petrklm
Jméno | Petr Kollmann |
---|---|
Bydliště | Teplice |
Registrace | před 9.7 rok. |
Poslední aktivita | před 6.9 rok. |
Telefon | jen registrovaným |
Příspěvků ve fóru | 153 |
Komentářů u článků | 13 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
To máš pravdu, nezajímaj, ale tohle se tváří jako skorosedan a má to tvrdej podvozek... připomíná mi to dobu, kdy novináři vytýkali SAG, že má málo sportovní podvozek. Jako by chtěli, aby rohlík chutnal jako mandarinka.
Hm :-(... a to se mi Optima líbila, taková skoroamerika. No nic, škrtám ze seznamu.
Souhlasím s tebou skoro do posledního puntíku. Akorát mě potěšilo, že tohle konkrétní auto nemá na "kapotě" nastříkanou bílou hvězdu, to považuju za faul na zákazníka.
S tím dobíjením v garážích a nebo u domků bude ještě další problém - málokdo má domovní jistič o větší hodnotě, než 25A. Přitom minimální potřeba je 32A, raději více. A narážíme na to, že především ve starších zástavbách nejsou domovní přípojky dostatečně dimenzovaný (záleží na průřezu drátů, materiálu a pod.). Majitele domku a Tesly tedy nejspíš čeká vybudování (a zaplacení) silnější přípojky, pokud to tedy dodavatel (ČEZ) umožní. A teď si představme čtvrť starších vilek (v našich městech obvykle z třicátých let...) a jejich budoucí nároky na připojení... a to je pořád ta lepší situace. Nedovedu si představit i jen malý parkoviště (cca 50 míst) u paneláku, kde by u každýho stání musela bejt 32A přípojka, ke který by se navečer přicuclo 50 vyšťavenejch baterek. No a to ještě nemluvíme o ceně elektřiny z takový přípojky, nezdá se mi, že by pak bylo zajímavý elektrokáru provozovat (nějaký dotace opomíjím, ukrást někomu peníze a darovat je někomu jinýmu se mi silně příčí...).
Tak vzhledem k dnešnímu datu se mi ten článek líbil. No a že je od Vojty, to mě nepřekvapuje, jen mám neodbytnej pocit, že ho myslel vážně... :-D
Všechno už se vyrábí v Číně, akorát na některý věci to zapomenou napsat...
Tak já to mám jasný - pro zábavu V8, na pojížďky kolem města a vození klumpů na chalupu stačí R4, ovšem nesmí mít pod dva litry a nesmí to bejt nafta :-)
Největší radost! No to je jasný, Lincoln Town Car 1990. Těm, kdo se v tom někdy vezli, nemusím už dál nic povídat. A těm ostatním můžu jen doporučit, ať si to někdy někde zklus. Moc jich u nás není, pravda, ale kdo nezažil, nepochopí.
Š100... i když jsem to kupoval tenkrát nový, strašně rád jsem to za necelý tři roky prodal. Jízdní vlastnosti nula, pohodlí taky tak. Jo, akorát mě bavilo s tím driftovat, ovšem vyžadovalo to sníh a letní gumy :-)
Mne v tomhle smyslu "dostala" jedničková benzínová Alhambra - koupil jsem jí jen proto, abych jí zachránil před šrotem, protože jsem si chtěl vyzkoušet, jaký ty SAGa vlastně jsou. Přestože se říká, že SAGo není auto, ale diagnoza, tak už jsme spolu objeli zeměkouli a na smrt to pořád nevypadá... škoda, protože jsem si vyhlídnul dvojkovýho Galaxy :-)
Nelíbí se mi taková představa, ale budiž... já už se toho s naprostou jistotou nedožiju. Někde jsem četl, že se to rozhodně nebude líbit lidem, kteří trpí kinetozou, prostě jim bude špatně. Jednoho mám v rodině a tak vím, že když se takový člověk drží volantu, je v pohodě. Jakmile se ho pustí (sedne na místo spolujezdce), tak zvrací...
Poslední komentáře
- MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Podle ABRP to s jízdou přes rychlostní limit a průměrem... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tak je zase logické, že pokud byste to valil 160+, tak častěji... - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
ako by asi tak podobny vylet dopadol opacnym smerom, niekde do prdele... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 má omezovač na 185 km/h, takže s ním lze jet úplně... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
No, rozdíl vidím v tom, že tyhle elektroauta jezdí po dálnici... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 na trase Praha-Amsterdam potřebuje dohromady cca 1 hodinu... - Irwinek, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
No já nevím, loni jsem z Milovic do Amsterdamu přes Lipsko... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Mě ale Vaše argumentace nějak nevychází. Pokud řešíte... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Elektromobilita je skutečně v Nizozemsku celkem dost rozvinutá.... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
S tím výletem do Amsteru se musím pouze usmívat. Protože... - PanHAJZL, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
...asi tak nějak napsal jsi to dobře. Já to řešit nemusím,... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Nemusí to být nutně velká konstrukční vada, všechno má nějakou... - Koubes85, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Souhlasím, to konkuruje Taycanu. - Koubes85, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jo, to je přesně ono. A k tomu si přičtěte absolutní nezájem... - PanHAJZL, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
To je ten zázrak, jak si tou koupil ten borec, co byl na akceleraci.cz...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů