načítám data...

Autíčkář se ptá: Jaké auto vám dělalo největší radost?

Je spousta způsobů, jak nám auta mohou dělat radost. Některá nám dopřejí spousty zábavy, jiná nám zase ulehčí život díky své praktičnosti, další mohou být vlastně k ničemu, ale je radost se na ně dívat. Které udělalo nejvíc radosti vám?

Zobrazit galerii

Minulý týden jsme začali tak trochu na negativní vlně, když jsme se ptali, které auto bylo ve vašem řidičském životě nejhorší. A protože jsme v nastoleném negativismu pokračovali i páteční Top10, je nejspíš čas na něco pozitivnějšího. Co třeba auto, které vám v životě dělalo největší radost?

Nezáleží na tom, jak se mu to podařilo. Možná to byl trhač okresek a drtič okruhů, možná naopak pohodlný křižník, který vás hýčkal jako v bavlnce… nebo třeba pickup, který odvezl neuvěřitelné náklady na neuvěřitelná místa či dodávka, se kterou jste strávili týdny na cestách. Vlastně ani nezáleží na tom, jestli ono auto bylo vaše. Třeba to bylo jen nějaké krátké setkání – auto z půjčovny či auto příbuzného či kamaráda…

Důležité je jen to, kolik vám dotyčné auto přineslo radosti a potěšení. A uvidíme, třeba i tentokrát poskládáme nějakou "pozitivnější" Top 10 na základě vašich odpovědí.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Mi
Mike
27. dubna 2015, 13:27
0

Tak za mě určitě BMW 745i :)

reagovat
Ji
Jirka
27. dubna 2015, 13:40
0

Alfa Romeo Spider 3.0 V6. Z toho auta se člověku opravdu nechce.

reagovat
Mi
Mike
27. dubna 2015, 15:26
0

Moje první auto byla 166tka se stejným motorem, a když to nebylo v servisu tak na svezení to byla luxus kára!

ri
riprex
27. dubna 2015, 17:06
0

Busso působí radost samo o sobě, bohužel ve většině případů v předokolce no :( Ve výsledku ale nejvíc radosti mi asi přinesla 164 QV. Nejde jen o řízení a jízdu... ale i to všechno kolem. Jakákoliv Alfa s Bussem radost dělat musí. V případech jako je 166 nebo 164 je to dokonce i celkem trvanlivá a spolehlivá radost. U 156ky třeba už tolik ne...

Co se týče čistě řidičského nadšení tak za poslední dobu mě dostaly dvě auta tak, jako žádné jiné. Prvně Mazda RX-8 a podruhé AR155 Q4. V obou případech úsměv od ucha k uchu...

Ji
Jirka
04. května 2015, 19:07
0

Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 77 kW. Na 77 kW diesel tiché, živé a úsporné auto se skvělým podvozkem. Na paty šlape současná Alfa 166, 2.4 JTDm :-). Snem je 166 nebo GT s Bussem...

vi
viktor vlček
27. dubna 2015, 13:43
0

hned to moje první auto, chevrolet camaro 3rd gen. koupil jsem ho z čistě mladické nerozvážnosti, když jsem ve špindlu dělal na baru a kamarádi si kupovali s ještě vlhkým řidičákem své škodovky stovky a žigulíky. já chtěl opravdové auto a tak jsem na inzerát v annonci koupil modré camaro ročníku 1985. na splátky, samozřejmě. jediná nevýhoda byla, že auto bylo nepojízdné. dojel jsem pro něj s patrou kluků do prahy, asi v jednu ráno a od cikána v bazaru auto převzal. nemělo řemeny. tak jsme jej za ramono zapřáhli a jeli do špindlu na laně, vědomi si rizik spojených nejen s tažením vozidla po dálnici, ale též se zničením převodovky. auto se dalo do kupy, zjistilo se, že v převodovce není těsnění, ale jen silikonová (či jaká) tmelící hmota a úplně dobře netěsní. i tak jsem si auto zamiloval, vozil jsem v něm se sundanou targou své tehdejší lásky i stopařky, prožil krásný čas, jenž se nepočítal na spotřebovaný beznín, ale na litru dexronu na jeden ujetý kilometr. kam jsem jel se poznalo dle mastné čáry na silnici. jednou si to camaro koupím znovu, jen kvůli té nostalgii...

reagovat
da
davidTJ
27. dubna 2015, 13:47
0

Mazda 6 GG 2,0 benzín 108kW - bežný liftback strednej triedy s perfektn=ym podvozkom a točivým motorom

reagovat
Pe
Petr
27. dubna 2015, 13:53
0

Citroen BX 1.7 TZD
Když jsem byl 18tiletý gangxta, byla to dokonalá kára... Excesivní vzhled, ještě excesivnější interiér, hydraulický podvozek, královská výbava, neskutečná prostupnost terénem, k tomu nízká spotřeba a navíc to auto subjektivně nebylo vůbec pomalé a objektivně to dalo na budku i octávií 1.9 TDI (BX je hodně lehké). Také jsem v něm zažil první soulož v autě, první (vý)let do příkopu vlivem nedotáčivosti a první požár palubní elektroinstalace...

reagovat
petrklm
27. dubna 2015, 13:58
0

Největší radost! No to je jasný, Lincoln Town Car 1990. Těm, kdo se v tom někdy vezli, nemusím už dál nic povídat. A těm ostatním můžu jen doporučit, ať si to někdy někde zklus. Moc jich u nás není, pravda, ale kdo nezažil, nepochopí.

reagovat
MiB
27. dubna 2015, 14:05
0

Jsem na vážkách - velmi dobře mě povozila e39 530i s LPG, koupeno jako nouzovka, když jsem měl JEEPa měsíc v servisu. Nakonec mě pohodlí, rychlost(měl m-podvozek) a spotřeba cca 12l plynu chytla natolik, že Jeep šel z domu a bmw chvilku zůstalo(po roce provozu prodáno za skoro stejnou cenu jako bylo koupeno. Servis skoro žádný nebyl třeba. Jako druhá volba by mohla být Fiesta XR2i se 130koňovou 1.8čkou na nízkoprofilových 15kách...když mi bylo 20, připadal jsem si s tím, jako nejrychlejší člověk na zemi(nebo minimálně v ČR). To auto sice bralo 8-10 na sto, ale za rok provozu jsem jednou vyměnil olej a filtr, nic víc nebylo potřeba.

reagovat
Daniel Borský
27. dubna 2015, 14:06
0

Nejvetsi radost mi delal Jaguar XJR X350. Dodnes nechapu jak se Jaguaru podarilo nastavit podvozek. To auto fungovalo na okreskach lepe nez vetsina hothatchu a zaroven se s nim dalo zvladnout 1000km na jeden zatah aniz by byl potom clovek unaveny. V kombinaci s uzasnym kompresorovym osmivalcem z toho bylo neskutecny svezeni. I kdyz jsem jezdil s mnohem vykonnejsimi i luxusnejsimi auty, Jaguar je moje no.1. Kdybych ted nasel nejaky pekny kousek, tak ho asi koupim. :)

reagovat
Ma
Martin
27. dubna 2015, 14:40
0

Moskvič 403 :-D Proč? bylo to první auto, které jsem, byť napůl s kamarádem vlastnil, bylo to první ( a doufám, že i poslední ) auto, se ketrým jsem šel přes střechu a nic se mu nestalo - promáčklá střecha se vyrovnala vzepřením nohou proti stropu a nepopraskala ani barva. údržba žádná, na diagonálních gumách nás vozil úplně všude - co víc si v těch letech přát :-d
Fiat 500 r.v. okolo 1960 - v 80 km/h plnej plyn v zatáčce a ani se to nehlo, na rovině tedy zas jen těch 80 - 90 s plynem pod podlahou, ale v zatáčkách se fakt nemuselo brzdit :-D žádnej prostor pro kteroukoli část lisdkýho těla, šílenej jekot minimotorku za zády, ale v puse furt banán na štorc :-D
Škoda 1100 MB De Luxe - předjela Ladu 1500 a tehdy nového favorita
Peugeot 505 GTi - velkej, rychlej a pohodlnej koráb s množstvím prostoru a hlavně výztuhama ve dveřích , který mi zachránily syna
Volvo 960 - prostě jezdí a jezdí a jezdí a jezdí

