Tak se taky pochlubím svoji hračkou.
Jedná se o Subaru Impreza GT, přezdivané mnou Rézinka.Motor je seriový dvoulitrový boxer s turbem. Jediné úpravy jsou brzdy, které v serii jsou největší slabina GT, závodní vysokotlaké palivové čerpadlo Walbro 255LPH, laděný výfuk, 4 bodové pásy sabelt a semišový volant Sparco. Výkon motoru 162kw a krouticí moment 290N.m.
Z mého pohledu je tahle generace přesně auto pro řidiče, lehká vůle na řizení , která u ostrých subaru je vlastnost. Turbo efekt je zde velice cítit ale přijde hranice 3000ot a jste současti sedačky. Horší pro blbnutí na okreskách kde je spousta táhlých zatáček je poměrně dost dlouhá převodovka a také by to chtělo strmější řizení. ALe schopnost na rozbitých okreskách mne asi nikdy nepřestane udivovat, kdo se nesveze nepochopí. Plány s autem co se týká úprav téměř nejsou, pouze šusplech pod motor a zadni diff. A za 4-5 let půjde GT z domu a hodlám opět pořídit GC8 ale verzi STi RA
Tento příspěvek byl 31.01.2015 v 16:23 upravován.