Minulý měsíc jsem přiznal, že jsem se děsil monstrakcí. Tento měsíc už mě ale naskakující čísla na facebooku netrápila, říkal jsem si, že to přecejen nějak dopadne. Namísto toho jsem řešil zásadní zlepšení, kterým měl být stánek s kafem. Ještě týden před akcí to vypadalo vážně nadějně, ale… prostě to nevyšlo. Namísto toho jsme s mojí přítelkyní hodinku před začátkem sehnali kelímky a další nezbytné propriety a pokusili se každý připravit konvičku (no dobře, konev) s kávou. Já jsem zkusil zapojit můj malý frenchpress, má přítelkyně se jala tvořit překapávanou kávu. Očividně se mám co učit nejen s frenchpressem, ale pro příště by bylo lepší začít s trochu větším předstihem :). Doufám, že jste byli spokojení!
Jak to probíhalo?
Nejsem si jist, v kolik dorazili první účastníci, protože ve dvě hodiny jsem zrovna stál u pokladem v Tescu, ale ve čtvrt na tři už bylo na místě okolo třiceti aut. Velice mě potěšilo, že se mezi účastníky našli i tací, kterým se nechtělo stát na velké ploše bez kouska stínu a tak zaparkovali k přilehlým stromům do stínu do míst, která jsem původně pro Kafe&Káry zamýšlel. Nakonec skoro všichni stáli ve stínu a většina účastníků se pohybovala okolo laviček a družila se. A kdo nechtěl kávu, která ležela na kufru Lincolnu, ten si zašel k motokárám pro kofolu. Osazenstvo vydrželo na místě až do půl šesté, kdy jsem se rozhodl, že už jsem vážně utahaný a tak jsem odjel. Celkově mi přišlo, že na místě byla mnohem větší pohoda, vlastně skoro tak, jak jsem představoval, že by to mohlo vypadat.
Co bylo k vidění?
Účastníci se od minule trochu obměnili, popřípadě nepřijeli tím stejným, co minule. Namísto Fiatu 127 přijelo naftové piáno, které ovšem nebylo samo. Dohromady přijely dokonce tři naftové Mercedesy. Chce mi tím snad vesmír říct, že si mám taky koupit jeden? Další moc pěkný kousek byl hnědý SAAB 900 s červeným interiérem a zmínku zaslouží i moc pěkný žigulík. Kromě toho přijelo i několik Alf a JDM sekce se také nenechala zahanbit, i když tentokrát početně vládly Nissany. Také americká sekce se tentokrát polepšila. K vidění byl olbřímí Cadillac Eldorado, neméně velký Imperial, poslední model Town Caru a další. Ale vrcholem akce byl hrdina jednoho z Ptejte se Vojtů, který vyvenčil oba své vozy bez střechy naráz. A vážně se bylo na co dívat. Na závěr ještě stojí za zmínku jedno BMW E34, které mělo pod kapotou takové menší turbo. Z Iveca, vole.
A na závěr? Moje myšlenky na přesun akce jinam se tak trochu rozplynuly, prostor u Lužánek se prokázal jako dostatečně univerzální a myslím, že se vám tam taky docela líbí. A kafe? Budu rád, když od vás dostanu nějakou zpětnou vazbu, ale asi by mi vůbec nevadilo na příště připravit nějaké rozumné množství ledové a normální kávy a nechat ji k odběru stejně tak, jako tentokrát. Díky za účast a budu se těšit zase za měsíc! Pokud byste chtěli projevit své názory, dát tip nebo kritizovat, pak jsou tu pro vás komentáře a nebo fórum.
Za fotky tentokrát vděčíme Chosému, díky moc!
09. června 2015, 09:12
0
Ta oturbena vec od BMW je E34 ne?
09. června 2015, 11:19
0
Kruci, to mám z toho psaní navečer. Díky, opravím :)
09. června 2015, 12:05
0
Taky myslím že je v článku chyba :)
09. června 2015, 12:41
0
Už ne :)
09. června 2015, 12:58
0
Líbí se mi ten Civic 5G a ten Peugeot 106.
09. června 2015, 16:19
0
Díky, EGčko patří mě, sem rád, že se líbí i okolí. :) Více fotek mám na FB (http://facebook.com/JBArt.portfolio) nebo flickru (http://flickr.com/JBArt_portfolio).
Jinak za mě velmi povedená akce, moc pěkných aut a až na to příšerné vedro se to povedla na výbornou. :)
09. června 2015, 20:27
0
Co to jsou za kola? A rozměr?
Zkusím odhad :) 15x8 ET20 a pneu 195/45
09. června 2015, 20:17
0
Když to tak čtu a vidím, tak tím víc mě mrzí, že sem se tentokrát nemohl zúčastnit. Stále sem bez autí (snad zítra) a přeprava autobusem by byla nepraktická. Tak doufám, že za měsíc už mi to vyjde. :-)
09. června 2015, 20:39
0
Ja zase žeru Oliho Zko :-) Užasna prace na něm :-)
09. června 2015, 21:03
0
kafe dobrý, místo taky. Sice jsem kvůli uzavírkám vjel do Brniska z trošku jiný strany než by se mi líbilo a tak jsem se nechal vést čudlíkátorem přes ty blbý tobogány, nadjezdy a podjezdy, z toho by jeden dostal motohlav, ale najednou jsem byl na místě. Příště to vezmu jednoduše jak jsem zvyklej od Bystrce po Minský a Veveří a Kotlářský. Přijel jsem chvilku před druhou, na místě byla jedna Octavie vzadu u ruiny, za chvíli přijela druhá. Pak přijel první LeBaron, zaparkoval ve stínu pod stromem, tak si říkám, přece nebudu v tom hicu a přesunul jsem tam Pandisko taky. Ten parčík je fajn, ty auta tam tak nějak hezky zapadly. Naproti se houfovaly auta s radlicema a kolama od tramvaje, některý i kroužily po place rychlostí 8 kmh. Asi test rejdu a brzd. Bohužel pak většina oktávistů a dalších tuningů ufujazdila do pryč takže na nějaký další průzkum nedošlo. No asi jsme nehleděli dost užasle. Ale jo, některý kousky se mi líbily, třeba ten malý pažout na bílých kolech nebo někteří japončíci. A jinak skvělý, pohoda, zajímavý auta, impozantní ameriky, šíleně extravagantní Morgan, nádherný Žigulík. Hezky strávené odpoledne. Jen to teplo bylo hrozný ale pod stromama bylo celkem příjemně. Kofola na dosah, kafe dobrý, ten plácek je fajn místo, takže určitě zas někdy přijedu. Za měsíc nevím, trochu mi to koliduje s jinou akcí ale třeba se zadaří.
A přiznám se že jsem měl svrbění zkusit vyjet na schody. Ale rozmyslel jsem si to, ty schody by se mohly rozpadnout.
10. června 2015, 08:14
0
A jestlipak tam zase byli na cumendu dva nadsenci ve stylovych uniformach s Octavkou f metle, zlutomodrym vinylem a modrou diskotekou?:D
10. června 2015, 14:33
0
Byli, ale kafe si nedali, ani na kus reči se nestavili, parchanti :)