reagovat
Adam Forman
27. dubna 2015, 20:53
0

505 GTi tiše závidím. Mám takový pocit, že tento koráb už nestihnu vyzkoušet...

Ji
Jirka
27. dubna 2015, 14:40
0

Renault R8, 1100ccm :)

reagovat
Michal88
27. dubna 2015, 14:58
0

U mě to bylo XMko, to pohodlí hýčká... Se člověku z toho auta vůbec nechce... A jako druhé je můj Citroen GS... Ne kvůli kvalitám daného auta, ale že mám se v čem vrtat, když už mám XMko skoro hotový a můžu se těšit, až bude hotové. :)

reagovat
On
Ondrej
27. dubna 2015, 15:19
0

Mazda MX5 NB - 1,8 l. Neskutecne mily a pratelsky auto.

reagovat
Vavris Vavrisovic
27. dubna 2015, 18:53
0

a vděčné a provozně nenáročné, takže největší radost dělala Miata ze všech aut, která jsem měl, i mi :-)

Ev
Evlo
28. dubna 2015, 02:09
0

pro me je to nerozhodne mezi MX-5 NB 1.6 a XM Y3, mx-5 mam nove, tak tihnu spis k ni, ale tezko rict, to bude proste pul na pul :)

bi
bitner
27. dubna 2015, 15:41
0

S jednou vyjimkou mi delala radost vsechna auta, ktera jsem vlastnil/vlastnim.
Poporade:
Skoda Favorit 1,3 43 kW - prvni vlastni auto! Teda napul s moji tehdy pritelkyni, dnes zakonnou manzelkou. Na to se nezapomina. 3 roky to vydrzelo jezdit temer bez udrzby (1x vymena oleje, nejake mensi opravy typu upadeny stabilizator razeni, proste pohoda).
Renault Megane I 1,6 66 kW - wov! Pohodlnejsi auto jsem nezazil. Vzdy, kdyz jsem se do toho rozvalil jak do kresla v obyvaku, tak mi pripadalo, ze mi nic nechybi. Asi tak po trech letech se to zacalo totalne sypat.
Dacia Sandero I 1,6 62 kW - koupeno jako nove po hruzostrasne zkusenosti s autem z bazaru. Je to NOVE!!! I po skoro 4 letech a 53000. A hlavne o tom vim vse.
Ford Focus I 1,6 74 kW - nirvana, jezdi to bozsky a i kdyz to neni tak pohodlne jako kdysi Megane, zatim to bratri drzme se jezdi.

reagovat
Lukas555
27. dubna 2015, 18:30
0

U mne hned tři kousky

Nissan Sunny GTi - dá se říct, že to byl soutěžák, který zůstal na SPZ, dle mého byl zábavnější než seriova Integra ale s tou jsem ujel jen pár km.

Subaru Impreza WRX STi RA - kdo v tom nejel tak nechápe jak je to auto schopné na okreskách
Subaru impreza GT - stejné jako u RA, akorát tomu chybí nějaké koně, + 70 kg a chce to strmější řizení a kratší převodovku. Ale už vím co si s ní lze dovolit na limitu a v kombinaci se semislickama je průjezd zatáčkou velmi intuitivní. Krásně se předvídá co to auto udělá. Ale těžko popisovat, to se musí zažít.

reagovat
Adam Forman
27. dubna 2015, 20:56
0

Sunny GTi ideálně v lehce omláceném a orezlém stavu je skvělý sleeper :-)

peca
27. dubna 2015, 18:37
0

Nejvetsi radost mi udelalo Camaro 2014 s 3,6 V6, bez strechy (z pujcovny). Po prvnich par kilometrech jsem si rikal, ze jsem idiot, ze jsem vymenil skveleho Challengera za neco, do ceho se blbe leze, vypada to vevnitr naprosto tragicky, radi priserne pomalu, neni z toho videt a sotva se do toho poskladam. Vetsina starosti zmizela po sklopeni strechy a prohrabnuti plynu. To jsem pak projezdil pul nadrze v tunelu, na dvojku, se stazenou strechou, a uzival si krasny randal z vyfuku a vysmate obliceje ostatnich ucastniku provozu. No, a druha pulka nadrze padla na jizdu bokem :-D. A i na denni jezdeni se to dalo pouzivat celkem slusne. Zvlast v krajinach, kde temer neprsi a muzu mit strechu dole klidne tyden bez toho, abych se bal, ze si z auta nekdo udela odpadkovy kos nebo ho vybere.

