Podle Fordí desetiletky, měl se Mustang sedmé generace objevit až v roce 2022, nicméně nyní se vyrojily zprávy, které hovoří o posunu už na rok 2020. To by mohlo vyvolat dojem, že je se současným Mustangem něco špatně, což ale rozhodně není pravda. Nový Mustang je v naprostém pořádku a daří se mu, jen proti němu stojí Chevrolet Camaro, které je v pořádku ještě víc a daří se mu ještě lépe.
Právě Camaro, úhlavní nepřítel Mustangu už po generace, je totiž tak dobrým autem, že legendárnímu americkému pony caru přetahuje zákazníky. Chevrolet už vyhrál mnoho srovnávacích testů a výsledkem je, že za leden letošního roku klesly prodeje Mustangu o 12.8 procenta, zatímco prodeje Camara se o 11.2 procenta zvýšily.
Ford se musí složité konkurenci postavit a udělá to tak, že uměle sníží životnost stávající generace šesté. Sedmičku potom od základu notně vylepší a uvede na trh dřív, než se původně plánovalo. Inu, jsme zvědaví, jak se to celé vyvine.
04. března 2016, 16:42
0
Jako dává to smysl ale camaro beztak zas vyjde o chvilku později než mustang (a tudiž lepší) a takhle to bude až do skonání věků :-D takže se obávám že si od toho pánové od Fordu slibujou až moc... měli by nám radši dát Fiestu ve čtyřkolce s dvoulitrem :)) :-D
04. března 2016, 18:18
0
Mel jsem moznost noveho Mustanga ridit a musim uznat, ze oproti predchozi generaci, kterou jsem vlastnil, je to obrovsky posun kupredu, ale tomu vzhledu jsem porad nejak neprisel na chut. Ono na nem asi v zasade neni nic spatne, jen uz to pro mne neni Mustang, ale jen nejake moderni coupe, ktere mi navic z profilu pripomina Hyundai coupé a to neni uplne dobra vizitka. Naproti tomu Camaro by pro mne bylo jasnou volbou, at uz pata nebo soucasna sesta generace.
05. března 2016, 16:11
0
Třeba trochu pozmění vzhled. Předchozí FL model je podle mě mnohem hezčí. Tenhle nový vyloženě musí mít správnou barvu a kola, jinak připomíná spíše hyundai coupe než americkou bestii. Na živo jsem potkal zatím jen dvě. Červené coupé s otřesnými koly (které jsou podle všeho standard) a šedivé cabrio (to už bylo zajímavější).
05. března 2016, 17:19
0
Naprosty souhlas. Predchozi model po poslednim faceliftu byl vzhledove mnohem hezci auto. Taky pevne doufam, ze dalsi generace bude vic Mustang a min Huyndai.
05. března 2016, 17:58
0
Nová generace jen není retro - což ještě neznamená, že vypadá jako Hyundai. Jestli něco, tak to vypadá spíš jako Jaguar nebo Aston pro chudé, což je naprosto v pořádku, protože tak Mustang vypadat má a vždycky tak vypadal - původní Mustang vypadal velmi "evropsky", to že je brán jako typicky americké auto je vtipný paradox.
Osobně jsem se ještě nerozhodl, jestli se mi víc líbí 2005-2014 nebo 2015+, ale převládá ve mě pocit, že je každý jiný, ne horší nebo lepší. Což platí jak o designu, tak o jízdních vlastnostech. 2015 je mnohem lepší auto ve všech racionálních ohledech, 2010-2014 působí víc jako starý muscle car s moderní technikou.
Jestli nějaký Mustang vypadá jako Hyundai, tak je to SN95. A Fox body před ním zase vypadalo jako Ford Escort, a Mustang II vypadal jako Thunderbird vypraný na 90.
To, že by 2020 Mustang byl víc retro, téměř určitě nehrozí. Retro se za těch 10 let vyčerpalo, teď budou tak dvě moderní generace a retro zase možná potom...
05. března 2016, 18:27
0
Ty mas pocit, ze Mustang vzdycky vypadal jako Aston pro chude? Tak to nevim, kde tu podobu vidis. Jen ta soucasna verze ma podobny cumak, ale pri pohledu z profilu se nemuzu ubranit dojmu, ze se koukam na 10 let stary Hyundai Coupe. Po technicke strance je lepsi naprosto ve vsech smerech nez predchudce, to bez debat, ale design se mi proste nelibi.
05. března 2016, 18:29
0
Ale s SN95 a s Foxem souhlasim.
05. března 2016, 18:34
0
Nevypadal jako Aston pro chudý, ale snažil se bejt "evropský gétéčko pro chudý". '65 nevypadala jako nic konkrétního z Evropy, ale oproti běžným US autům tý doby, i proti Falconu, ze kterýho jí udělali, vypadá dost evropský.
A současná generace rozhodně Hyundai Coupé nepřipomíná, už jen kvůli proporcím. S tím dlouhým čumákem vypadá spíš jako takovej lowcostovej Jaguar XK...
http://bestcarmag.com/sites/default/files/8163461jaguar-xk-and-xkr-artisan-special-edition_2.jpg
http://cnet3.cbsistatic.com/hub/i/r/2015/07/16/26ecefaf-8a31-448b-94d5-38ae62a2b03e/thumbnail/770x433/a41a14cc471b98ed4f8f94aa9a7ff480/2015fordmustanggt-024.jpg
05. března 2016, 20:12
0
Hmm, ja tam porad vidim spis tohle:
http://images.hgmsites.net/med/2005-hyundai-tiburon-2-door-coupe-gs-i4-4-spd-auto-side-exterior-view_100299102_m.jpg
05. března 2016, 20:51
0
No ten mustang byl jednou Astonu hodně podobný. Nebo Aston Mustangovi? http://ipocars.com/vinfo/aston_martin/v8_coupe_5_3_v8-1978.html
Každopádně mi na tom novém modelu vadí určité proporce, které se na to prostě nehodí. Nesedí mi celý čumák a světla (moc velký přesah před koly a ted divný hrbol tam) , zadek je až moc zkosený. A možná bych ještě snesl trochu vytaženější blatníky. Jak to měl předchozí model.
05. března 2016, 22:27
0
Knightrider: Tiburon má podobnej tvar oken, ale naprosto jiný propoce. Proporce jsou ale jako z překarosovanýho hatchbacku, což taky Tiburon reálně je. Mustang má klasický proporce dlouhej čumák-krátkej zadek. A i detaily jsou jiný, má to agresivnější "ksicht"... vlastně je ten tvar bočních oken to jediný podobný na těch dvou autech :)
Cervus: Blatníky má 2015 má blatníky vytažený docela dost, možná to na fotkách tak nevypadá, ale v reálu je dost "svalnatej".
On se hlavně Mustang na fotkách nezdá, protože vypadá jako normální malý kupé, ale v reálu je fakt velkej, širokej, placatej a vypadá dost "hustě". Třeba ten Tiburon vedle něj vypadá jako nedomrlá krysa :)
05. března 2016, 22:38
0
BobbAsh: Jo, já vím, že je to velké coupé. Jsem si je mohl krásně porovnat v HK na srazu amerik. Na jedné straně stál předchozí model camara a kousek od neho na druhé straně fl mustang. Tenhle nový se mezi nimi prostě ztrácel. On je větší než předchozí model, ale je prostě takový ...moc zaoblený.
Ale jak jsem psal na začátku. Hodně delá barva, pruhy a kola.
05. března 2016, 22:54
0
Třeba tohle už z boku vypadá opravdu zajímavě. http://images.hgmsites.net/lrg/ford-mustang-rocket--galpin-motorsports-and-henrik-fisker_100491080_l.jpg
Ve předu dali pryč ten divný hrb a nahradili ho dvojící nasávání po stranách. Do zadu přidali větší duck tail a boční profil rozbili těmi nejspíše falešnými chadícími otvory.
Ta úprava se jmenuje Galpin Auto Sports's Rocket kdyby jste se chtěli podívat na víc fotek. Udělali ho i v černé, ale ta stříbrná mu sluší podle mě více.
05. března 2016, 22:58
0
Mě se právě na Mustangu líbí, že je to takový "gentlemanský pony car" - proto bych ho ostatně chtěl jedině bez pruhů a v šedé nebo ještě lépe tmavě zelené barvě, na tmavých kolech. Křiklavé barvy a pruhy sluší Camaru.
05. března 2016, 22:59
0
Nedávno jsem vedle novýho Mustanga convertible jel v koloně a přišel mi prostě obrovský, možná že to bylo tím, že v XJ sedím docela nízko, ale stejně, i zezadu vypadá strašně mohutně. Ale pěknej fakt je, o dost víc než na fotkách.
05. března 2016, 23:24
0
Mne se libi jenom zezadu. Z profilu moc ne a zepredu vubec.
06. března 2016, 08:21
0
Ten Galpin vypadá z profilu líp než současnej Mustang(teda až na ty kola toho stříbrného ty se mi prostě nelíbí),ten černej vypadá perfektně(alespoň je vidět kolik udělá barva a kola). Ale od Galpinu se mi líbí mnohem víc minulej Mustan Convertible z roku 2012,přijde mi víc svalnatej než současná generace(teda vyjma Shelby verze). Ta současná vypadá podle mě moc evropsky,prostě mi tam chybí ty svaly.
http://www.roadandtrack.com/new-cars/news/g6180/2015-galpin-fisker-mustang-rocket/
06. března 2016, 10:18
0
Kdyz se to auto trochu udela, tak bude vypadat taky skvele, ale v zakladu to neni muj salek caje. Galpin uz jsem videl. To je zajimava kreace.
Tady pro zmenu treba Cervini:
http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-131964867535317_2409_891151.jpg