Vozdilo je opět vypipláno, respektive složeno ze dvou vraků - jeden měl k.o. kastli, druhý všechno krom kastle a motoru. "Renovace" by stála za samostatný článek - poslední měsíc jsem z okolí vozu odstranil všechna kladiva a krumpáče, aby mi cestou pro nářadí stihla vychladnout hlava.
A teď nějaký ten popis:
Je to Favorit rok výroby 1990, takže ještě před edicí "Henlein" s tisíci vylepšeními. Motor je 135, takže kdysi míval fenomenální výkon 44 kW. Barva hnisová žlutá, výbava holobyt. Roku 2015 provedena v.u. střední renovace. Jejím cílem nebylo ani dělat z toho UFO, ale chtěl jsem se vyhnout i oblíbenému "ostalgickému" (to není překlep) vlaječkování s rudými hvězdami a nálepkování různými připomínkami Vítězných únorů a Mototechen, které bohužel celkem frčí. Na místo toho jsem vůz pojal ve stylu pro mne daleko zajímavější první poloviny devadesátých let s tím, aby všechny úpravy byly vratné.
A tak přibyly mlhovky, přídavné dálkovky (původní masku mám, nedám), odvětrávání klikovky do extra nádobky, rozpěra motoru a fanfáry.
Tento příspěvek byl 23.02.2016 v 13:27 upravován.