Camaro nebylo urcite nejlepsi, ale nejvetsi radost mi na 100% udelalo.

reagovat
Št
Štěpán
27. dubna 2015, 19:17
0

Největší, ničím nerušená radost? Volvo 240. Pro mě (takových jako já tedy asi moc není) nádherné auto, vevnitř úžasná křesílka jako z pěkného obýváku, černá kulatá hlavice řadící páky, výhled přes placatou kapotu, krásně vyvážený podvozekn obří rejd. Člověku ani nevadí, že to vůbec nejede. Měl jsem ho pořídit, když byla příležitost. Asi právě proto, že ho nemám, teď stojí na piedestalu. Z těch dvou aut, co jsem měl, jasně vede současná 960. Jsem rad, ze tu už zazněla. Jak jsem nedávno četl na jednom zahraničním silně tendenčním fóru: nejlepší auto na světě. Vždyť ho měl i Paul Newman!

reagovat
dejv3052
27. dubna 2015, 19:55
0

Četl jsem o něm v recenzích, nerozbytný - spolehlivý - zabavný - nezapomenutelný, tak jsem to musel zkusit na vlastní kůži. A koupil jsem to, mám ho dodnes. Výkon lepšího skútru, je to 6v tudíž klakson ze sinsonu dělá radost dětem i těm starším. Zbožňuji modrý kouř ve zpětném zrcátku, ve vyšších rychlostech (když se motor rozběsní ) doslova modrá mlha. Kdo to neřidil nepochopí... za mne Trabant

reagovat
Woyta
27. dubna 2015, 20:18
0

Pro mě to je 200SX S13.
Zatim jsem nenasel jine auto u ktereho bych se uvelebil v garazi a relaxoval. O tehle ergonomii smohou u VWG nechat jen zdat. Neni nic krasnejsiho, nez po praci nastartovat motor, stahnout okenka, zapnou radio a vyrazit se kochat krajinou za vecerniho slunce. A kdyz se nahromadí stres, tak se vzfuku vynda dusitko a bestie se probudi. Tam kde TDI konci, zacina tenhle motor teprve pracovat Blow off navykove syci, vyfuk praska a stres odplavuje prilivova vlna adrenalinu. A kdyz se vyskrabu na kopec s peknou vyhlidkou, necham motor odpocinout a kocham se krajinou.

reagovat
Bufik
27. dubna 2015, 22:01
0

e30 325i :3

reagovat
Ma
Machy
27. dubna 2015, 22:44
0

Radost, radost mi dělala a dělají snad skoro všechna auta co jsem měl....

Ale v poměru cena/radost vedou Subaru Impreza GF 1.8 AWD a Subaru Justy 1.2 RWD :-)

reagovat
JLK
27. dubna 2015, 23:19
0

Za me Golf II - meli jsme jeden kdyz jsem mel asi 10 let. Spolu s prvni zakulacenou Audi 80 to byla prvni "normalni" auta, ktere jsem ridil. Na ty zazitky si pamatuju dodnes - jak se s tim hezky jezdilo, jak byl "lehkonohy" i presto ze to byla nektera ze slabsich motorizaci.
Az budu velky a budu mit garaz-muzeum na 10 (minimalne) aut, tak jednoho stareho Golfa zaparkuju. A vedle nej peknou 80 cabrio.

reagovat
martin_100
28. dubna 2015, 00:46
0

VW T3 dělá mi radost př každý jízdě už 7 let.... je jedno jestli jedu na sraz nebo někomu stěhuju gauč. Každá jízda mi udělá na držce rohlík :-)

reagovat
or
oreille
28. dubna 2015, 12:57
0

Hmm najlepsie ma povozila R5 GTE,a Clio Williams. a vozia ma tak dodnes... celkom letiet sa dalo i na Cordobe 6k5 r.v. 2000 SDI - podvozok bol lepsi ako motor a dalo sa s tym chodit riadne rychlo -pokial cloveka niekto nezabrzdil v kopci

reagovat
Pe
Petsu
28. dubna 2015, 13:40
0

Ford SportKa - pouzor neplest s kabrioletem StreetKa.

