Bílá je pro pozéry, stříbrná je ohraná a modré chybí šťáva. Jenom žlutá barva vypadá na sportovních autech vážně cool a je až tristní, kolik značek by ji mělo nabízet a nenabízí. Tak třeba u Toyoty GT86 a Subaru BRZ je absence žluté barvy naprosto neodpustitelná. Naštěstí si tento fakt někdo konečně uvědomil, a vznikla speciální edice BRZ, nazvaná prostě a jednoduše Series.Yellow.
Kromě naprosto parádní žluté barvy dostanete na vůz taky zcela nová sedmnáctipalcová kola v černém laku, lesklá černá zrcátka a dalších pár drobností. Pod citrónovou slupkou se dále ukrývá klasická technika, tedy faceliftované BRZ pro rok 2017, doplněné o paket Performance Package. To mimo jiné znamená brzdy Brembo, tlumiče SACHS Performance, poladěné nastavení zavěšení a tak dále. Ze standardu nechybí samosvorný diferenciál se zkráceným finálním převodem a samozřejmě ani atmosférický dvoulitr o navýšeném výkonu 205 koní, napojený na manuální převodovku.
Při nákupu nového BRZ by tedy měla být žlutá barva naprosto jasnou volbou, ovšem má to jeden zásadní háček. Speciální edice Series.Yellow vznikne pouhopouze 500 kusů a navíc panuje oprávněné podezření, že se celá tato akce opět vyhne Evropě. Stejně jako v případě starší Series.Blue budou vozy s největší pravděpodobností určeny pouze pro zámořský, americký trh. Ach jo…
13. června 2016, 12:58
0
Kdo doted vahal kvuli absenci dostatecne vesely barvy uz nemusi :-)
13. června 2016, 21:31
0
oranzova a modra jsou dostatecne vesely :-) ale jedna vesela navic fajn, zluta je taky dobra
15. června 2016, 13:41
0
No tak pokud se nedostanou na náš trh, tak mustr už máme, tak to přelakujeme sami ;-)
19. června 2016, 20:19
0
Práve Toyobaru je auto ako stvorené na ďalšie vylepšenia a úpravy. Možno mu v základe nič nechýba (robím si srandu, niet na atmosféru, ale to STI-čko s tubrom by to chcelo!), ale ja by som si ho rozhodne v základe nenechával. :)
19. června 2016, 21:39
0
Já jsem pokaždé přišel na přesně dvě věci,teda co se vzhledu týká... 1) standardní kola jsou dle mého naprosto ohyzdná, nahradil bych je třeba nějakými BBS nebo podobně (čtenáři ctění doplní vlastní kola) a 2) ta věc na kufru, sériové křídlo, se mi nelíbí. Nahradilo bych něčím jako je toto, samozřejmě ne z CFRP...http://i2.wp.com/blog.modbargains.com/wp-content/uploads/2013/12/frs-brz-db-style-trunk-spoiler-9.jpg?fit=600%2C600
20. června 2016, 07:23
0
Matěj Podhorský:Sice pěkný křídlo,ale já bych použil tenhle body kit od GReddy
http://65.media.tumblr.com/tumblr_mc0antwusQ1ry2bfwo1_1280.jpg
A k tomu tyhle kola Work
https://img1.etsystatic.com/050/0/9628220/il_570xN.664105451_a20h.jpg
A co se tče motoru tam bych použil díly od HKS a jiných dalších japonských výrobců a zvýšil výkon na 400hp+(ne že by bylo v sériovém stavu nějak špatné,ale prostě by mě ty úpravy lákaly). A celé bych to odlechčil použitím sedaček Bride se závodními pásy Takata a dovnitř bych dal ochranou klec na vyztužení.
20. června 2016, 21:47
0
moc votunynk na mě, ale proti gustu... ještě, že to každý vidí jinak, alespoň je svět kolem aut rozmanitý a můžeme se i tom tady na Autíčkáři hezky popovídat:)
21. června 2016, 11:37
0
Mě se právě JDM styl úprav strašně líbí. Tenhle body kit mi příde až moc umírněnej. Hodněmi chybý takový ty malý křidélka na předním nárazníku jako je to tady v tom videu.