bobo23
Jméno | Bohumil Skupina |
---|---|
Bydliště | Zlín |
Registrace | před 9.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 měs. |
Příspěvků ve fóru | 160 |
Komentářů u článků | 268 |
Pozitivních komentářů u článků | 12 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Michal Lenc: jako majitel musím reagovat a podepisuji se pod to. Jen u mě je to teď výjimka potvrzující pravidlo. Což bude způsobeno tím, že se v létě skládal motor nový. :-D
Podobný případ u mě. Suzuki Baleno (to původní). Chladící kapalina průběžně mizela, únik nenalezen. Tak sem doléval a jezdil. Cca po půl roce mizet zase přestala.
Řidičák asi rok, sníh, led a zatáčka. Jak to asi mohlo skončit. :) Naštěstí nic, auto přežilo bez úhony.
No a potom klasika. Stojím na světlech, čekám na zelenou, když se přiřítí felda... mé tehdejší fáčko jen zlomený nárazník a rozbité světlo, felda pomuchlaná daleko víc. Naštěstí bez dalších následků.
No a potom ty klasiky, když sem dělal kurýra, takže nějaký ten sloup, střecha... naštěstí vše v malých rychlostech.
Přiznám se, sem magor. Ale totální. V roce 2011 sem koupil Suzuki Baleno (r.v.98) za 40 000,- a za sedm let do toho nasypal opravdu hodně peněz. Spočítáne je nemám, protože po dosáhnutí sumy cca. 80 tis. sem to přestal počítat. :-)
Ale je to tím, že sem blázen. Jakýkoli neobvyklý zvuk ihned řeším a chci, aby vše bylo v naprosto špičkovém stavu. Tak nějak se toho auta nemůžu vzdát. :-)
Do práce to mám cca 9 km přes město. I se zastávkou na nabrání kolegy je to cca na 15 - 20 minut. Existují sice i dvě jiné varienty, ale i ty jsou přes město, ale po bočních ulicích a některé z nich jsou v dezolátním stavu. Takže trasu moc neměním. Jen si ji při návratu z práce prodloužím o nějaké 3 km na benzinku na kafe. Trasa samozřejmě zevšedněla, ale moc mi to nevadí.
První auto, které jsem řídil byla rodinná 120L v neurčité zelené barvě. Po polní cestě za bedlivého dozoru maminky. Poté, co se odebrala na věčnost jsme pořídili Fiat Uno. Hrozné auto. Víc stálo než jezdilo, ale bylo to první se kterým sem legálně brázdil silnice. Skončilo s prasklou hlavou. Poté přišlo mé skutečně první auto, které bylo jen moje a byl to modrý Favorit. Užásný stroj. Vydržel mi čtyři roky a kdyby neumřel na rakovinu, tak ho mám asi dodnes.
Pote přišla má pojízdná kasička na peníze, ale to už je jiný příběh. :-)
Pánové, berte to z té lepší stránky. Alespoň něco spravují a jednou budete jezdit třeba po krásných spravených cestách. Ve Zlíně už několik let čekáme na D49, která stojí kvůli křečkovi. A v centru města je několik úseků, kde asfalt suplují kočičí hlavy v žalostném stavu a zdá se, že to tak zůstane na furt. A když už se rozhodnou něco opravit, tak zvolí úsek, který to nepotřebuje a ulici vedle, kde se modlíte, aby vám z auta něco neupadlo, nechají být. :)
Nejsem promiskuitní, takže má automobilová historie čítá jen dva vozy. No a ty nepotkávám, protože oba bohužel skončili na místě posledního odpočinku. :D
Já původně taky uvažoval, že to nechám tak a budu dolévat olej a neřešit, ale nějak mi to nedalo. Prostě sem chtěl mít auto v pořádku. I když letos bude slavit 20 let.
Zajímavé. Mě bylo po GO motoru mechanikem doporučeno na zajetí cca 7 000 km, s první výměnou oleje po 5 tis. a další při 7 tis.
Jinak super článek a obdiv, že si se do něčeho takové pustil, Krabe. Já si občas říkal, jestli nejsem magor, když sem se rozhodl vyřešit spotřebu oleje. Nedělala se tak velká GO, jako u tebe, ale i tak vyšla draho (byť sem se pohyboval v trochu jiných částkách). Platil sem tehdy cca 22 tis., což byla víc jak polovina PC toho auta. :D
Tak zase si mi to nevychází. Su zvědavý, jestli se tam konečně někdy dostanu (když sem se jednou urval, tak z ježdění nic nebylo, bo auto v záběhu). Tuhle sobotu budu tvořit hodnoty a auto je stejně opět v péči mechanika. :D
Kruci. To vypadá moc dobře. A já musím mít zrovna auto v servisu a služebáka s GPS. :(
Vzhledem k tomu, že v práci nedisponujem žádnou mašinou, tak sem odsouzen pouze k instantní kávě. Jinak si dělám jen čaj. :)
12 quadruplo zní jako zajímavá výzva. :D
Super. Konečně se snad dostanu na trať. :-)
Pane Krabe svezeš mě v Toyotě? :-D
Jj. Taky se hlásím do pořadníku. Pokud se mi nepodaří nic domluvit, tak budu muset asi vynechat. Jet skoro 200 km jen tak, kdyby náhodou, to se mi moc nechce.
Pane Krabe složíme se? :-) Já plechcup ani jezdit nechci (na to fakt nemám schopnosti), ale hodilo by se mi s někým sdílet auto, abych si bez obav o svou mobilitu mohl odjezdit pár stintů. :-D
Klasická otázka. Najde se někdo ochotný, kdo by za úplatu pronajal svůj plechový speciál? Bohuže auta, které bych mohl na okruhu potrápit stále chybí a svou daily bych tam akorát zabil. :-)
Tak si to pročítám a vidím, že tady budu asi jediný, kdo se dostane pod hranicí pěti aut. Opravdu jsem vlastnil za desel let jen dvě auta. První byl Favorit, který se mnou přežil tři roky na VŠ a v současné době provozuju Suzuki Baleno (již sedmým rokem), do kterého jsem nasypal opravdu hodně peněz. Svým způsobem mě to auto fakt baví, byť není vyloženě "zábavné".
Škoda, že jsem nemohl, ale bohužel mi jaksi stále chybí auto a se svým daily se do toho pouštět nehodlám, protože by to taky nemuselo přečkat. Hlavně načatá převodovka, kde dvojka počítá zuby i při hodně opratrném řazení s meziplynem, nebudí moc důvery. :-(
Když tak pročítám tu diskuzi, tak sem docela břídil. Když už byly nakousnuty kola, tak tam sem dal nejvíc kolem 70 km/h. Změřené přesně to nemám. Tachometr měl kamarád, kterému to ukazovalo nějakých 68 km/h a já ho předjel. :-)
V autě asi 170 km/h tacho, ve svém Suzuki Baleno cestou z Prahy. Monžá sem jel víc jako spolujezdec na jedněch brněnských KaK v M5, ale na tachometr jsem se tehdy nedíval. :-)
Nádherné auto. Bojím se, že vybrat banku už nepomůže, protože bude už dávno rozebrané. :D
Jo a konečně nová galerie. Velká pochvala. :-)
Také sem svým příspěvkem nechtěl vyvolat politickou diskuzi, jen sem se bohužel nechal trochu unést. Samozřejmě, že nechci tvrdit, že za všechno zlé můžou jen komunisti, ale jsou věci, které napáchali a které už nejdou vzít zpátky. Zůstávají jen jako memento té doby a bohužel spousta lidí na to zapomíná a jen vzpomíná na zlaté časy za železnou oponou.
Vím, že spousta naší politické garnitury patřila do KSČ a bude trvat ještě hodně let než se náš politický rybníček vyčistí. A to neplatí jen u politiků (konec konců můj fotr je dodnes také zarytý komunista, což je jeden z mnoha důvodů, proč se spolu nestýkáme).
Skvělý článek. Bohužel mi znovu oživil ty pocity bezmoci a vzteku, když jsem vycházel z Kopřivnického muzea a představoval si, kde bychom mohli být, nebýt komunistů. Bohužel doba se pomalu vrací (předvolební průzkumy: 1. estébák a jeho banda přisluhovačů a na druhém místě banda estébáků). Je mi blivno. :-(
Určitě popisný styl než strohé tabulky, ale i ty mají čas od času taky, co říct. Ale jak už bylo zmíněné výše, tak asi reálně naměřené hodnoty, než tabulka překopírovaná od dealera.
Já časopisy moc nekupuju, protože se často ani nedají číst, protože jsou to kolikrát spíš placené reklamy (v tomhle jednoznačně vede Autotip). Vyjímkou je jedině Faster. Sice vychází jen jednou za tři měsíce, ale vždycky se na něj strašně těším.
Super. Tak teď se měsíc budu modlit k modrému oválu. :-D
Nějaký vůz na případný pronájem asi není k dispozici, že? :-)
Pěkně napsaná, čtivá recenze. Jen slovíčko stilettos jsem si musel vyhledat pomocí strýčka Google, abych vůbec věděl, o co jde. :-D
Jen by mě zajímalo jestli je ten interiér opravdu tak dobrý, vzhledem k ceně auta. Třeba pánům z Garáže se v testu až tak moc nepozdával.
No vzhledem k tomu, že to mám do Ostravy zhruba stejně daleko, jako do Brna (tj. nějakých 100km), tak se možná ukážu. Když můžu jet kvůli KaK do Brna, proč bych nemohl do Ovy. No uvidíme, dle časových možností. :-)
Krabe to nevadí. Když to koupíš, tak tady bude zástup lidí, co ti to umyjou. :-D
Už dlouho přemýšlím, že bych se na Pražské KaK vydal. Ale furt to mám přes 300 km. Není tu někdo s Moravy, kdo by se tam chystal? :-D
Pan Krab právě přemýšlí, který orgán prodat. :-D
Hezky napsáno. Bohužel to asi moc lidem stejně nedojde a dál si budou o motoristických novinářích myslet své. Na jednu stranu se jim ale nelze moc divit, protože existují redakce, které očividně některé značce nadržují a je to hodně vidět.
Již tady byl zmíněný Autosalon na Primě. Vždy si vzpomenu na díl, kdy testovali novou Fabii Combi (tehdy tuším II. generace), kde při složení sedadel vznikl schod. Bylo to v pořádku a vůbec to nevadilo. Následující test byl tuším Megane combi, kde podobný schod, dle recenzentů, znamenal neodpustitelný fail.
A také již zmíněný AutoTip (tuším sesterský časopis AutoBildu), kde každý srovnávací test vyhraje Škodovka. Toto pravidlo neplatí pouze v případě, že proti ní stojí VW. A také účelně napsané srovnávací testy, kdy testují zcela novou generaci Fabie, přičemž její soupeři jsou vybráni z dosluhujících modelů jiných značek, které na svou novou generaci (nebo alespoň FL) teprve čekají. Že Fabie vyhraje díky simply clever vychytávkám a modernějšímu pojetí interiéru a infotainmentu je potom více než nad slunce jasné.
Naštěstí se jedná snad pouze o vyjímky.
Já volím Škodu 120 (se sportovníma sedačkama, rámem a švagrem za volantem). Potom určitě Fáčko. Mé první vlastní auto. 50 kw na 950 kg (mínus to, co urezlo) nebylo úplně nejhorší. A když si člověk zvykl na ty náklony, tak se s tím dalo letět slušně. A to nemluvím o zkušenosti, kdy sem měl možnost pilotovat Fáčko, které mělo krom předních sedaček vyházené úplně všechno. Nevěřil jsem, jak to může takto odlehčené letět.
No a v současnosti mé Suzuki Baleno. Sto koní, váha jen pár kilo přes tunu není úplně nejhorší poměr. A vzhledem k mým současným "řidičským" možnostem, mi to dokáže nabídnout i tu zábavu. :-D
Jo a ještě mé bývalé služení auto. Iveco Daily (r.v. někdy kolem 2000). Váha lehce přes dvě tuny, výkon kolem sta koní, ale když se všechen náklad výhazel, tak to na sněhu tancovalo, jak Harapes. :-D
Super. Konečně TV Autíčkář. Začátek vůbec ne špatný. Jen tak dál. Budu se těšit na další videa. :-)
Nevím, na co by mi to bylo, ale chci to. :-D
H_F: tak desing je subjektivní věc, ale je pravda, že MX3 se mi teda líbí víc než právě Tigra. :-)
Vavris: Není zač. V práci sem se nudil, tak sem to nepročítal jako obvykle rychle, ale dal sem si záležet. :-)
Luv: myslím, že ne. Ona ta MX3 už začíná být docela vzácná. Hlavně v dobrém stavu (pokud se dá fotkám a textu v inzerátu alespoň trochu věřit) a s tímto docela vzácným motorem.
Ta MX vypadá fakt hezky. I ten Peugeot mi asi přivodí pár dní neklidné spaní. :-)
Je si dovolím doplnit odkaz na MX, protože v odstavice není.
https://www.sportovnivozy.cz/88202-mazda-mx-3-v6-18i-24v-praha
Super. Na videa se hodně těším. Doufám, že přijde i na starší zajímavé kousky (třeba by pár blogerů bylo ochotno něco zapůjčit, třeba pan Krab :-D ).
Škoda. Loni jsem si říkal, že by sobotní termín byl fajn, a když to jednou na sobotu vyjde, tak musím do práce. Takže nejdřív v létě. :-(
To je ještě fajn. My tady na Zlínsku čekáme na stavbu, která stojí, protože křeček a teď tam prý našli i čmeláka. :-D
Ale jak to tak čtu, tak "zelená" vlna funguje ve všech městech stejně. Ve Zlíně se kdysi všichni radovali, že je konečně hlavní tah městem dokončený a jsou v každém směru dva pruhy. Ale radním se asi zdálo, že by doprava mohla být moc plynulá, což se nehodí pro loby ohledně cyklopruhů atd., tak to museli zkazit semafory.
Zpívá si v autě rád. Naštěstí mám hudební "nesluch" takový, že se mi zdá, že zpívám krásně. Naštěstí jsem byl již před lety upozorněn mými přáteli, že můj pěvecký projev je na úrovní papouška, takže si zpívám právě jen s soukromí svého vozu. :-)
Tak tady by si psycholog přišel na své. :-D Zjišťuju, že jsem jeden z mála, co nic neřeší.
Jo, to kolečko na rádiu vypadá divně, ale určitě by mi to nedělalo žádný problém, kdybych podobné měl.
Jinak nic. Auto umyju jen asi třikrát do roka, vysávám tak jednou za čtvrt roku a sem tam utřu prach. Když mám náladu, tak si s tím pohraju trochu víc, ale nic se nemá přehánět. :-D
Jediný striktní zákaz, který u mě v autě platí, je kouření. Byť sám kuřák, tak v mém autě nekouřím (služebák nepočítám). Ten smrad, popel a případné propálené sedáky atd., bych nesnesl.
Musím souhlasit se Snowman. Určitě nej článek pro mě, byl test Miaty ND.
Přesně tu sem měl na mysli. Nové logo je dobré, ale ta řadička mi prostě chybí. :-)
Sem tak nějak v té šedé zóně. S dozorem téměř komukoli, kdo nevypadá jako totální nemehlo. Bez dozoru jen v rodině a dvou velmi blízkým kamarádům, u kterých vím, jak se k autům chovají a starájí se o něj.
Tak jsem pár let zpátky půjčil na pár dní jednomu z nich auto a jen sem si vše potvrdil. Zapomněl sem mu říct o odcházejících tlumičích, které při větší nerovnosti vydávaly nehezký zvuk. Hned první den mi volal, jestli něco neposral. :-)
Hrnek zní dobře, stejně jako podložka pod SPZ. No a samolepka. Nešlo by třeba udělat i samolepku se starým logem?
Už mám objednánío, ale nemá tam někde chybku? Způsob předání mám poštu a v mailu mi došla cena 399,-. Ta stovka za poštovné? :-)
Poslední komentáře
- PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-) - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
No, a není tam? 😂 - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jinak mám za to, že ještě víc top model Formanu byl možná... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
"devítka s pěti nulami se stihla objevit na číselníku" To... - beastar, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Centrální zamykání mohl mít Black line i Silver line z výroby.... - Tomshon, Fiat Punto: Příběh hlučného fiátka
Letos fiátek vzal za své. Čest jeho památce. 😢 - Jaromír Soukup, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Fakt? Tak to jsem nevěděl, já myslel, že to dostala až Felicia.... - cPetan, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Roadbookovky jsou super :) . Mam je strasne rad na motorce, kde se to jezdi... - Jyrki, Tato auta zrají jako víno: Modely...
to ze je jednicka krabicoidni, to je jasne, ale je to nejkrasnejsi...
Poslední inzeráty
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
2016 rok výroby
150 koní výkon
1 997 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
46 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů