načítám data...

Kafe&Káry Praha vol. 2: Kafe dobrý, kár hodně!

01. června 2015, 06:03 4 komentářů Vojta Dobeš Kafe&Káry

Pražská podoba našeho setkání Kafe&Káry udělala další krok k tomu, stát se tradicí. Tentokrát dorazil zhruba dvojnásobek aut proti minulému měsíci. A navíc srandovní (nebo děsivá) italská tříkolka přivezla skvělé kafe!

zobrazit celou galeriiKafe&Káry: Kafe&Káry Praha vol. 2: Kafe dobrý, kár hodně!

Minulé Kafe&Káry za zličínským Globusem byly fajn, ale nutno přiznat, že měly své vady. Kupříkladu tak trochu chybělo ono kafe. Tohoto nedostatku jsme si ale byli dobře vědomi a tak jsme se v článku před akcí uchýlili k drobnému volání o pomoc. Na to se hrdinně ozvali pánové z CoffeeFriends (kteří sice nemají web, ale  můžete si je najít na Facebooku), kteří tentokrát přijeli situaci zachránit se svým úžasným strojem od firmy Piaggio. Dokonce jsem dostal příležitost ho řídit, ale o tom zase až jindy – teď je důležité, že přítomnost výborného kafe přímo na místě dala akci ten správný šmrnc a atmosféru.

Kávové Piaggio ale nebylo jediným italským strojem na parkovišti – jednou ze čtyř přítomných Alf byl i nový dlouhodobě testovaný vůz redakce, pracovně nazvaný "luxusní sedan zchudlého hipstra". Je nástupcem Chrysleru LH S, který se už na našich stránkách dočká jen závěrečného rozlučkového článku, neb byl odeslán k novému majiteli (a než zlí jazykové opustí nevymáchaná ústa – po svých a funkční!).

Bohatě zastoupená byla také "plochá" sekce – zvukově nejvýraznější byly tři Imprezy (které však měly dohromady jen osm dveří), designově zase 997 GTS. Nechyběla ale ani pojízdná garsonka, Mercedes Všechnosněd, punkový driftující Nissan nebo francouzský zvedací Citroën s velmi francouzsky vypadající posádkou.

Ale především se opět všichni (snad) dobře bavili a že Kafe&Káry snad opět alespoň trošku přispěly k mísení automobilových kultur. Příště se tedy sejdeme opět v poslední neděli v měsíci, která tentokrát připadá na 28. června 2015, a to opět ve 12:00.

Foto: David Marek, Exage

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Michal88
01. června 2015, 11:16
0

Je to možná drobnost, když jsem tam nebyl, ale který Citroen byl zvedací? :D Ta písková C4, co tam stála nemá hydropneumatiku (žádná C4, ani DS4 ji nemá). :) Ale jinak, nemít něco jiného, asi bych vytáhnul XM 3.0 V6 a XM 2,1TurboD i když to mám 200 km do Brna. :) Kdy že plánujete Kafe a Káry někde v JČ kraji? :D

reagovat
BobAsh
01. června 2015, 13:53
0

CX GTI, který přijelo pozdě a na fotkách není :)

Ni
Nickson
02. června 2015, 00:57
0

Co je to na desáté fotce? Tedy mezi MR2 a dobíjením Nissana? Na první pohled mi to připomnělo Matra-Simca Bagheera.
MR2 vypadá skvěle, dokonce musím uznat, že lépe než ta moje :-) V neděli jsem ji zahlíd na silnici, ale minuli jsme se v protisměru.
CX GTi bych rád zase viděl, měl jsem ho ;-)
Moc lituju, že jsem tam nebyl!

reagovat
Ty
Tyra_EL
02. června 2015, 09:39
0

Podělím se i tady o fotky ze srazu, snad tam každý najde svojí káru, snažil jsem se vyfotit všechny dopravní prostředky, co jsem zastihl.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10205804741770818.1073741827.1025266940&type=1&l=ca1b9c46a6

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Voyager Grand Voyager 2000
Chrysler Voyager Grand Voyager

2000 rok výroby
85 koní výkon
2 499 ccm objem

Jeep XJ001  1986
Jeep XJ001

1986 rok výroby
115 koní výkon
2 068 ccm objem

Ford Mustang  Fastback 1965 BULLITT 1965
Ford Mustang Fastback 1965 BULLITT

1965 rok výroby
280 koní výkon
5 700 ccm objem

Mercedes-Benz 124  1991
Mercedes-Benz 124

1991 rok výroby
69 koní výkon
2 500 ccm objem

Lincoln Continental Continental Town car limousine 1978
Lincoln Continental Continental Town car limousine

1978 rok výroby
170 koní výkon
7 500 ccm objem