tak tak, 2,5 tdi v t4 (nebo do jaký generace transportera se dával) je fakt nesmrtelnej, volvisti ho znají jako d5252t (zdravím thekubajse). v transportérech najíždí přes 1,5 milionu bez větších průserů a bez výbrusů, u volva jsem zaregistroval nejvyšší nájezd 1,3 milionu a byl na prodej plně pojízdný, jen s trochu horšíma tlakama. ale volvo ho má vyhnaný na 103km a 290nm (zas se ale netaha s takovou hmotností). turbo alespoň u volva neodchází, kamarád měl na původním najeto 700tkm a bylo v pořádku. u volva (nevím jak u vw, jestli je tam něco jiného, ale asi ne) odcházej v cirka 300tkm vstřiky a čerpadlo. repas čerpadla vychází dle stavu, ale většinou je to 12-18 000,- u bosche, vstřiky nevím, ale nebyla to zas tak šílená pálka (10-12 000,-?)
nicméně když se řekne dodávka, tak si vzpomenu na a-team :-) asi by se tam i nemělo moc co podělat, jen ta spotřeba asi pod deset nebude :-)