načítám data...

Kafe&Káry Ostrava vol.3 - Pohoda, kam se podíváš

Brzké květnové odpoledne, Slunce praží do kovových industrialit Dolních Vítkovic a mezi dvěma kavárnami se to hemží automobilovými nadšenci.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Zase jsem dorazil pozdě’, pomyslel jsem si, když jsem se zhruba ve tři čtvrtě na dvě vklínil mezi had aut zaparkovaných na středovém pruhu z kostek, který se line kolem areálu DOV společně s ulicí Ruskou. Jako vždy se totiž spousta účastníků ostravských K&K nemohla dočkat a na místo dorazila o značný kus dříve, než byl oficiální začátek akce – tedy 14:00.

Naštěstí patří naši čtenáři k té rozumné polovině obyvatel planety, takže si všichni nalezli parkovací místa bez problémů a přímo vedle oficiálního plácku mezi kavárnami U6 a Gong, který nám byl vyhrazen. Přítomny už jsou staré známe E30 Cabrio, skupinka sportovních Opelů (včetně Caliby Turbo, kterou znáte z podzimního testu) a snad všechny Lexusy, které se ten den pohybovaly po Ostravě. Jsou seřazeny jeden vedle druhého a zabíají pro sebe většinu středového pruhu. Lexus club podnikl masivní nájezd.


Po chvilce boje s betonovými pacholíky, které za normálních okolností střeží prostor mezi kavárnami, už je konečně vjezd na plácek přístupný, čehož okamžitě využívá smečka všudypřítomných Miat a zabírá si pro sebe atraktivní pruh přímo před U6.

Pozornost na sebe opět strhává BMW 750iL E38 napěchované výbavou nebo dvojice prvních 5er – E12 a E28, které jsou přes věk kolem 40 let v krásném stavu. A pak přijede Spartak, poněkud snížený Žigul a nakonec i červená Octavia z roku 1960 a uzmou si pro sebe skoro veškerý zájem. Stráž téhle historické delegace se ujme skupina samurajů z Japonska – zleva dvojice Civiců Type-R 9G a zprava dvojice S2000. Takovou kombinaci aut nejspíš jinde než na K&K neuvidíte.

Celé Kafe a Káry ale vyhrál Martin, jehož Supra Mk.III v moc pěkném stavu zaparkovaná přímo před kavárnou byla neustálým zdrojem diskuzí a otázek. Již tradičně si však na K&K vážím všudypřítomné pohody, kdy automobiloví pacienti sdílejí prostor s běžnými návštěvníky areálu a nenástává ostuda známá třeba z Midnight runu. Narozdíl od trochu hektičtějších loňských ročníků jsem tentokrát konečně mohl sedět, kecat a o nic moc se nestarat, protože se to všechno odehrávalo v poklidném tempu, jak se na K&K sluší a patří. Také musím konstatovat (a reakce mnohých z vás to potvrzují), že nový plac mezi Gongem a U6 je vskutku ideální místo. Snadno přístupné, čisté a hezké. S kávou a jinými pochutinami k dispozici všude kolem…

Takže se budeme těšit příště.

Kdyby vám nestačily fotky v galerii, najdete spoustu dalších ve FB události:

https://www.facebook.com/events/212335776029879/
 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Jimi
19. května 2018, 11:07
0

Pěkná sbírka, hezký stav aut, podle povedených fotek to vypadalo na setkání opravdových nadšenců a znalců... víc takových...

reagovat
C70C
19. května 2018, 13:14
0

Díky za report! Jinsk povedená akce, manželka jen litovala, že musela s dětma do Světa techniky, takže nestihla auta víc, takže to bude třeba naplánovat brzy zas ☺ akorát zase přijdu o cabrio, bo mi bude zababeno hezčí polovičkou a tak na mně zbyde zas jen rodinný kombi.. Ale tešíme se na příště

reagovat
Pochtli
20. května 2018, 20:02
0

Takhle vizuálně zprasit (nejen) sedmičkového bavoráka kolama zaraženýma v blatníkách, ach jo..

reagovat
custom1
21. května 2018, 09:28
0

Velmi pohodová akce! Počasí vyšlo na výbornou a bylo na co koukat. Příjemně strávené nedělní odpoledne.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem