon
4 601 ccm objem