Ač je obrovská spousta prvků ušitá závodnímu vozu na míru, některé designové rysy (bohužel) zůstaly z původního Priusu. U země sedící závoďák má například vysoká boční okna, která do celkového obrazu mírně řečeno nepasují. Na druhou stranu je zde agresivní bodykit s funkčními, aerodynamickými prvky, jenž je završen ohromným přítlačným křídlem. Mnoho dílů je z karbonu pro ušetření hmotnosti a ze stejného důvodu z auta zmizel i interiér. Ten nahradila ochranná klec, jedna skořepina řidiče a závodní přístrojovka.
Věřte tomu nebo ne, ale pod kapotou se stále jedná o hybrid a na svých místech zůstaly dokonce i standardní elektromotory z produkčního auta. Velké změny nastaly teprve až v té „spalovací sekci“, kde se už nenachází čtyřválcová osmnáctistovka, ale šestiválec o objemu 3.5 litru s atmosférickým plněním. Na rozdíl od předchozí verze závodního Priusu, není však tento agregát už umístěn za zády jezdce. Nové regule vyžadují, aby se nacházel ve stejné pozici, jako originální motor. Továrnímu týmu Toyoty tak nezbývalo, než jej vměstnat do přední části.












Ča Snač Aj
19. 1. 2016, 22:46Jsem asi trošku jinej, ale já ta vysoká okna žeru :) a vůbec vypadá skvěle
Viper
20. 1. 2016, 01:47Mně se třeba hrozně líbí ten předek, ale boční silueta mi k tomu celkově moc nesedí. Ta vysoká okna za mě teda hezká nejsou a navíc se zde projevuje ten nešvar, že spodní linie bočních oken končí hluboko pod spodní liní okna čelního. To je prvek, který na mě vůbec nepůsobí dobře.
Marshall
19. 1. 2016, 23:45Připomíná mi to poslední celicu s velkou dávkou tuningu
Jindřich
20. 1. 2016, 15:43Mě to připadá jako slušný porno