logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Mitsuoka Rock Star: Japonský roadster vyjíždí v "americkém" kabátě

Japonský výrobce roztodivných kreací konečně vyrobil hezké auto. Navíc na slibném základě.

Snad žádný světový výrobce se nemůže pyšnit tolika oceněními za nejošklivější auto, jako právě japonská Mitsuoka. Její úpravy serových modelů jiných značek dopadají většinou dost kontrovezně. Připomeňme si třeba vůz Mitsuoka Orochi, placatý sporťák s výrazem přejeté žáby, nebo třeba bizarní přestavbu malého Nissanu, Mitsuoka Galue. Kompletní portfolio automobilky si koneckonců můžete prohlédnout zde.

U nejnovějšího modelu, který vznikl k oslavě padesátého výročí značky, je ale všechno jinak. Stylový roadster na základech současné generace Mazdy MX-5 vypadá parádně. Inspirace tvůrců je jasná – klasický Chevrolet Corvette druhé generace z roku 1963, akorát tak trochu scvrklý. Narozdíl od jiných modelů značky ale nepůsobí tohle zmenšení nepatřičně, nebo směšně. Retro tvary se povedlo na Mazdu naroubovat opravdu zdařile, zamrzí jen nově řešení předních světel, klasické mrkačky byly zkrátka stylovější. Interiér zůstal oproti Mazdě prakticky nezměněn, stejně jako čtyřválcový motor 1,5 Skyactiv.

Pokud se Vám Rock Star, jak se nová kreace jmenuje, zalíbil, je nutné jednat rychle. Automobilka vyrobí jen padesát kousků. I přes omezenou produkci ale není stanovená cena nikterak přehnaně vysoká. Novinka vyjde na 4.688.200 japonských jenů, což je něco kolem 930.000 Kč. Budete se ale muset spokojit s pravostranným řízením.

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
Nezn.uživatel
15. 10. 2018, 15:29

Jsem si říkal, kdy se tahle kreace objeví tady, když už na internetu proběhla úplně všude. Chudák Vette C2. Ta se musí obracet v hrobě, při pohledu na tohle zjevení.
Ale na druhou stranu, pro Mitsuoku je to obrovskej počin. Co jsem tak za posledních 10 - 15 let sledoval, tak tam měli jeden větší bizár, než druhej, takže tohle je u nich vlastně docela úspěch. Ono když je předobrazem krásný auto, tak to jde nějak líp, než když se pustili do ztvárnění vlastních myšlenek.

3
Jakub Pospíšil
15. 10. 2018, 15:31

Mě se to fakt líbí. Chtěl bych to v tyrkysové barvě a jezdil bych s tím fakt s chutí a radostí. Je to tak příjemně praštěný a hezký, nebere se to přehnaně vážně a má to šmrnc.

1
Nezn.uživatel
15. 10. 2018, 15:36

Gratuluju. :-D

0
Monte
16. 10. 2018, 20:38

Ja bych to bral taky :D láká me myšlenka vlastnit corvettu pro kadeřníky.. :D co me ale dostalo je ze kucí tam vyrabeli “speedstra” a k tomu “lotus” 7ku a pak cosi co vypada jako londynskej taxik... a k tomu jeste pak nekolik toyotou nabouranejch jaguaru.. vcelku dost kultovnich aut na tak malou firmu:) ale tahle geyvetta, ta je proste super :D

0
Nezn.uživatel
17. 10. 2018, 08:48

Napadlo mne zajimavy srovnani mezi Miatou a tou C2. Stara Vette C2, kdyz prisla na trh, se dala objednat s vykonem od 250 do 360 koni, coz byla mimochodem verze se vstrikovanim, nikoliv s karburatorem. V roce 1963! O dva roky pozdeji uz to bylo i s big blockem az 430 koni a zakladni verze s 300HP. A to se bavime o 55 let starym vehiklu. Miata bude muset snist jeste hodne kolacu. :-)

0 reagovat
custom1
15. 10. 2018, 15:52

Je ten nadpis v pořádku? ;)

0
Jakub Pospíšil
15. 10. 2018, 15:56

Teď už ano ;)

0
custom1
15. 10. 2018, 15:57

A fakt je to sedan? :)

0
Jakub Pospíšil
15. 10. 2018, 15:58

Není...pardon, pondělí je dnes mimořádně náročné :)
Oprava se projeví až se zpožděním.
-
Komentář upraven 15. 10. 2018, 15:59:52

0
custom1
15. 10. 2018, 15:59

V pohodě, nejsem hnidopich, jen "upozorňovatel" :)

2
Jakub Pospíšil
15. 10. 2018, 16:00

A já si upozornění vážím a jsem za něj rád.

0 reagovat
Breakthru
16. 10. 2018, 00:21

těším se na reinkarnaci Mustanga....

0
Bavoraczech
16. 10. 2018, 10:23

Z BRZka by to šlo :D. I výkon podobnej ;-)

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte