logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Číňan zdolal v Mini Nürburgring za 45 minut…po dvou kolech

Když se řekne, že jel nějaký Číňan Nordschleife 45 minut, představíte si vyjukaného strejdu, který se tam ocitnul úplnou náhodou.

Jenže tenhle řízek jménem Han Yue rozhodně není vyjukaný strejda, který křečovitě drží volant, zatímco okolo něj létají přemotivovaná Porsche. Han Yue při své velmi pomalé jízdě předvedl neskutečnou dávku koncentrace a citu, když celou Severní smyčku zdolal ve svém Mini Cooperu S po dvou kolech.

Jeho vůz je prakticky sériovým Cooperem S generace R56. Je jen vyrámovaný kvůli bezpečnosti, má závodní sedačku řidiče a pásy. Dost možná největší změnou jsou ve výsledku speciální pneumatiky s tvrdou bočnicí. Běžná guma by se po 45 minutách jízdy po bočnici s největší pravděpodobností rozpadla. Proč mu ale celou cestu hází ten zadek, to bohužel nevíme…

Tak či tak je zajímavé, že Han Yue stanovil na Nordschleife nový světový rekord v jízdě po dvou kolech. Sice tedy nepředpokládáme, že by podobnou disciplínu absolvoval někdo před ním, ale i tak mu za jeho 45 minut trvající kolo patří neskonalé uznání.

Video, které vidíte, je sestřih z jízdy. Původní 45 minut trvající živý stream můžete nalézt zde!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
gastronome2
4. 11. 2016, 14:14

Seriovy cooper ma mazani se suchou skrini?

0
Rade520
4. 11. 2016, 20:56

Mazání bude určitě upravené,taky diferenciál je potřeba upravit aby mohl takhle jezdit...atd

0
Viper
5. 11. 2016, 12:32

Je fakt, že to mazání asi bude poladěné. Diferenciál ale není potřeba upravovat. Stačí napevno zabrzditpravé přední kolo. To se dá udělat třeba přídavným třmenem.

0 reagovat
Trinom
4. 11. 2016, 17:33

Zjevně mu to zadní kolo hází proto, že je sériovej podvozek extrémně přetíženej.

1
Woyta
6. 11. 2016, 13:24

Na vlecne naprave si nemuzes upravit odklony, takze jak se bocnice dostava do kontaktu s vozovkou tak dochazi k rozkmitani ramene. A jelikoz je rameno skoro v pozici maximalniho vyveseni, protoze sily zatizeni napravy se do karoserie prenasi jinym smerem nez pres tlumic, tak to neni nic tezkeho.

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte