O plánech automobilky se na tiskové konferenci rozmluvil generální ředitel Andy Palmer. Ten převzal velení nad značkou v roce 2014 a vyvedl ji ze ztráty. Letos počítá s čistým ziskem přes 20 milionů liber a může si tak dovolit vývoj nového modelu každý rok. Ačkoli je to poměrně odvážná strategie, Palmer věří, že se progresivní postup vyplatí.
Hned příští rok Aston uvede na trh produkční verzi svého konceptu DBX z roku 2015. Nový model je sice marketingově označován jako SUV, ale rozhodně se nejedná o odulý pseudokombík, se kterými se poslední dobou roztrhl pytel. Mnohem více připomíná nazvedané kupé, jakými byly třeba Subaru Leone, AMC Eagle, nebo legendární Aixam Mega Track. Produkční verzi DBX si již mohli prohlédnout akcionáři značky, výrobní linka nového modelu se staví v továrně v St. Anthan ve Walesu. První kusy se k zákazníkům dostanou koncem roku.
Rok 2020 přinese novou generaci modelu Vanquish. Se slavným jménem debutuje nová generace sportovního kupé s motorem uprostřed. Více detailů zatím neznáme, snad jen to, že automobil vyvíjí Aston ve spolupráci se závodním týmem Red Bull F1.
S rokem 2021 chtějí Britové znovu vstoupit do segmentu luxusních limuzín s reinkarnací legendární Lagondy. Futuristicky tvarovaný vůz má být vyzyvatelem Rolls Royce Phantom a má být, stejně jako jeho stejnojmenný předchůdce z osmdesátek, výkladní skříní nejmodernějších technologií a převratných řešení. Snad nabídne, oproti svému předchůdci, také dostatek spolehlivosti. O rok později by se měla objevit i “nazvedaná” verze Lagonda SUV.
27. září 2018, 13:35
0
Počkat, počkat, a co tedy byla ta Lagonda Taraf v roce 2015?
27. září 2018, 13:57
1
Teréní kupé je na naše silnice dost prsktický ;-)
28. září 2018, 11:21
4
Jo v Čechách jakožto cílovym odbytišti bez kterého by AM dávno klesl do propadliště dějin je to terno. Ještě že tady 3 prodají abychom zachránili vývoj těch krásných sportovních verzí;)) finančně i morálně jsou na tom Češi totiž nejlíp na světě... Top 30 kántry jak tady někdo podotkl...
28. září 2018, 10:13
1
Podle mně jsou ta terénní kupé skvělým nápadem! Není to jen obyčejné SUV s bejkem nebo vidlema, a bylo by to originální. Pokud už to musí být, tak ať je to takto.
28. září 2018, 11:18
0
Ne, není to obyčejný suv. Je to suv bez zadních dveří. Čili fakt pokrok. Doufám že bude i cabrio. Už se píšu do pořadníku. Btw není to nic novýho takhle zvýšený kupé/kabrio.
28. září 2018, 12:05
0
V porovnání s Cayenne (a jeho variantami) je to o dost nižší a hlavně si nevzpomínám, že bych něco podobného viděl v sériové podobě. :) I když, uvidíme jak bude "sériově" vypadat tohle.
28. září 2018, 13:28
0
Jak říkají neokomunisticky levičácký kolonialisti... No comment... Nemá s Cayennem nic společnýho:))
28. září 2018, 15:13
0
Já právě poukazoval na to, že nic podobného jako ten realisticky vypadající koncept od Astonu neexistuje. Na druhou stranu se však bojím toho, že to zase bude jen obyčejné SUV jako ta na tebou přiložených fotografiích.
28. září 2018, 16:00
0
To na těch fotkách je úplně to stejný jako ten koncept. Reálný to je ale neni na tom nic extra. Je to nižší. Nižší obyčejné suv kříženy s kupé či kabriem. To je stará sranda. Kdyby raději čuměli jak vypadají jejich modely běžné...
28. září 2018, 19:28
0
Mně jde právě o to, že je to nižší a podle mého vidění to vypadá líp. 3-dv Range Rover nebo Land Rover Evoque je prostě "stylovější" konfekce. Možná si pamatuješ na koncept Audi Nanuk? :) Nic extra co se týče designu, ale mně se ten nápad s terénním "sporťákem" líbí.
Supersportovní kupé prostě nejsou praktická. Tohle v zemi jako je třeba ČR vyjede všechno, ale oproti nudným SUV to má nižší těžiště a s výkonem supersportu by s tím mohla bejt docela sranda. :)
01. října 2018, 09:33
1
Za me je to parada. Tolik nenavidene slovni spojeni SUV coupe si i Astona vylozili konecne spravne (a nebo na to ostatni nemelo ty koule) a vzniklo to, co tu melo pod jinyma znackama jezdit uz davno.