logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Jak dramaticky může vypadat driftování s Challengerem Demon? Velmi...

Shrneme-li všechny dosavadní poznatky o Challengeru Demon, potom víme, že jezdí rychle rovně. Jakože šíleně rychle. Vyvstává ovšem i další zásadní otázka – umí to driftovat?

Odpověď na tento zlidovělý dotaz je vcelku jednoduchá. Samozřejmě, že svalnaté americké kupé s 840 koňmi výkonu na zadní nápravě umí driftovat. Driftovat bude dokonce velmi často a pravděpodobně taky velmi nechtěně. Jestli mu to ovšem půjde dobře a řízeně, to je pořád velká neznámá.

Aby se neklidná duše benzínových hlav dočkala klidu, vzal Pennzoil jednoho žlutého Challengera Demon, jednoho závodního jezdce Rhyse Millena, a jal se natáčet video v nočním Pittsburghu. Vše začíná povinným burnoutem a pokračuje jízdou s rozevlátou zádí, kterou před zbytek auta tlačí mohutný výkon.

Nutno uznat, že celé video vypadá vzhledem k rychlému střihu, jezdeckému umění a kvílejícímu kompresoru pozoruhodně teatrálně. Demon, jehož hlavním určením je jízda rovně, zvládá driftování vcelku bez zadýchání a okolní efekty vás na dvě a půl minuty zcela přikovají k obrazovce.

Jak je ovšem na konci videa naznačeno, tohle ještě není všechno. Jakmile Rhys dokončí torturu zadních pneumatik a oznámí SMS zprávou, že je „Démon na svém místě,“ kdosi se ho v odpovědi zeptá „How are you in the Ring?“ Znamená to snad, že se příště vydá Challenger Demon na Nürburgring. Pevně v to doufáme…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
Woyta
15. 8. 2017, 16:29

V predchozim dile se loucil s posledni zmiji a na konci byl dotaz, jak je na tom s krocenim demonu. (viz videjnik). Na ringu uvidime Viper ACR. Fandove se slozili na to aby Viper natrhnul rit supersportum i zde. Uz testovaci kolo vypadalo zajimave.

0
Nezn.uživatel
15. 8. 2017, 18:26

Sleduju to dlouhodobe, protoze Vipera povazuju za svuj Svatej Gral. A pevne doufam, ze vsem tem nabubrelym supersportum tu rit natrhne fakt poradne. Naslapnuto na to ma. :-D

0
AspidMan
15. 8. 2017, 21:39

Videá od Pennzoil sú petrolheadská klasika a to s Viperom bolo najlepšie doteraz! Strašne chcem aby Viper ACR aj na 'ringu ukázal svoje nesporné kvality a dokázal že ani zďaleka nepatrí do starého železa. Nissan GT-R rozdupal pojem supersport na cucky, teraz je čas na old-school revolúciu v podaní Viperu. Zaslúži si to a všetkým zainteresovaným držím palce v pokorení méty 6:52. Som si istý, že to dokážu, veď majú k dispozícii ten najrýchlejší fofrklacek! :-D

0
Vorlosup
16. 8. 2017, 09:34

Nechci být škarohlíd, ale vylepšení času na Ringu o více než 10 sekund je hodně velké sousto.

0
Nezn.uživatel
16. 8. 2017, 12:59

Uvědom si, že ten původní čas Vipera je s jeho předchozí generací. Ne s touhle poslední.

0
Vorlosup
16. 8. 2017, 14:04

Já bych řekl, že jsem viděl současnou. Ale bylo tam spoustu chyb a nebyl to pokus přímo výrobce.

0
Woyta
16. 8. 2017, 15:46

Asi te zklamu ale tohle je zatim jedno ze zkusebnich kol. Jeste se ring uci.

0
Nezn.uživatel
16. 8. 2017, 18:15

Ten cas podle mne rozhodne neni zklamani, obzvlast, kdyz si uvedomis, ze se Ring teprve uci, ze za sebou nemaji tovarni team a ze i ta posledni generace Vipera je vlastne uz nekolik let stary auto, kterymu chybi hromada dnesnich elektronickych hlouposti.

0
Vorlosup
16. 8. 2017, 23:17

Tak jak to Knightrider napsal, tak jsem to i myslel. Vím, že Viper je neskutečně schopné auto. Proto jsem i psal, že na videu jdou chyby a čas se zlepší. O kolik je otázka. Ale když Alfa dokáže zlepšit čas na Ringu "pouhou" změnou převodovky u Giulie o několik sekund, proč by to nedokázal Dodge s lepší přípravou. Z mnohých tratí zmije odešla jako nový leader tabulek.

0 reagovat
Goldies
15. 8. 2017, 18:43

Paradní video!

0 reagovat
Tarrantula
15. 8. 2017, 22:37

Pecka

0 reagovat
Jindřich
16. 8. 2017, 22:44

To pohladí :-)

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte