
Petr „Tarrantula“ Volný
Bydliště | Praha 4 |
---|---|
Registrace | před 7.7 rok. |
Poslední aktivita | před 1.6 dny |
Komentářů u článků | 17 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Tarrantula
07. 5. 2022, 12:09 0Jo u Megane 2 to bylo celkem peklo, ale docela jsem to zvládal bez demontáže čehokoli jiného. Jen bylo nutné správně natočit kola hodně nadávat a na 3x si zlomit ruku. Průser byl po FL to tam přibyl kus plechu a bylo to ještě horší.
Tarrantula
31. 1. 2018, 15:16 0Espace mela mamka a rad na nej vzpominam. Kazdy mel vlastni kreslo dovnitr se dalo nalozit uplne cokoli. Na to jaka to byla krabice tak to i celkem jelo. Pohodlne to bylo celkem dost. Akorat po letech a mnoho moc tisicu km vevnitr vrzal (byla to celkem socka verze). Dostavali me ty prihradky co byli uplne vsude a jak mel kazdy vlastni ovladac klimy :D co se tyce ovladani varovek tak to se mi libilo bylo to jak kdyz pilot pakuje neco v letadle :D
Tarrantula
25. 1. 2018, 08:24 1Dalsi paradni clanek ke kaficku. Tesim se na dalsi jen tak dal.
Tarrantula
28. 10. 2017, 23:13 0Nádherný auto a hrozně moc zavidím, Cali 2.0 turbo je můj sen který si snad někdy také splním.
Tarrantula
13. 10. 2017, 12:22 0No me jeste napada Megane II v hatchbagu. Je to skoro cele plastove takze to nehnije, dili jsou za par korun a na okrsky je to celkem fajn protoze to ma kola usporadane skoro ve ctverci. Akorat nevim co motory benzin by mohl byt zajimavy 2 litr. Ja vlastnil 1.9 dci a auto celkem napohodu zabava s tim celkem byla. Zadny velky pruser me u toho nepotkal bezpecne to je a stojej par korun.
Tarrantula
12. 10. 2017, 08:09 0Tak jako jo 36cm neni malo ale kdyz se podivam na ty fotky tak mi to neprijde o moc vysi nez jakekoli dnesni radoby SUV. Ale ok beru muze to zkreslovat, muze to byt "prototyp" ktery neodpovida tomu jak bude vypadat finalni produkt atd. Jinak se mi hrozne libi ta myslenka ze si budou vozit casti auta v krabicich :D to vidim jako velkou vyhodu pro letecky transport. A docela rad bych videl nejake testy balisticke ochrany pac takhle to na me nebusobi vubec dojmem ze by to vydrzelo zasah z AK. Jinak tomu fandim, misto vymysleni ultra sofistikovanych konstrukci materialu atd. na to jdou z druhe strany a to se mi libi v jednoduchosti je krasa. Ze by takovy novodoby Willis? (Myslim ten jeep z 2.sv)
Tarrantula
11. 10. 2017, 12:17 0Zajimavy napad proc ne. Jen mi prijde ze na armadni offroad je to moc nizko nad zemi.
Tarrantula
22. 9. 2017, 13:26 0Rok jsem jezdil se Spacebagem 1.2 TSi 81kW, teď mám nalítáno 2K kM s 1.0 TSi 81kW a osobně mě tedy ten litr mile překvapil, hlavně co se týče městského provozu, průměrně jezdím o 0.3 l/100 méně než s 1.2. Ale co mě tedy rozhodně štve je zvukový projev, na volnoběhu to je tiché, ale v jistých otáčkách ten 3 válec nepříjemně duní s celým autem. Co se týče dálnice tak tam je to jednoznačně ve prospěch 1.2 do 150km/h jsou oba motory srovnatelné a možná je i ten tříhrnec příjemnější protože má nepatrně delší převody tak tolik netočí. Ale jak dojde na vyšší rychlosti tak litru rychle dojde síla a musí se hodně držet pod krkem aby nezačal zpomalovat. Osobně mě tedy litránek překvapil, ještě jsem zvědavý jak moc to bude žrát olej, protože nová 1.2 TSi mi za rok a 20k Km sežrala asi litr oleje.
Tarrantula
14. 9. 2017, 21:10 0Ze předu se mi strašně líbí, ale nějak si nemužu zvyknout na ten zadek, nejvíce mi asi nesedí ta plechová výplň s těmi "žábrami" a ani ty zadní světla, i když ty bych asi překousl. Jinak sympatické vozítko.
Tarrantula
30. 8. 2017, 00:16 0Ano prosím to SFR se musí stát realitou moc bych ho chtěl.
Tarrantula
15. 8. 2017, 22:37 0Pecka
Tarrantula
03. 8. 2017, 11:07 0No na venkove nejspis ne i kdyz mohla by si to treba dovolit cela vesnice pro spolecne potreby. Ale to spekuluji. Co se dopravy tyce tak ano kdyby vsichni presedly do normalnich aut misto motorek apod. tak se nehnou. Jinak si myslim ze lide z mest by na to mit mohli rozhodne ne vsichni ale takovy lehci nadprumer asi jo.
No jinak s tou bezpecnosti je to tam celkove osemetne kdyz se podivame co tam jezdi ted a jakym zpusobem a kde tak si myslim ze i rendl slozeny ze slisovanych konzerv bude lepsi.
Zrovna v indii se na bezpecnost tak nejak sere obecne a vsude ne jen v doprave. A dokud to obyvatelstvu bude uprdele tak to tak zustane. Proto si myslim ze neni dobre srovnavat nase bezpecnostni pozadavky a jejich ( i kdyz jsou 0).
Pro ne zrovna ten rendl bude fakt auto ktere kdyz postavi vedle evropskeho auta tak bude vypadat jako auto a ne jako golfovy vozik. A v klidu si s tim dojedou z mesta za pribuzenstvem nekam do vidli.
No a pak otazka spolehlivosti cim vic elekroniky tim vetsi pruser pri servisu. Tam to potrebuji opravit kladivem a ducktapem a dokud jim to pojede tak nebudou resit co se tam kde deje.
No nebudu se hadat kazdy na to ma nazor. Ja bych jen tyhle plechovky nezatracoval a nedelal si z nich prdel. Myslim ze jsou to prave ty vozitka co by je mohlo nakopnout dal.
Tak ted trocha nadsazky a konspirace: zeme se prelidnuje a proto automobilky vyrabeji nebezpecne kramy ktere nasledne prodavaji v rozvojovych zemich ktere se prelidnuji a redukuji tak tamejsi obyvatelstvo. :D
Tarrantula
03. 8. 2017, 00:30 0No uznávám že to nebude uplně bezpečné auto, ale podívejme se jak v takových zemích cestují a žijí teď, třeba zrovna v Indii. V té zemi žije hrozná hromada lidí v poměrně velké bídě. Stačí se podívat jak se tam cestuje teď a v čem a jak funguje doprava. Co třeba jejich vlaky které jezdí doslova obložené lidmi ze všech stran, nebo jejich přeložené náklaďáky. A o kolik bude tohle auto nebezpečnější než ty vraky co tam jezdí teď?
Další věc k zamyšlení je to že my si tady řekneme že by "stačilo" dalších 50K kč a auto bude bezpečné, jenže to je právě ten kámen úrazu pro ně je těch 50 tisíc rozdíl mezi tím auto mít a nemít. Třeba zrovna v Indii se prodává cca. 100g balení pracího prášku které tamějším obyvatelům vystačí na několik praní a u nás tuhle várku nasypeme do pračky na jedno praní. Je to třeba blbé přirovnání, ale vypovídá to o tamější poměrech. Oni si musí víceméně vystačit s pár dolary na měsíc.
Nesmíme se na to dívat z našeho pohledu, my už jsme pokročili a mužeme si dovolit jezdit v bezpečných autech, ale podívejme se v čem začínal masově jezdit náš svět. Pro ně to je to samé a třeba díky tomu právě začnou postupovat v před, akorát to prostě přišlo o několik dekád později.
Nechci tím obhajovat Renault nebo jiné výrobce, že tam dlabou na bezpečnost či ekologii, jen prostě je složité nabídnout něco rozumného aby si to tamější obyvatelé mohli dovolit, protože oni tam doslova šetří každý cent.
Takže já těmhle levným autům pro rozvojový svět fandím, muže jim to pomoct při rozvoji ekonomiky.
Tarrantula
27. 7. 2017, 11:51 0Super. Uz se tesim na dalsi varku "oblud". Tyhle stroje jsou hrozne zajimavy, ale bohuzel je o nich malo informaci a rustinou nevladnu. Takze kazdy dalsi clanek v cestine je super.
Tarrantula
26. 7. 2017, 08:15 0Super clanek k rani kave.
Tarrantula
25. 7. 2017, 09:14 0Ja jsem na jinem webu cetl neco o 103kW. A nejak prepokladam ze by mohli ten vykon oproti minule generaci trochu popohnat. Uvidime za 2 mesice. Za me by to mohla byt zabavna krabicka.
Tarrantula
25. 7. 2017, 08:17 0Tak na tohle jsem fakt zvedavy.