reagovat
bobo23
28. dubna 2015, 21:49
0

V prvé řadě mé první vlastní auto a to Favorit s BMM stříkačkou 50 kw. Překvapivě to nebylo až tak pomalé a spolehlivě mě tři roky vozilo při minimální údržbě. A potom mé současné auto, které mám už čtyři roky. Suzuki Baleno 1.6 r.v. 98. Každodenní pracant, který není líný a dokáže i pobavit. A taky dokáže odvézt spoustu věcí. Mám v plánu si ho udržet jak jen to půjde, byť už to bude nerentabilní.
A taky Mazda 6 s dvoulitrem. Příjemné svezení s točivým motorem a schopným podvozkem.

reagovat
Is
Isachs
29. dubna 2015, 11:15
0

Asi moje RX8. Je to úžasné auto.
Hned v závěsu je Honda Civic TypeR (7gen). Obě auta jsem měl rád a do jistý míry si byly podobný (i když FWD vs RWD). Mazda ale o fous lepší.

reagovat
Ro
Ronoath
29. dubna 2015, 20:58
0

Vezmu to popořadě:

Mé první auto - Lada 2105 - nezapomenutelný sedan, byť se slabou třináctistovkou, ale s poháněnou tou správnou nápravou. Dodnes s láskou vzpomínám na blbnutí v zimě 2005/2006

Další bude Volvo 480 - ten efektní sporťáček od výrobce velmi pohodlných aut byl nezapomenutelný, navíc v Anglii (a 2.0 pod kapotou)

Saab 9-3 - s přeplňovaným dvoulitrem pod kapotou, v plné výbavě - prostě miluju švédské vozy a tohle auto mi dokázalo, že jsou přesně takové, jak jsem si je představoval.

reagovat
Li
Libor
30. dubna 2015, 17:02
0

Odřídil jsem už pár aut staršího data až po zánovní vozy, ale co se týče zážitků z řízení, které jsou pro mě nejdůležitějším faktorem to zatím vyhrává můj nedávno pořízený Nissan Primera P11 GT. Každá jízda v něm je radostí:)

reagovat
František Čáslavský
02. května 2015, 15:54
0

To docela chápu. Primerou jezdím, je to dokonce "skoro-GT" a umí to bejt fakt zábavný... Ale na běžný poskakování je to teda destilovaná nuda :)

To
Tomy
01. května 2015, 23:20
0

Za mě piano. Auto teda pardón Mercedes který byl mým prvním ještě z čerstvými papíry. Hnedka v osumnácti. Pro neznalé w123 240D 1979 maximum co jsem s těmi dvěmi tuny za zadkem vytáhl bylo nějakých 155 na čtyřech kwaltech, ale o rychlost nikdy nešlo. :-) Kdo nejel nikdy z hvězdou na kapotě nepochopí. Policajti mě stavěli jenom ze zvědavosti. "Pane řidiči kolik vam ten koráb žere?" :-D Mám sice 22 takže jsem ještě hovno zažil, ale nevěřím že to něco jen tak překoná. A na stará kolena si ho zase pořídím už teď se na to těším.

reagovat
BobAsh
02. května 2015, 14:04
0

Piáno je geniální... v tom autě má člověk pocit, že všechno je přesně tak, jak by to mělo být.

Ri
Rinko
03. května 2015, 12:24
0

ťažká otázka, bolo ich mnoho... Najviac zážitkov mám, ale z Focusu Mk2, obyčajná 1,6 benzín. Skromný výkon dokázal v kombinácii s perfektným podvozkom vyčariť úsmev na tvári a hlavne ma to auto naučilo jazdiť. Najväčšiu radosť mi ale urobila asi jazda v Porsche 911 997 Carrera S. Úsmev som mal na tvári ešte niekoľko dní po jazde... a o tom to asi je :)

reagovat
custom1
06. ledna 2016, 07:48
0

Tryskomyši! Neboli oturbené Mini-Mopary. Ty mě bavily nejvíce.
Měl jsem dva Chryslery ES Turbo (jeden 2.2, druhý 2.5) a dodnes na ně rád vzpomínám.
A až budu mít někdy peníze, tak si zase podobnou věc koupím... ;)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem