načítám data...

Labutí píseň Bentley Continentalu GT se jmenuje Supersports

Je tomu dlouhých 14 let, co přišel na svět model Continental GT. Ale ještě než bude nahrazen, přiváží naposled tu nejvíc nejextrémnější verzi.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Novým vrcholem řady je Bentley Continental Supersports, jenž se hrdě honosí tím, že je nejrychleji akcelerujícím a nejvýkonnějším sériovým Bentley v historii. Čísla jsou vskutku impozantní. Mamutí kupé, které hmotností 2280 kilogramů atakuje rumunský Palác Parlamentu, veze pod kapotou 700 koní a 1017 Nm. Svůj podíl na tom mají nová, větší turbodmychadla, přikrmující šestilitrový W12.

Síla je přenášena na všechna kola skrze osmistupňový automat a Supersports disponuje i vektorováním točivého momentu. O přilnavost se starají jednadvacetipalcová kola s pneumatikami o šíři 275 mm, o zastavení potom karbon-keramické kotouče. Z nuly na sto to zvládne Continental Supersports za 3.5 sekundy jako kupé, potažmo za 3.9 sekundy, jedná-li se o otevřený kabriolet. Maximálka je pro uzavřenou verzi 336 km/h, pro otevřenou 330 km/h.

Zevnějšek neprošel nijak zásadními změnami. Nové nárazníky jsou občas doplněný nějakým tím karbonovým prvkem a nové je také velké přítlačné křídlo, působící na zádi oblého kupé poněkud nepatřičně. Interiér dostal barevné schéma ze tří odstínů, prošívání „diamantovým“ vzorem a Alcantaru na volič převodovky a volant.

Ceny vrcholného Continentalu zatím nebyly stanoveny, nicméně je jasné, že se budou šplhat do astronomických výšin. Je to částečně dáno i tím, že se jedná o poslední a nejlepší Continental. Ještě během letošního roku by měla značka uvést nástupce a 14 let starý model se konečně odebere na odpočinek.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

whitenight
06. ledna 2017, 22:33
0

To auto jsem viděl jednou v životě na vlastní oči a vlastně je docela maličký. A mně celou tu dobu nejde do hlavy, co tam, u krišny, váží 2280 kilo.

reagovat
sk
skodafil
07. ledna 2017, 00:01
0

Malicky? To mi tedy neprislo. 4,80 na delku, skoro dva metry na sirku jsou pri tech vykonech uspokojive mastodontni rozmery.

Fr
Fran
07. ledna 2017, 00:19
0

Tak maly neni urcite
Je potreba brat v potaz ze to auto je ctyrkolka postavena na podvozku phaetona/touarega coz sou 2.5t vazici zelezny ingoty

whitenight
07. ledna 2017, 19:50
0

No na mě prostě malý působilo, ale minutu před tim jsem vylez z Viana, tak jsem měl možná zdeformovanej pohled. Nicméně je vidět ten technickej posun, kdy esko coupé, který je v obou rozměrech větší, váží pořád o 200 kilo míň.

Cu
Customman
07. ledna 2017, 18:11
1

To křídlo vypadá jako z nějakého ponycaru.
A ty fotky z podhledu jsou dosti nemilosrdné, ta věc má do ideálních proporcí daleko a ten bodykit to nehezky zvýrazňuje... Takový automobilový ekvivalent novoročního návštěvníka posilovny v XXL sportovním úboru.

reagovat
ToMyx
09. ledna 2017, 00:01
0

Přesně tohle mě taky hned napadlo. To křídlo asi nebude úplně na parádu, takže proste na paradu není - je hnusný :-)

Polar Bear
10. ledna 2017, 01:31
0

Aj. No na můj vkus už to začíná být trochu moc VW.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem