načítám data...

Rob

JménoRob RGR
BydlištěBrno-město
Registracepřed 7.3 rok.
Poslední aktivitapřed 2.3 měs.
Komentářů u článků16
Pozitivních komentářů u článků7
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Dvacet let starej Bavorák...

24. února 2021, 20:32 7 komentářů

Aneb jak sem hledal auto které se mu skoro vyrovná, až sem nakonec zase skončil…


Posledních 50 komentářů

Rob
25. srpna 2021, 01:07
0
Budoucnost automobilismu pohledem skeptika

Hele já tak nějak čas od času sleduju třeba starší bavoráky, (nakonec sem stejně zase skončil u e39 ale to je vedlejší) a příjde mi že třeba e60 i obyčejná 530d už stojí poslední dva roky buď stejně, nebo ty normálnější kusy šly s cenou i nahoru.

Rob
19. května 2021, 18:04
1
Ptejte se: Jak znovuobjevit radost z řízení?

Hele souhlasím že MK4 bude lepší. Ale že ho bude dvoulitrová nafta bavit víc už ne. Rychlejší taky nebude. Mám s šestiválcema v MK3 najeto celkem dost, a nejnovější příspěvek doma je MK3 3,0v6 a opravdu bez koroze. Rok 2005. Pokud hledá charakter tak si nemyslím že nafta(dvoulitrová) bude to co hledá. Ale netuším co mu dělá za volantem radost, nicméně vzhledem k tomu že tu V6 měl už v cougaru. A očividně to auto měl rád, tak si myslím že Mondeo v6 je důstojná náhrada. Ale už to chce hledat. Případně se nabízí MK4 s 2,5t od Volva...

Rob
19. května 2021, 10:19
1
Ptejte se: Jak znovuobjevit radost z řízení?

Podobně to mám když jedu s přítelkyně escortem mk7, otázkou je jestli to není jen pocitově. Přece jen v tom malém autě je všechno tak nějak víc cítit. Na druhou stranu... Není to hezký si někoho povodit na okresce ve starým escortu? :D Ty pohledy miluju.
Nicméně k tazatelově problému, Mondeo v6 stojí dneska pár korun a svezení je to fajn, pokud si ohlídá typické problémy těch aut, tak je to i velice spolehlivý povoz.

Rob
01. května 2021, 15:02
7
Bod zlomu

Zrovna Alfa 159 mi v dobových testech přišla poněkud nedoceněná, vesměs všude se zmiňovali o tom že je malinko těžší. A ano, ona byla a obzvlášť v porovnání s Alfou 156 těžká skutečně je. Rok sem žil s 1,9jtdm v sedanu z roku 2008. Váha podle tp 1540kg.
Ale to auto opravdu jezdí moc hezky a přitom je perfektně použitelný i na delší cesty. A pokud bych si měl vybrat v čem to pošlu do stromu tak rozhodně ve 159 než v lehkonohé 156.

Rob
30. srpna 2020, 23:18
2
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

Ba ne, kolega má pravdu.... 2,4 jtd opravdu dvacet jen to fikne (když se bavíme jen o materiálu) Sám mám 1,9 jtd na které teď dělám spojku - komplet sada, a matroš 11 tisíc. Jenže 1,9 jtd má skvělou převodovku m32. A vzhledem k tomu že už má nějaký vůle a je dole tak se dělá i převodovka. A sme v tom za 30 jak nic....

Rob
09. srpna 2020, 09:53
0
Design 2020 - návrat nápaditosti

První Laguna měla dvě hvězdy. Na pět dosáhla až ta druhá.

Rob
22. ledna 2020, 22:54
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Ač mi teď před barákem stojí AR 159, tak duší sem stále forďák. Sierr sem měl vícero, většina z nich i v nějaké vyšší výbavě, z toho 3x ghia. A ikdyž některý ty auta byli po třiceti letech zhnilý na sráč. Tak elektrika fungovala komplet, ať už výstraha že mrzne, komplet ghia autíčko a další blbosti. A benzín v sieřře byl stříkačka od roku 87...

Rob
22. listopadu 2018, 23:36
0
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia: Dostavník obchodního cestujícího

No.... Moje zkušenosti s modeem je taková že sem si nakonec taky jedno pořídil. :D
Benzínové čtyřválce jsou opravdu takové nic moc. Dvoulitr už jede slušně. Ale stejně mi doma zaparkovala 2,5 v sedanu. A je to fajn svezení. Řízení, podvozek.... I převodovka je přesná. Celkově poměr cena výkon je u těhle aut parádní.....

Rob
22. listopadu 2018, 23:26
2
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Ty jo. Skoro mám strach že petrolhead je nadávka.... Přitom se za něj sám nejspíš považuju.... A řekl bych že mí kamarádi na tom budou podobně. Asi taková sociální bublina.
Abych to rozvedl. Pro mně petrolhead automaticky neznamená onanista, kterej jede jenom v8 benzín pi*o. Sám sice benzín preferuju, a na mejch 20-25tkm ročně je určitě lepší. Ale každý auto má svůj účel.... Pro mně je petrolhead člověk kterej jde prostě dál, dá tomu víc. Ne pozér, kterej řeší velikost brzd jen proto jak to vypadá. Klidně to může být člověk kterej má v garáži favorita a drží ho v krásným originálním stavu(jeden z těch tří...) I člověk kterej pozná citlivý řízení, dobrý brzdy a charakterní motor. To je pro mně petrolhead. Blázen kterej dělá a ocení věci který pro ostatní už ztratily smysl. Ať už je to hromada narvaných peněz v mé e39 nebo třeba spousta peněz a práce v něčí sieřře.
To že je i mezi autama spousta pozérů, no. Tak se s něma nestýkej.
Když mi někdo bude cpát jak můžu jezdit šestihrnkem denně, tak si to samozřejmě líbit nenechám. Ale znám spoustu kluků kteří o autech něco ví, maj k ním vztah a jezdí naftou. A? Jde o hovno. Svět není černobílej.
Někdo rád kafe...
Někdo rád čaj...
Někdo je hetero
No a někdo je gay....

Rob
09. března 2018, 01:37
3
Automobilová autonomie 1: Co nás čeká a nemine a proč se není čeho bát

Článek je dobrá agitka. Duha,sluníčko... Jednorožci... Ale děkuji nechci. Nasr*at! Pokud někdo chce číst noviny, telefonovat nebo já nevím co, už dnes má možnost... Vlak,autobus... Taxi...
Nechci aby někdo rozhodoval v duchu všeobecného blaha za mě. Nechci aby to dopadlo tak že svoje auto budu moct řídit na vyhraněném plácku. Protože k tomu to spěje, a už teď je vidět snaha(Diesely ve městě atd...) prostě v rámci blaha je ten automat bezpečnější. Máš smůlu. Jdu si užívat ty svoje povozy. Dokud můžu.

Rob
03. února 2018, 18:35
0
Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie

Souhlas a chápu, teď když je na dílně Sirrka, a dělám na tom mám z toho taky radost a těším se jak znovu pojede... Taky je potřeba svářečka, taky spousta peněz a dost práce ale baví mě to a je to super.

Rob
21. ledna 2018, 04:40
0
Auta jako jediný koníček? | Autíčkář se ptá

Taky se asi řadím spíš car freak... Svoje auta řeším ve dne, v noci. A když neřeším, tak čumím na netu čím bych mohl jezdit. Jaký kola koupit.... Co za díly bude potřeba. Je to spíš už porucha. Co se servisu týče jsem s pomocí strýce a fór samouk. Zvládnu toho asi celkem dost... Jinak krom aut ještě airsoft, focení, druhá světová válka...

Rob
01. prosince 2017, 02:36
0
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

Tak proč tam je fotka delfína (MkVI) když je to o MKV ? A escortů jezdí málo?

Rob
30. listopadu 2017, 03:36
2
Krámy a jejich skvělí nástupci aneb jak automobilky vstávaly z bahna

Já se delfína taky zastanu... V čem je krám? Golf III nehnije? Kde? Pokud se budeme bavit o MKVI, tak mi příjde jako normální auto poplatné své době. Podvozek je primitivní, ale stejně primitivní podvozek měli v té době i auta o třídu větší (Laguna, Passat). Výbava? El okna, zrcátka i klima tam byla. Opět nevidím v čem byli konkurenti lepší? Když to srovnám se stejně starýme Meganem, tak mi Ford opravdu nepříjde horší. ( To srovnání mám, obě auta jsou v rodině) Spolehlivost? Na dvou escortech expres jsme najeli za poslední čtyři roky 240tkm. Běžná udržba, (žhavičky, filtry, brzdy a rozvody) A ten escort pořád jezdí, zatracovanej fordí diesel jezdí za 6 litrů nafty, a světe div se ani ta hlava mu nepraskla. Hnije všechno co je z plechu. A zase je to jen o údržbě. Dutiny? Nástřik spodku? Dát tomu trochu péče? A pick up se pořád drží. Design, je subjektivní. Mě se třeba focus prostě nelíbí. A testy? Fakt? Tak pokud to budu brát podle recenzí třeba z auto.cz tak bych měl jezdit škodovkou protože má vždycky nějakou vyfikunděninu kterou konkurenci prostě smete do zapomění.

Rob
19. března 2017, 23:44
0
Je to showbusiness

Kecám špatně, vychcaně.

Rob
19. března 2017, 23:42
0
Je to showbusiness

Byl sem teď změřen. Stacionárním radarem. Na začátku obce. Bude to znít jako alibismus.... Nicméně vím že za cedulí sem jel 50... Bylo mi naměřeno 61km/h. Těch 7stovek přežiju. Ale neposlali mi ani fotku, nic. Jen zaplať. Dá se nějak bránit? Docela mě sere že kvuli jejich špatně nastavenýmu radaru přisypu prásátkům do korýtka. Nehledě na to že se to může kdekoliv opakovat, a jezdit 50 i na okreskách.. Prostě nebudu.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem