Články | Vojtěch Kubiš
Dříve pravidelný redaktor, nyní spíše občasný přispěvatel, který většinu svého času dělí mezi udržování svých starých BMW a ještě starší Alfy a mezi bláznivé cesty do podivných míst.Ford Mustang Fox 5.0 V8: Síla na rameni
Ford Mustang je ikona. O to víc pak s osmiválcem a manuálem. Existuje o něm tolik pověr, pravd a legend, že člověka napadá, jestli není ve skutečnosti tak trochu přeceňovaný.
Mongol Rally 2018 část 10. : O velkém Čingischánovi, velkých dinosaurech a velkém finále
Naši hrdinové se přes mnohá úskalí konečně dokodrcali do Mongolska a čeká je velké finále.
Mongol Rally 2018 část 9. : O jacích, mongolských cestách a rozpadajících se autech
Drsné Mongolsko si vybírá krutou daň na zdraví vozů. Vypadá to, že mezi kozami a jaky zůstaneme déle, než by se nám líbilo.
Mongol Rally 2018 část 8. : O placení pokut, kazašském Grand Canyonu a ruské Le Mans
Výprava se pomaličku blíží k cíli. Auta už jsou unavená, objevují se stále četnější poruchy, ale nikoho ani nenapadne to vzdát…
Mongol Rally 2018 část 7. : O výškové nemoci, čínských hranicích a Pamir Highway
Ve výškách přes 4000 metrů nad mořem si auta i lidé sáhnou do rezerv. Cíl je blízko, ale to nejtěžší nás teprve čeká…
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích
V Uzbekistánu se naše výprava opět dočkala přátelské atmosféry. Lidé jsou veselí, ochotní… A dokonce tu mají české pivo!
Mongol Rally 2018 část 5. : O bílém městě, ohnutých kolech a spoustě písku
Turkmenistán – země stejně neznámá jako bizarní. Další etapa dobrodružné cesty vede k největšímu ohništi na světě.
Mongol Rally 2018 část 4.: O Paykanech, íránských řidičích a růžové vodě
Cesta Íránem se neobešla bez nedobrovlných úplatků. Odměnou nám byly až opuštěné přírodní památky a snad nesmrtelné náklaďáky.
Mongol Rally 2018 část 3.: O horkovzdušných balónech, smrdící spojce a romantice v horách
Naši punkoví "mongolové" jedou dál. Minule překročili hranice Evropy, kam se ale dostali doposud? To si přečtete v další části jejich putování.
Mongol Rally 2018 část 2.: O UFO na kopci, zatáčkách v mlze a tureckých celnících
Mongol rally odstartovala a s ní i naši neoficiální účastníci. Jak daleko se zatím dostali? Překročí hranice kontinentu?
Mongol Rally 2018 část 1. : O prvotním nápadu, velkých přípravách a závodních speciálech
Dobrodružná cesta z Česka do Ulanbátaru v autech, která sotva drží pohromadě? To je výzva pro skutečné autíčkáře!
PlechCup závodní speciál: Mazda RX-E30
První letošní PlechCup se kvapem blíží a tak je potřeba se na něj rychle nachystat. Rychle a tentokrát poněkud originálně.
Se starým BMW za pár šlupek do Maroka a zase zpátky: Část třetí
Ve druhém díle jsme překonali Vysoký Atlas, dojeli až na hranice Sahary, prošli se v písku a poznali místní zvyky. Stále nás však čeká ještě spousta Marockých krás a také zdlouhavá cesta domů. Zvládne 30 let stará Tříca africké horko a takovou porci kilometrů?
Se starým BMW za pár šlupek do Maroka a zase zpátky: Část druhá
V prvním díle stará 'tříca' úspěšně překonala mnoho tisíc kilometrů po Evropě, přeplula trajektem do Maroka a navštívila historický Fés. Jakpak se ji asi povede na prahu samotné Sahary?
Se starým BMW za pár šlupek do Maroka a zase zpátky: Část první
Vyrazit 30 let starým BMW za pár korun do zahraničí? Šílenství! A jet s ním sami ve dvou v létě do Afriky? To jsme se asi museli zbláznit. Nebo že by to byl dobrý nápad?
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TD: Naftové srdce
Naftový sportovně střižený sedan – oxymorón jako první generace Fabie RS anebo zajímavá perla z konce sedmdesátých let?
AlbaniaTrip: část 3.
Po Albánii je před námi ještě spousta balkánských kilometrů, v plánu máme hlavně Boku Kotorskou a Durmitor. Čeká na nás krajina jako z pohádky…
AlbaniaTrip: část 2.
Dorazili jsme na hranice Albánie. Po bezproblémovém hraničním přechodu plni očekávání vjíždíme do druhé nejchudší země v Evropě.
AlbaniaTrip: část 1.
Loňský IstanbulTrip i přes nesporné pozitivní chvíle nedopadl úplně podle našich představ, letos to zkoušíme znovu, tentokrát do Albánie.
Lancia Kappa 2.4 V.I.S: Kam to bude, pane prezidente?
Lancia Kappa se dnes v inzerci válí za naprosto směšné sumy. Stalo se tak náhodou a nebo by nikdo s rozumem a srdcem na správném místě za Kappu jednoduše nikdy víc nedal?
Poslední komentáře
- Rockefeller, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
Honzo, W124 je sice mnohem sofistikovanější, než W123, ale stále... - Rockefeller, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
Na denní ježdění jsem v uplynulých dvou letech používal... - Oh!Gust, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
V lete som si na fajront púšťal túto, hneď Jumper veselšie... - rainero, u blogu #4 Ford Orion - auto co jsem...
Obdivujem tvoj entuziazmus. Tú hrdzu by som už nevydýchal.... - Mechanik, u blogu Kola pro e46
Dotaz : Šel bys do něj znova i s tím vším co jsi musel investovat? - Skipper, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
No nevim. Tedy vím. Za tuto cenu bych koupil lehce jetý Multivan.... - Skipper, u blogu Kola pro e46
Jednoznačně Alpiny. Měl jsem je na E39 a byly prostě úžasné.... - Skipper, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Moc gratuluji, je to prostě krasavec. A jak tak koukám na ty fotky,... - krab, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Každopádně velká gratulace k téhle kočce. A jestli se povedla... - Jenda_K, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Hroty se dají vyloupat ven, ale byla by to škoda. Není nad inertní... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Hele takhle, moje cohones končily v Itálii asi tak někde u toho... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Čoveče, co si tak vybavuju, tak ono ani na západ od nás to nebyla... - Vojta, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Pokud je tam vložka, dá se přelisovat. Pokud tam je nikasil,... - bkralik, u blogu Kola pro e46
No, já jsem Ultraleggera milovník (mám je v 17" na Mini... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Tak jen prozraď, na cos psal :)
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
2014 rok výroby
214 koní výkon
3 500 ccm objem
2001 rok výroby
75 koní výkon
1 390 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
78 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů