načítám data...

Top Gear od desíti k pěti – Evans hulákal na fanoušky ve studiu

24. května 2016, 21:10 9 komentářů Dominik Valášek Novinky

Jezza byl v mnoha věcech tak trochu magor, koneckonců jeho působení u BBC ukončila rána pěstí jednomu z produkčních. Měl však zásadu – k lidem ve studiu se choval vždy slušně.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Jak naznačují poslední informace hrnoucí se ze všech koutů internetu, BBC si s Chrisem Evansem coby hlavním moderátorem Top Gearu moc nepomohlo. Zdá se totiž, že Evans si s Clarksonem v oblasti lability nejenom nezadá, ale patrně jej mnohdy i předčí. Po nezvládnutém incidentu s Mustangem driftujícím před Londýnským památníkem, po rozbrečení jednoho z producentů a hádce s Mattem LeBlancem pokračuje série Evansových skandálů prvním živým natáčením.

Natáčet studiové vstupy Top Gearu, kde vám na záda dýchají stovky fandů a skrze kamery už tušíte miliony těch, kteří vás budou vraždit pohledem, rozhodně není sranda. Vlastně to není sranda ani pro ostříleného komika a moderátora nejposlouchanější ranní show Británie. Jenže podle deníku The Sun Evans tuto situaci vysloveně nezvládnul. Kromě toho, že svoje předem napsané hlášky opakoval zhruba desetkrát, aby je řekl bez chyby, jal se hromadně prudit, řvát a nadávat na adresu publika. Na živých svědcích natáčení prvního dílu vyžadoval, aby nebyli zticha, aby na sobě neměli černé oblečení, aby neměli založené ruce, aby je neměli v kapsách… No prostě buzerace.

Natáčení živých vstupů do prvního dílu nakonec trvalo přes čtyři hodiny, ačkoliv Evans tvrdil, že to zvládne za hodinu, a vysmíval se Clarksonovi, že to jemu a jeho týmu trvalo hodiny tři.

Člověk už si skoro říká, jestli to všechno náhodou není jen mediální provokace ze strany lidí, které Evans v minulosti naštval. Pokud je to ale pravda a všechny tyto věci se skutečně staly, potěš koště. V Autíčkáři sice bulvárním zprávám hromadně neholdujeme, ale tohle je zkrátka příběh, který si zaslouží být sledován. Koneckonců, Top Gear v původním formátu ovlivnil nás všechny a byla by škoda, kdyby tato značka špatně skončila. První díl bude odvysílán už za pět dní 29. května a my jsme všichni víc než zvědaví…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

briza
24. května 2016, 22:46
0

To bude peklo. Ale myslím, že první díl bude mít možná historicky nejvyšší sledovanost. No a pak už to bude jen klesat :)

reagovat
Viper
25. května 2016, 11:37
1

Takhle to je zpravidla u každé televizní show/seriálu, ale tady to bude pravděpodobně dovedeno do extrému.

briza
25. května 2016, 16:38
0

No, u těch normálnějších se to spíš pohybuje po sinusoidě, než to definitivně začne klesat,ale tady to asi bude velkej fofr. Osobně jsem si dal předsevzetí, že ten první díl vydržím a to mám "fóbii" ze zrzavců :)

PeterLuk
29. května 2016, 18:12
0

Však Dva a pol chlapa je na tom rovnako. Po odchode Charlieho boom.... A potom nejak "prekvapivo" opadlo...

Adis
28. května 2016, 16:03
0

Kde to bude možný sledovat?

reagovat
Sa
Safa
28. května 2016, 17:06
0
PeterLuk
29. května 2016, 18:11
0

Neviem ako ostatním, ale mne Evans - spolu s Mattom LeBlancom - začína byť stále viac a viac nesympatický, a to som si ho predtým ako petrolheada vážil. Ale už si niesom taký istý či práve on by mal byť tým, kto nahradí Clarksona. A žial, pochybujem, že to Chris či Sabine zachránia, zvlášť keď ani nebudú v každom dieli...

No a môj názor na štúdio a ľudí v ňom je známy, podľa by vôbec nemuselo byť a keď už, tak skôr niekde v garáži. Tí ľudia, blondíny na pozadí nemo postávajúci ma tam iritovali a "Osobnosti" som v 9 z 10 prípadov preskakoval....

reagovat
Sa
Safa
29. května 2016, 22:04
0

Tak co jste říkali prvnímu dílu v novém? Koukal někdo? :o)

reagovat
BobAsh
30. května 2016, 03:35
0

Už píšu článek ;)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem