Autem pro dnešní den je Peugeot 605. To nejluxusnější auto se lvem ve znaku, jaké jste si na přelomu osmdesátých a devadesátých let mohli pořídit. Byl pohodlný, velký, luxusní, skvěle vybavený a dodával se i s šestiválcem. Vlastně neměl objektivně mnoho chyb, ale jeho největším problémem byl menší model 405. Ten byl totiž o hodně levnější, ale skoro stejně dobrý. Peugeot se z tehdejšího vývoje poučil a od té doby už nikdy tak dobré auto střední třídy, jako byla 405, nevyrobil.



Irwinek
30. 8. 2020, 13:45Škoda jen, že Peugeot touto řadou ukončil éru svých RWD aut. 505 byla lepší po všech stránkách, 604 byla bohužel na svou délku úzká, ale tak se auta tehdy dělala.
rock
1. 9. 2020, 13:49Byl krásný, ale podle mne od 405 málo vizuálně odlišený. Jasně, byl ze všech stran o něco masivnější a mohutnější než 405, ale stejně myslím, že kdo to neměl v oku, tomu to na první pohled splývalo a to je pro vlajkovou loď velké mínus.
Kouzelník
1. 9. 2020, 15:14Možná Peugeot s modelovou designovou unifikací přišel moc brzo. Třeba rozeznávat pozdější Audi (A4,A6,A8) je obdobná výzva pro oko a asi to nebyl problém.
rock
1. 9. 2020, 15:18Quod licet Iovi, non licet bovi :-)
Někomu to projde a ještě se to bere jako plus, někomu holt ne...
Kouzelník
1. 9. 2020, 16:56Tak jest. :-)
beastar
1. 9. 2020, 15:32Myslim ze vyrobil 406, ktera byla velmi dobra, designem pocinaje, vybavou a paletou motoru konce. Mel dobrou antikorozni ochranu a slusne ceny. Vice nez dustojna evoluce 405. A ano Peugeot se poucil postavil pekac typu 607, ktery se v podstate nedal koupit v neporuchove kombinaci a premiove konkurenci nesahal ani do vyse vyfuku. Zpracovani zero, motory zero, design zajimavy, ale urcite ne kulervouci kopirujici slepe trendy doby. A jeste to bylo drahy.