
Rade520
Jméno | Radek Malec |
---|---|
Bydliště | Třebíč |
Registrace | před 6.7 rok. |
Poslední aktivita | před 6.0 rok. |
Komentářů u článků | 19 |
Pozitivních komentářů u článků | 3 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Zrovna jméno Yeti je dobře zapamatovatelné a každý ví o co jde.
Nevím proč pojmenovávat auta podle něčeho na Aljašce, raději měli šáhnou do historie a udělat třeba Tudora.
Mám rád Bmw ,ale tohle moc nechápu.Jako nové asi dobrý ,ale kdo si ten motor koupím po najetí třeba 100tisíc?,jestli vůbec bude ještě jezdit.
Jinak třeba Audi má motor 4,2Tdi V8 435k 900Nm.
A třeba 10let stará Audi Q7 6,0TDI V12 500k 1000Nm.
Taky se mi zdá 50tisíc za "zrezlou starou šunku". Ale bude hůř,coupé 325 stojí min 70t a jsou taky všechny zrezlé,
e46 stojí jenom o něco víc ale nemá samosvor a je těžká. když je na prodej e30 tak přes 100tkč.
Jiné značky? Mercedes 230kompresor ale tam té sportovnosti moc není, MX-5 je super cca 80tisíc ale jenom 1,8.
Nissan 180,200,240 dobré auta ,ale na prodej se moc často neobjeví a už vůbec ne za pade.
Takže vlastně není z čeho vybírat pokud chci levnou zadokolku a výkon alespoň 150koní vychází mě jenom e36 compact nebo sedan.
Na E36 tomu říkám puky podle těch gum na hever,ale já myslím že jedno jak tomu kdo říká.
Důležité je vedět že v tomhle místě to většinou hnije jako první a to nejen u e36 ale i e39 a samozřejmě e30.
Měl jsem možnost řídit Corsu 1,4 s robotizovanou převodovkou rok výroby zhruba 2012,a dlouho na to nezapomenu. Nečekal jsem žádné zázraky ,ale to cukání při každém řazení a ten hluk.
Bylo jedno jestli jsem řadil manuálně nebo automat ,jestli ve 2t nebo 4t ot. ale místo změny převodového stupně se vždy 1vteřinu nic nedělo ,potom následovalo silné škubnutí hlavou dopředu jako když prudce uberete plyn a za další vteřinku už bylo zařazeno.
Hodně nepříjemné při předjíždění kdy se většina výkonu proměnila na hluk a hlavně při řazení nahoru- prudké ubrání plynu a zpomalení zrovna když potřebujete nejvíc zrychlovat protože se v protisměru blíží auto.
Předjíždět třeba náklaďák jsem se vůbec neodvážil.
Odhlučnění na hodně mizerné úrovni a to nejen od motoru ale hlavně od kol,rádio v podstatě nemělo cenu pouštět.Připomnělo mi to 110R ,tam jsem taky rádio nepouštěl-nemělo to cenu.
Nevím jak tohle vůbec může výrobce pustit mezi zákazníky.
Teda auto jako takové není nijak špatné ale ta převodovka to zabila.
Ten vyhřívaný volant mě překvapil,ve svém 19let starém autě tuhle vymoženost mám a je to hodně příjemné třeba když v zimně škrábu okno,zapínám při každé jízdě.Taková drobnost a jak to dokáže zpříjemnit řízení. Na tohle přišli ve škodovce až teď?
Světla jsou podle mě hrozná,ale dávám plusové body za velkou odvahu tohle udělat.
V autosalonu jsou některé testy dost výživné,nedávno jsem to omylem v sobotu ráno přepnul na autosalon a zrovna se chystali testovat nový Focus RS proti Golfu Gti club. řekl jsem si dobře ,když tam mají taková zajímavá auta zkusím to chvilku vydržet,ale udělal jsem chybu.
Samozřejmě porovnávali spotřebu a velikost kufru, potom jeli do města a zkoušeli s kterým autem se lépe jezdí ve městě a nakonec se borec posadil v každém autě dozadu a hodnotil se komfort a hluk na zadních sedadlech to už jsem koukal s otevřenou pusou. Nebylo to sice nějak negativní test ale úplně mě to odrovnal,vůbec jsem nechápal jestli jsou ti novináři tak blbý nebo ten test musí točit jak řekne režie, ale byli úplně mimo.
A od té doby jsem neviděl ani minutu tohohle pořadu a doufám že nikdy už neuvidím.
Podobné jako Hyundai coupé/tiburon nebo jak se to jmenuje ,a Probe ,průměrné předokolky s průměrným motorem.
Raději bych volil Alfu GTV(Busso),Fiat coupé(5V 220koní) nebo Hondu prelude(Vti).
Nejsem příznivcem předohrabů,ale když už kupé s předním náhonem tak s pořádným motorem.Prostě u kupé chci taky trochu sportovnosti jinak rovnou můžu koupit praktičtější sedan se stejným motorem a podvozkem.
Pokud se mě někdo nalepí na zadek a chce jet rychleji i když k tomu nejsou podmínky (moc se to nestává,když jedu sám patřím mezi rychlejší řidiče),prostě přibrzdím hodím blinkr a pustím ho,nestojím o to aby to do mě narval , ztratím asi 5 vteřin ale dojedu v pořádku domů.Je to tak jednoduché.
K té jízdě v koloně:pokud jedu v koloně a nechci předjíždět měl bych nechat před sebou místo aby se tam mohlo případně zařadit předjíždějící auto.Taky nemám rád když dojedu tři auta a jedou u sebe že se nedají pořádně předjet. Neřešil bych vůbec rychlost je jedno jestli jedu 60 nebo 100 km/h na mokru nebo sněhu...,někdo mě chce prostě předjet tak mu to umožním,je to jeho věc kolik chce jet a pro mě je to bezpečnější ho pustit.
Tabulka "Car of the year" je hodně vtipná.
Měl jsem tu čest řídit například s Opel Astra,Peugeot 307/206 a Opel insignia a slušně řečeno opravdu nic moc,a kdo může dát hlas něčemu jako Fiat Stilo opravdu nechápu....
No vlastně když si to pořádně prohlídnu ,tak nejlepší auta dělá Peugeot,Fiat a Opel.
A třeba MB,BMW a Porsche jsou strašné šunky :-)
No RS není špatné auto ale najít pěkný kus bez tuningu je stejně těžké jak pěknou e46.
Nevím jak je na tom se spolehlivostí 20ventil RS ale třeba motory M52 jsou snad nejspolehlivější motory co bmw dělalo,stačí jenom měnit olej a filtry, maximálně někdy odejde čidlo kliky(1500kč).
Krom mých kamarádu má e46 i táta a všechny mají najeto přes 250tis. a stále fungují bez problémů,to dřív umřou na korozi než že by se něco začalo kazit.
Komfort,jízdní vlastnosti ,výbavu asi nemá cenu porovnávat e46 vs RS tam je to jasné.
Supr článek,mám stejné zkušenosti.
Oktávka v naftě je stále český sen když už se někdo hodně odváže tak koupí leona,tourana nebo jiný koncern,všechny ostatní auta jsou nespolehlivé,mají drahé díly ....atd.
Ale jednou jsem přesvědčil kamaráda na Bmw 325 e46 místo jedničkové oktávky RS a dalšího na 330D.
Samozřejmě ostatní kamarádi plno keců proč jedem kupovat Bmw když to strašně žere,díly jsou drahé a v zimě se s tím nedá jezdit.....no prostě klasika, to co už se vypráví po hospodách 20let.
Asi všichni bydlíte na horách že se těšíte na zimu, u nás na vysočině se drží sníh maximálně pět dní v roce takže nemá cenu kupovat nějaké extra auto na zimu,i když dva roky zpět jsem měl Bmw e30 s 50% samosvorem a to byla velká zábava .
Jednu jsem měli ve firemní flotile,nevím koho to napadlo ,ale byl to průšvih hned od začátku.
Motor bych hlučností zařadil někam do devadesátých let,ani to nejelo protože auto je strašně těžké v zatáčkách těžké na předek a celkově neobratné,vrata od kufru tlusté snad půl metru-takže kufr opravdu nic moc na kombíka.Kola musí být nejméně 19palců všechno ostatní vypadá na tom obtloustlém autě malé.Interiér průměr.Během pár let se proinvestovalo cca200tisíc většinou opravy motoru,potom došla trpělivost a pro auto s KO motorem si přijel nějaký Rumun nebo Bulhar za 90tisíc.Opravdu není žádný důvod aby někdo něco takového kupoval když se dá vybrat z mnoha daleko lepších aut. Ostatně nepamatuji že by Opel udělal za posledních 20let auto který by za něco stálo takže žádne překvapení vlastně.
Mazání bude určitě upravené,taky diferenciál je potřeba upravit aby mohl takhle jezdit...atd
Asi klasika kdy šofér jede 70-80km/h na rovné,široké,suché silnici a když ho předjedete (110 tacho) tak jste pirát silnic ,nebo když vám vjede před čumák z vedlejší a pak pomalu zrychluje.
Co tady ještě nepadlo tak řidiči co neumějí řadit,kdyby si tak 70% lidí kupovalo auta s automatickou převodovkou jezdilo by se mě líp.
Často jedu v kopci za průměrně silným autem které se vleče padesátkou i když auto má na to vyjet kopec devadesátkou a ještě s rezervou.Měl jsem tu čest s jedním jako spolujezdec:
Auto-motor všech motorů(Tdi) 100koní,před náma kopec:
-5q 80kmh v první třetině zjistí řidič že to moc netáhne a rychlost klesá na 70kmh pokusí se tedy podřadit
-4q jenže rychlost mezitím už klesla na 60kmh a už to zase netáhne...tak znovu
-3q a už to pálíme 50kmh .
Potom zase zapomene zařadit a jedeme 10km na vytočenou čtyřku(chudák auto),předjíždění samozřejmě na pětku a pěkně to dusit...atd
Nemám rád automatické převodovky a pro většinu řidičů co potkávám by to možná byla lepší volba.
Mě ten golf R vůbec nedává smysl. Pokud chci 5míst ,velký kufr atd..prostě abych mohl vozit rodinu tak určitě nechci tvrdý podvozek velká kola a 300koní...to je mi k ničemu když pojedu na dovolenou a do sosnový na okruh s tím taky nepojedu. Většina rodin má přeci dvě auta ,tak proč vymýšlet jedno auto na všechno? Přoč nekoupit manželce kombíka v naftě a sobě nějakou zajímavou zadokolku.
Přesně tak, na běžné ježdění třeba něco od koncernu cca 150k, max200 koní aby se dalo bezpečně předjíždět,
A jako sportovní auto -opravdové sportovní auto .Ne hatchback který je přeci jenom svou koncepcí levné rodinné auto do města . Jako sporťák: MX-5, toyobaru, 350Z, Imreza/EVO, M3.....atd.
Poslední komentáře
- riderhenry, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Vojta Matoušek, ale ten má asi dost plno. Případně se není... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Tak nějak. Pocitově je to cool verze. Už to má správný... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
+ teda netřeba zapomínat na to, že je to nejlevnější novej... - Kebrdle, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Kdyby tam byl normální motor,bylo by to dobré auto. Kdyby... - Amarask, Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu...
Zdravím, můžu se zeptat na toho klučinu, co servisuje BMW v Brně?... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Bordel? Na strope? Maximalne otisky spinavych prstu, a ty jsou... - afro-r1, u blogu Obyčejné auto
Nejlepsi asi plastove kostky v prahu u BMW. Nereznou a zadny... - sheogh, Levný elektromobil který potěší...
Jeee, konecne elektromobil, ktery by se hodil i me :-))) Mel bych... - vojtacz, Levný elektromobil který potěší...
Já pořídil synovi (sobě samozřejmě) Tamiya CC-02. Je to menší,... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Není zač, jinak ještě k blogu - gratulace ke spokojenosti... - Stanley, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Já elektřinu úplně nezatracuju... spíš se zatím vyrábí... - RRRampapapa, u blogu Obyčejné auto
Auris má zvedací body i na prazích - jsou tam vyznačená... - spooon, Levný elektromobil který potěší...
"teď bych chtěl být dítě" říkám s vždy, když... - beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Je to tak. Na převoz suti a podobně je toho škoda. A není... - bitner, Levný elektromobil který potěší...
Super! Akorát mě štve, že už mi nejsou 3.
Poslední inzeráty
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
1972 rok výroby
1 koní výkon
5 200 ccm objem
1963 rok výroby
401 koní výkon
6 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Proč je okolo aut tolik vášní?
78 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
29 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů