načítám data...

Studie dokázala, že jsou řidiči Nissanu nejlidštější lidé

Mýty o slušňácích a hovadech za volantem vznikly dle mého tehdy, když se na silnici poprvé střetli dva řidiči různých typů aut. Ať už chceme nebo ne, stereotypy jsou v mnohých pevně zakořeněny a silnice jsou místem, kde se často projeví.

zobrazit celou galeriiNovinky: Studie dokázala, že jsou řidiči Nissanu nejlidštější lidé

Když se vás někdo zeptá, kdo je na silnicích největší šílenec, magor a vrah, mnozí bez rozmyslu odpoví, že řidiči BMW a Audi. A ač se kterýkoliv z majitelů bude bít za to, že zrovna on je „ten hodný německý premiant“ i nehodové statistiky pojišťoven hovoří bohužel jasně. Jenže co když se zeptáme na záludnou otázku „A kdo je jako řidič nejpřátelštější, nejvelkorysejší a nejpřívětivější?“ Kdekdo se poškrábe za uchem, pokrčí rameny a poté zkusí štěstí právě s tou svojí značkou. Ovšem pravda je na místě údajně pouze tehdy, vlastní-li dotyčný Nissana.

Podle Psychometrického centra Univerzity v Cambridgi, vychází řidiči Nissanu nejlépe a to ve všech ohledech. Trošku zarážející ovšem je, že se ony ohledy ani v nejmenším reálně nevztahují na řízení aut. Majitelé automobilů Nissan jsou prý nejempatičtější ke svému okolí, jsou vstřícní, sympatizující a důvěryhodní. Jsou prý také přátelští, upřednostní potřeby jiných před těmi svými a nejvíce se zajímají o okolní blahobyt a sociální spravedlnost. Asi nikoho nepřekvapí, že je takový typický řidič Nissanu uvázán ve dlouhodobém a harmonickém vztahu.

A my se ptáme, co to má všechno jako znamenat? Prakticky jsme se dozvěděli akorát to, že když si nabrnkneme někoho s Qashqaiem, budeme žít spokojeným rodinným životem do nejdelší smrti. Kromě této informace jsme se však nedozvěděli nic a tak si tak říkáme, zda by nebylo lepší studovat nějaké skutečné ukazatele toho, jak se dotyčný chová za volantem. Třeba studovat to, jak dotyčný…ehm…skutečně řídí?

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Fr
Friiido
16. února 2016, 12:46
0

Takže rozhodnutie predať Primeru bolo v mojom prípade správne!

reagovat
František Čáslavský
16. února 2016, 13:52
0

Takže tím se potvrzuje, že nejsi vůbec lidský člověk!

JayK91
16. února 2016, 14:06
0

Přemýšlel jsem, že mé další auto bude buď Nissan nebo Ford ... co to o mně vypovídá? :D :D

reagovat
Viper
16. února 2016, 14:07
0

Jsi rozpolcená osobnost! :-)

JayK91
16. února 2016, 14:09
0

well played :D fair enough :D :D

St
Stefan
16. února 2016, 14:57
0

A proto mám Almeru N15.

reagovat
Pe
Petr
16. února 2016, 18:50
0

Podle znacek jsem to nikdy nerolisoval. Nejpratelstejsi jsou u me veteranisti a lidi co se o auto opradu staraji a jizdu autem maji pak "za odmenu" takze obvykle nikam nespechaji a naopak si uzivaji pozornost okoli. Naopak pokud vidim radlici misto narazniku, obri kridlo nebo tescotuning nebo slysim "ramus" tak neocekavam moc ohleduplnosti a celkem se to potvrzuje.

reagovat
M P
16. února 2016, 18:55
0

U veteránistů, a nejen u nich, jsem se naopak kolikrát setkal s tím, že jsou mezi nimi takoví fanatici, co dokáží člověka otrávit tím, že auto, které má jeden maličký nepodstatný detail udělaný jinak, než by oni sami uznali za vhodné, jsou schopní označit za naprostý zavrženíhodný odpad. Ale to platí obecně o všech fanaticích a ti se najdou v každé skupině milovníků různých pleček...

Souča
16. února 2016, 19:18
0

přesně proto jsem s mojí relativně hlasitou primerou vždy pouštěl na přechodu lidi, který už tam čekali dlouho a nikdo jinej je nepustil, abych vylepšil image mladejch řidičů s hlasitejma autama :D samozřejmě vždycky ještě podřadit s meziplynem, aby to zařvalo a podbarvilo ten účel :))

gg
gg
16. února 2016, 23:55
0

ono totiž stačí na pěkné auto nasadit jedinou škaredou věc (poklice ze supermarketu/nálepku/chromové ostřikovače/potah sedadla/...) a celé auto je zničené a nestojí ani za pohled. :-)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Thunderbird  1971
Ford Thunderbird

1971 rok výroby
500 koní výkon
7 000 ccm objem

Dodge Ram Charger  1982
Dodge Ram Charger

1982 rok výroby
105 koní výkon
5 200 ccm objem

Cadillac Coupe deVille  1973
Cadillac Coupe deVille

1973 rok výroby
210 koní výkon
7 729 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 Door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 Door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L 2016
Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L

2016 rok výroby
390 koní výkon
6 200 ccm objem