Nedá se nic dělat. Všechno zkrátka stárne a postupný proces dekompozice se nevyhýbá ani italským supersportům. Zejména pokud jsou tato auta skutečně používána, a nejen zavřena do garáže, stávají se nespolehlivými a to mnohdy dokonce rychleji, než běžná auta běžného lidu. Podle samotného Pagani totiž mnoho majitelů starších Zond najelo se svými auty přes sto tisíc kilometrů, a to je přesně ten bod, kdy se vyplatí začít přemýšlet o rozsáhlé repasi.
Přesně za tímto účelem proto italský malosériový výrobce spustil program Pagani Rinascimento. V rámci jeho lázeňské kůry se starším vozům od Pagani dostane kompletního rozebrání na prvočinitele, důkladné inspekce, opravy či případně výměny všech součástek a následně poskládání do stavu nového vozu s originální „směsicí umění a technologie“.
A to není všechno. Celý postup bude s úzkostlivou pečlivostí nafocen, zdokumentován technickými daty z měření a po ukončení prací vznikne „Pagani Rinascimento Book“, tedy kniha, monitorující kompletně celý proces znovuzrození Zondy. Tu dostane majitel vozu, kterému může sloužit coby neklamný důkaz třeba pro budoucího kupce.
Jak bylo řečeno již dříve zde, žijeme zkrátka v době, kdy poprvé stárnou opravdu špičková auta, se kterými je ovšem škoda dále nejezdit. Je proto naprosto logické, že se automobilky postupně uchylují k vlastním renovačním programům, nabízejícím uvedení zastarávajících vozů opět do továrního stavu. Otázka zní, kdo bude po Pagani další a kdy se možnosti rozšíří i na běžnější auta.






zimbic
30. 10. 2017, 16:23Tenhle modní trend se mi líbí. Podporuje filosofii, aby se s autem jezdilo.
beastar
30. 10. 2017, 19:44Joo, však já svou Zondu jezdím pravidelně teď mám čtvrt míče a pořád jako nová. Teda ta Praha jí moc nesvědčí no, ale za ty prachy to musí něco vydržet.
GanGreen
1. 11. 2017, 00:45Je smutný že ty auta potřebujou rozsáhlou repasi po 100 000km :)
beastar
1. 11. 2017, 16:41Mi povídej sem dělal repas už 2x. Ale pohoda je to celkem zadarmo.
GanGreen
1. 11. 2017, 17:32tak to je v cajku, jen že se s tim člověk musí táhnout až do itálie... :D
beastar
2. 11. 2017, 11:23Jako to pro mě není problém. Já to vždycky beru při jednom jak jedu ke kadeřníkovy do Milana. Stavím se na dnech módy za papežem a na repasy. Jak říkáme my majitelé. Jak sou prachy tak ukaž těm sockám, že na to ale KURVA je!
GanGreen
2. 11. 2017, 12:44You made my day :-D :-D :-D
beastar
2. 11. 2017, 13:43Tak my majitelé si o tom můžeme napsat. Přece jen je dobré, že se o nás Pagani tak stará. Já bych se jinak přes samí Maledivy, Dubaj a karibik ani k těm talošům nepodival. A koupit si při cestě takový levný jeansy Replay ve slevě za osmičku je k nezaplacení, když normálně za ně dáš dvanáctku. Prostě automobilka na nás myslí nee jako nějaký to lambordžíny a ferary že jo.
MartinCoupe
1. 11. 2017, 18:19OK, jdu do toho. Nevite nekdo cislo na Horracia?