načítám data...

Dvacet let starej Bavorák...

24. února 2021, 20:32 7 komentářů Rob

Aneb jak sem hledal auto které se mu skoro vyrovná, až sem nakonec zase skončil...

zobrazit celou galeriiRob RGR: Dvacet let starej Bavorák...

Ok.

V práci už to neřeší. klasicky jen prohodí “ ty máš zase jiný auto?” Jak to vlastně začalo? 

Měl sem starou e39 528i, to auto sem měl rád. Najelo 700 tisíc, motor byl stále původní, převodovka taky.. Ale o tom jindy. Samozřejmě takovej nájezd už si žádal investice. Prakticky to dospělo do stavu kdy nebyl měsíc abych nezůstal někde stát. Šla pryč, nahradilo ji Mondeo mk3 2,5v6. Fajn auto, bylo spolehlivější než smrt. Ale pořád mi něco chybělo. Navíc sem začal víc jezdit, tak ač sem nikdy naftu nechtěl začal sem nějakou hledat.

Vždycky se mi líbila Alfa Romeo, kór 159. Byl z toho šedý sedan 1,9 jtdm. Nikdy sem nedal na předsudky. A klidně bych Alfu doporučil. Ale mělo to málo válců, zvuk.. No (myslel sem že si zvyknu) A po asi roce sem měl zase cukání, né takový to v buřtíku ale že teda bych se mohl poohlídnout po něčem co má víc koní a válců.

Zase to ve mně hlodalo,Bavoráky mám rád, co už mám rád míň je spousta lidí okolo která těm autům nedělá dobrý jméno. Jeden byl blízko, tak že se aspoň kouknu. No, sedl sem do toho a byl sem doma. Projelo se to, napíchlo na inpu, nájezd tentokrát seděl, stav .. Jako základ to bude fajn. A za ty peníze. Vzal sem si den na rozmyšlenou, ale už cestou domů bylo jasno. Bereme ho. 

A co to teda je? 

Bmw e39 530d, rok 2000. Předface. Jasně za ty náklady který to spolkne a za tu práci kterou to bude chtít, by byla nějaká novější nákupní taška. 

Ale… Ono to jede hezky, tahle nafta má i zvuk když se jí dá napít. Lámací komforty jsou boží. Elektrika funguje, na mpaket podvozku se tomu docela chce i do zatáček… A fakt mě baví tím jezdit. 

A co všechno na tom musím udělat, a co mám v plánu?

Dozvíte se příště.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Mechanik
24. února 2021, 22:09
0

Tak to gratulace a chápu návrat. Ať slouží na vždy

reagovat
Rob
24. února 2021, 22:32
0

Díky, myslím že nějaký čas sloužit bude.

Bavoraczech
25. února 2021, 12:37
0

E39 je pořádná poctivá kára, bohužel už stará. U Alfy sis zřejmě vybral špatnej motor, měl jsi jít do 2.4, tam je zvuk i zátah trošku jinde než u 1.9. Já jsem zas víc na ty Alfy a skončil jsem dost podobně, i když vlastně obráceně. Míval jsem Alfu 166 v naftě s automatem, hodně jsem v tu dobu jezdil. Nafta mě přestala bavit a tak jsem vyzkoušel pár jiných aut a vrátil se k Alfě 166, tentokrát ale s 3.0 V6 benzínem, takže tak. Přeju hodně spokojenýh kilometrů, tyhle 20 letý vrány jsou stejně nejlepší :)

reagovat
Rob
25. února 2021, 14:06
1

Díky! Té 166tce rozumím. Řídil sem to jen jednou, naftu předface a manuál. A to auto se mi moc líbilo, nazval sem to italskou e39. S tím výběrem máš pravdu. Pokud bych kupoval 159 znovu. Tak určitě 2,4. A jo, e39 je už stará. Ale, fakt mě to auto baví, a pořád se s tím jezdí prostě dobře. Navíc díly na e39 jsou za směšný peníze a když je člověk šikovnej tak toho sám udělá taky dost

beastar
25. února 2021, 15:43
0

Měl sem e34, dvě e39, e46, e90. Pravda bylo mi míň a ta auta byla o dost mladší. Každopádně e39 furt super auto. Jen už to chce lásku a nadšení. A pustit dukat pokud člověk chce aby to jezdilo jak BMW a ne jako hujda.

reagovat
Rob
25. února 2021, 16:40
1

S tím počítám že to bude chtít dukát a nějakou lásku. Ale myslím že to auto za to stojí.

lu
lumix
25. února 2021, 17:32
0

E39 je fajn pohodlné auto, ještě tak kdyby bylo v benzinu. Když si zpětné uvědomím kolik dukátů a svého času jsem za dva roky nasypal do e46. Zato už je v důstojném stavu.