Letošní Rallye Legend musela být opravdu úžasná podívaná. Příště to nesmím vynechat!
načítám data...
Podívejte se na další videa
Komentáře
Poslední komentáře
- Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu
Poslední inzeráty
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
Buick Skylark GS
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
Ford Mustang V8 289 CUI, automat
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
30 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů
30. října 2017, 11:48
0
člověk kterej řídil to hjondé, si to přijel vyloženě užít :) a taková droobnost, potěšila mě i ta česká vlajka v každym záběru :D
30. října 2017, 13:13
0
Hjondé řídí Thierry Neuville, momentálně druhý nejlepší rally driver :-) Jinak já tam byl a je fakt, že všude, kde jsem šlápl, byla nějaká česká banda, vlastně jsem si vůbec nepřipadal jako v San Marinu ale spíš někde na Zlínsku :D Jinak moc krásná akce, ale zrovna ta pocta Colinovi byla velká slabota, snad všichni jsme čekali něco víc než že pár vybraných mistrů světa jednou pomalu obkrouží továrnu a jen pár světlých výjimek tam něco málo předvede...
30. října 2017, 17:22
0
JJ nezbejvá než souhlasit, akce super ale pocta Colinovi bohužel bída.....za chvíli byla tribuna prázdná
01. listopadu 2017, 08:19
0
Netušil jsem že tam jezděj až takový hvězdy :)
01. listopadu 2017, 08:52
0
Letos tam bylo rovnou 15 předchozích mistrů světa: Marku Alén, Sandro Munari, Walter Röhrl, Ari Vatanen, Timo Salonen, Stig Blomqvist, Hannu Mikkola, Miki Biasion, Juha Kankkunen, Didier Auriol, Tommi Mäkkinen, Marcus Grönholm, Petter Solberg, Sébastien Loeb a Sébastien Ogier. Pěkná sbírka legend. Jednou se tam taky plánuji vypravit...
01. listopadu 2017, 18:30
0
Minimálně Alen, Rohrl a Makinen tam nebyli vůbec a Gronholm se ukázal snad jen na tiskovce, která byla pro vip. V neděli všichni obkroužili továrnu šnečím tempem bez helem a kombinéz, jediný Loeb jel rychle a dělal show, Solbergovi asi kleklo auto, chvíli dělal donuty, pak to odstavil, to samé Ogier, ten prý spěchal na letadlo do Walesu. Z šampionů co startovali i v poli se dalo dívat jen na Biasiona, Blomqvist už je holt moc starý. Akce celkově super, ale ten "sraz šampionů" bylo spíš divadlo pro organizátory a vip, normální diváci z toho moc neměli. Příští rok bych jel radějji do Toskánska na Tuscan rewind - šotolina, víc Béček, větší nasazení jezdců a míň diváků :)
01. listopadu 2017, 18:45
0
Aha, tak to omluva a dík za upřesnění. Čerpal jsem z preview na ewrc.cz...