Rob
Jméno | Rob RGR |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 7.3 rok. |
Poslední aktivita | před 2.3 měs. |
Komentářů u článků | 16 |
Pozitivních komentářů u článků | 7 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Dvacet let starej Bavorák...
Aneb jak sem hledal auto které se mu skoro vyrovná, až sem nakonec zase skončil…
Posledních 50 komentářů
Hele já tak nějak čas od času sleduju třeba starší bavoráky, (nakonec sem stejně zase skončil u e39 ale to je vedlejší) a příjde mi že třeba e60 i obyčejná 530d už stojí poslední dva roky buď stejně, nebo ty normálnější kusy šly s cenou i nahoru.
Hele souhlasím že MK4 bude lepší. Ale že ho bude dvoulitrová nafta bavit víc už ne. Rychlejší taky nebude. Mám s šestiválcema v MK3 najeto celkem dost, a nejnovější příspěvek doma je MK3 3,0v6 a opravdu bez koroze. Rok 2005. Pokud hledá charakter tak si nemyslím že nafta(dvoulitrová) bude to co hledá. Ale netuším co mu dělá za volantem radost, nicméně vzhledem k tomu že tu V6 měl už v cougaru. A očividně to auto měl rád, tak si myslím že Mondeo v6 je důstojná náhrada. Ale už to chce hledat. Případně se nabízí MK4 s 2,5t od Volva...
Podobně to mám když jedu s přítelkyně escortem mk7, otázkou je jestli to není jen pocitově. Přece jen v tom malém autě je všechno tak nějak víc cítit. Na druhou stranu... Není to hezký si někoho povodit na okresce ve starým escortu? :D Ty pohledy miluju.
Nicméně k tazatelově problému, Mondeo v6 stojí dneska pár korun a svezení je to fajn, pokud si ohlídá typické problémy těch aut, tak je to i velice spolehlivý povoz.
Zrovna Alfa 159 mi v dobových testech přišla poněkud nedoceněná, vesměs všude se zmiňovali o tom že je malinko těžší. A ano, ona byla a obzvlášť v porovnání s Alfou 156 těžká skutečně je. Rok sem žil s 1,9jtdm v sedanu z roku 2008. Váha podle tp 1540kg.
Ale to auto opravdu jezdí moc hezky a přitom je perfektně použitelný i na delší cesty. A pokud bych si měl vybrat v čem to pošlu do stromu tak rozhodně ve 159 než v lehkonohé 156.
Ba ne, kolega má pravdu.... 2,4 jtd opravdu dvacet jen to fikne (když se bavíme jen o materiálu) Sám mám 1,9 jtd na které teď dělám spojku - komplet sada, a matroš 11 tisíc. Jenže 1,9 jtd má skvělou převodovku m32. A vzhledem k tomu že už má nějaký vůle a je dole tak se dělá i převodovka. A sme v tom za 30 jak nic....
Ač mi teď před barákem stojí AR 159, tak duší sem stále forďák. Sierr sem měl vícero, většina z nich i v nějaké vyšší výbavě, z toho 3x ghia. A ikdyž některý ty auta byli po třiceti letech zhnilý na sráč. Tak elektrika fungovala komplet, ať už výstraha že mrzne, komplet ghia autíčko a další blbosti. A benzín v sieřře byl stříkačka od roku 87...
No.... Moje zkušenosti s modeem je taková že sem si nakonec taky jedno pořídil. :D
Benzínové čtyřválce jsou opravdu takové nic moc. Dvoulitr už jede slušně. Ale stejně mi doma zaparkovala 2,5 v sedanu. A je to fajn svezení. Řízení, podvozek.... I převodovka je přesná. Celkově poměr cena výkon je u těhle aut parádní.....
Ty jo. Skoro mám strach že petrolhead je nadávka.... Přitom se za něj sám nejspíš považuju.... A řekl bych že mí kamarádi na tom budou podobně. Asi taková sociální bublina.
Abych to rozvedl. Pro mně petrolhead automaticky neznamená onanista, kterej jede jenom v8 benzín pi*o. Sám sice benzín preferuju, a na mejch 20-25tkm ročně je určitě lepší. Ale každý auto má svůj účel.... Pro mně je petrolhead člověk kterej jde prostě dál, dá tomu víc. Ne pozér, kterej řeší velikost brzd jen proto jak to vypadá. Klidně to může být člověk kterej má v garáži favorita a drží ho v krásným originálním stavu(jeden z těch tří...) I člověk kterej pozná citlivý řízení, dobrý brzdy a charakterní motor. To je pro mně petrolhead. Blázen kterej dělá a ocení věci který pro ostatní už ztratily smysl. Ať už je to hromada narvaných peněz v mé e39 nebo třeba spousta peněz a práce v něčí sieřře.
To že je i mezi autama spousta pozérů, no. Tak se s něma nestýkej.
Když mi někdo bude cpát jak můžu jezdit šestihrnkem denně, tak si to samozřejmě líbit nenechám. Ale znám spoustu kluků kteří o autech něco ví, maj k ním vztah a jezdí naftou. A? Jde o hovno. Svět není černobílej.
Někdo rád kafe...
Někdo rád čaj...
Někdo je hetero
No a někdo je gay....
Článek je dobrá agitka. Duha,sluníčko... Jednorožci... Ale děkuji nechci. Nasr*at! Pokud někdo chce číst noviny, telefonovat nebo já nevím co, už dnes má možnost... Vlak,autobus... Taxi...
Nechci aby někdo rozhodoval v duchu všeobecného blaha za mě. Nechci aby to dopadlo tak že svoje auto budu moct řídit na vyhraněném plácku. Protože k tomu to spěje, a už teď je vidět snaha(Diesely ve městě atd...) prostě v rámci blaha je ten automat bezpečnější. Máš smůlu. Jdu si užívat ty svoje povozy. Dokud můžu.
Souhlas a chápu, teď když je na dílně Sirrka, a dělám na tom mám z toho taky radost a těším se jak znovu pojede... Taky je potřeba svářečka, taky spousta peněz a dost práce ale baví mě to a je to super.
Taky se asi řadím spíš car freak... Svoje auta řeším ve dne, v noci. A když neřeším, tak čumím na netu čím bych mohl jezdit. Jaký kola koupit.... Co za díly bude potřeba. Je to spíš už porucha. Co se servisu týče jsem s pomocí strýce a fór samouk. Zvládnu toho asi celkem dost... Jinak krom aut ještě airsoft, focení, druhá světová válka...
Tak proč tam je fotka delfína (MkVI) když je to o MKV ? A escortů jezdí málo?
Já se delfína taky zastanu... V čem je krám? Golf III nehnije? Kde? Pokud se budeme bavit o MKVI, tak mi příjde jako normální auto poplatné své době. Podvozek je primitivní, ale stejně primitivní podvozek měli v té době i auta o třídu větší (Laguna, Passat). Výbava? El okna, zrcátka i klima tam byla. Opět nevidím v čem byli konkurenti lepší? Když to srovnám se stejně starýme Meganem, tak mi Ford opravdu nepříjde horší. ( To srovnání mám, obě auta jsou v rodině) Spolehlivost? Na dvou escortech expres jsme najeli za poslední čtyři roky 240tkm. Běžná udržba, (žhavičky, filtry, brzdy a rozvody) A ten escort pořád jezdí, zatracovanej fordí diesel jezdí za 6 litrů nafty, a světe div se ani ta hlava mu nepraskla. Hnije všechno co je z plechu. A zase je to jen o údržbě. Dutiny? Nástřik spodku? Dát tomu trochu péče? A pick up se pořád drží. Design, je subjektivní. Mě se třeba focus prostě nelíbí. A testy? Fakt? Tak pokud to budu brát podle recenzí třeba z auto.cz tak bych měl jezdit škodovkou protože má vždycky nějakou vyfikunděninu kterou konkurenci prostě smete do zapomění.
Byl sem teď změřen. Stacionárním radarem. Na začátku obce. Bude to znít jako alibismus.... Nicméně vím že za cedulí sem jel 50... Bylo mi naměřeno 61km/h. Těch 7stovek přežiju. Ale neposlali mi ani fotku, nic. Jen zaplať. Dá se nějak bránit? Docela mě sere že kvuli jejich špatně nastavenýmu radaru přisypu prásátkům do korýtka. Nehledě na to že se to může kdekoliv opakovat, a jezdit 50 i na okreskách.. Prostě nebudu.
Poslední komentáře
- Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Gratulace k zážitku...je to návykové co? :) Já si amatérské... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ja mam leckdy spis pocit, ze design zustava stale rozporuplny,... - Opelfahrt, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě... - krab, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S tím výběrem docela souhlasím, navíc u toho BMW bych spíš... - Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů