načítám data...

Ach Alfo, Alfo.. Giulia nabírá (opět) zpoždění

05. listopadu 2015, 08:08 10 komentářů Vavris Vavrisovic Novinky

Jak naivní jsme byli, pokud jsme uvěřili tvrzení Alfy, že Giulia se na trh dostane v únoru 2016. Netrpělivě očekávaný sedan, který by měl Alfu vrátit ‚zpět do hry', se totiž opět odsouvá...

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Samuel Beckett se v roce 1953 zmýlil. Hrdinové jeho dramatu sice čekali na Godota, ale měli spíše čekat na Giulii. Přitom červen tohoto roku a odhalení Giulie QV vypadalo nadějně. Nová Alfa vypadala skvěle, překvapila úchvatnými technickými parametry a Alfa se dušovala, že již v únoru 2016 si ji budeme moci zakoupit. Těšili jsme se, jak zašklebená Julča bude nahánět trojkové Bavoráky ve srovnávacích testech. Leč  na serveru Automotive News se objevily nehezké zvěsti, že Giulia se zpozdí. Ptám se, Sergio, pokolikáte už?

Sebevědomá prohlášení, že zadohnaný nástupce 159 se objeví každou chvíli, nás totiž pronásledují pravidelně od roku 2010, a pokud poměrně razantní představení novinky před půl rokem zavřelo části posměváčků pusu, teď už se zase můžou řehtat jak koně. Zdroje totiž tvrdí, že Giulia QV se v Evropě zpozdí nejméně o 6 a v Americe možná až o 9 měsíců. Reálný… ehm.. potenciálně reálný termín uvedení na trh je tedy druhá polovina roku 2016, respektive začátek roku 2017. V tomto světle jsou ještě více k pousmání prohlášení o 150 tisících aut, které by ráda Alfa do roku 2020 v USA ročně prodala. Možná si toho Italové nevšimli, ale druhá dekáda nového tisíciletí už se v té době překlopí do své poslední třetiny.

Nutno podotknout, že výše zmíněná data se týkají pouze vrcholné varianty Giulia QV. Tíhu zodpovědnosti na svých bedrech budou nosit obyčejné lidové verze a těch se ono posunutí, jaksi, ehm, týká také. Giulia v manažerské verzi by na starém kontinentu mohla být k dostání až na konci roku 2016. Otázkou však zůstává, jestli už automobilka z Milána vytáhla všechny ‚trumfy’ z rukávu, nebo si ty největší ještě schovává a příští jaro nás třeba oblaží přeplánováním výroby na rok 2018 :-). Snad se mýlím a poněkud stojaté vody prémiové střední třídy italská štika skutečně začne čeřit už příští rok.

Go home Alfa, you’re drunk.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

X
X
05. listopadu 2015, 10:07
0

brzy se od kolegy dozvime ze to je na hovno auto kdyz se to nebude prodavat jak si nekdo naplanoval

reagovat
ri
riprex
05. listopadu 2015, 10:44
0

Na druhou stranu lepší to odložit, než vydat nedomrlou verzi, která by trpěla na všemožné problémy, jako se to povedlo třeba u 159 nebo 147 nebo 156... vlastně poslední Alfa, která byla pořádně odladěná byla 164. Ale to bylo ještě před tím, než to převzal Fiat...

reagovat
en
envel
05. listopadu 2015, 10:58
0

Riprexi, a proč sis tu nedomrlou 159 tedy kupoval? ;-) Já si naopak myslím, že odkládání prodeje již představeného modelu je z hlediska marketingu mnohonásobně větší chyba, než to předchozí x-leté slibování. Za 2 roky od představení Giulia nebude krom alfistů zajímat nikoho, teď ještě mohli prodeje rozjet a ukázat světu, že Alfa žije, takto to bude prodejní průser i kdyby to auto bylo nejlepší na světě.

ss
ssvd
05. listopadu 2015, 13:15
0

Nevim co s tou 159 pořád máš, to že sis koupil krám neznamená že jsou takové všechny, já koupil 159 v dobré stavu (ne nejlevněji), v dobrém stavu ji udržuji a pět let s tím autem bez problémů jenom jezdím a neřeším s ní nic co bych neřešil na jiných autech, spíš řeším míň.

ri
riprex
05. listopadu 2015, 18:18
0

Já jsem se svou 159 naprosto spokojen, nevím, kde berete informace, že ne ;) Nic to ale nemění na tom, že do výroby vstoupila s celkem dost ne úplně dětskýma nemocema. Ke cti výrobce budiž to, že se to snažil postupem času napravovat. Ale z prodejů je jasné, že tahle strategie nefungovala. Když prodeje začaly, byl to šílený boom, prodalo se jich za prvního půl roku mraky... no a pak to jen klesalo a klesalo... a nakonec jsme tu s nějakými necelými 200 000ks včetně Brery a Spideru. To je za nějakých šest let výroby zoufalé.
Nicméně zpět k tématu - u Giulie se nechme překvapit. Nakreslený a představený už to je, tak to snad jednou fakt prodávat začnou :D A než se toho dočkáme, 159 ještě vydrží...

David Marek
05. listopadu 2015, 13:45
0

bojim se, že to auto prostě, než bude v prodeji, tak nějak zastará... designem, technikou, ... ach jo

reagovat
adam7c3
05. listopadu 2015, 14:48
0

Ten zadek s lampama od AUDI/Škodovky a X dalších, co to dneska má bude zastaralej určitě.

CerVus
05. listopadu 2015, 16:46
0

Ty mega otvory pro chlazení v nárazníku mi kazí jinak pozitivní dojem z auta.

reagovat
hurkar
05. listopadu 2015, 20:34
0

podľa mňa je to schválne, tie ,,diery nie sú až také veľké a má to opticky pripomínať krídlo F1.

...Scuderia F.....i ;)

mne sa páči a že mešká... asi lepšie vychytať muchy ako potom robiť zvolávačku...

BobAsh
06. listopadu 2015, 02:52
0

Ty díry budou určitě jen na QV, normální verze budou krotší.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem