načítám data...

Vanderhall Venice – stylová tříkolka nyní o něco levnější

28. prosince 2016, 16:30 4 komentářů Dominik Valášek Novinky

Americká značka Vanderhall vstupuje do nového roku s novou, levnější tříkolkou Venice. Ta ale jezdí a vypadá přesně stejně, jako ta dražší.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Tříkolky od Vanderhall jsou trochu divné, trochu retro, trochu nepraktické a hlavně dost netradiční svojí koncepcí. Zatímco těch pár produkčních strojů se stejným rozložením používá výhradně pohon zadního kola, Vanderhall posílá sílu svého motoru na kola přední. A té síly rozhodně není málo. Model Venice má stejně jako starší a dražší model Laguna pod kapotou přeplňovaný čtyřválec o objemu 1.4 litru, vypůjčený od General Motors. Výkon dělá rovných 200 koní, což se sice nezdá jako zázračně moc, ale celá tříkolka váží pouze 623 kilogramů. Z nuly na sto to tedy umí za necelých pět sekund a maximálka činí 210 km/h. Převodovka je automatická, šestistupňová a s pádly pod volantem.

Novinka Venice má tedy stejné pohonné ústrojí jako dražší Laguna a navíc i úplně stejně vypadá, v čem je tedy rozdíl? Největší změna spočívá v panelech karoserie, obklopujících prostorový rám z hliníku. Zatímco starší Laguna měla tyto panely ručně vyráběné z karbonu, Venice se musí spokojit s levnější variantou z obyčejnějších materiálů. Dále se liší i vnitřní výbava. Venice stále nabídne topení, rádio s Bluetooth konektivitou a ABS, ale klimatizaci nebo tempomat už nemá. Mimochodem poněkud vtipně zní objem zavazadelníku, činící velmi skromných 75 litrů. Na žádné velké nákupy to tedy nebude.

Co se ceny týče, Venice lze objednávat již nyní a to proti záloze 250 dolarů. Výsledná cena auta, které dorazí na začátku příštího roku, potom činí 29 950 dolarů (773 tisíc korun). Oproti starší Laguně, která stála 49 950 dolarů (1.3 milionu) je to vážně citelně méně.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

PeterLuk
28. prosince 2016, 16:37
2

Vyzerá to zaujímavo... ale Morgan je Morgan :D

reagovat
Ti
TimeS
28. prosince 2016, 17:11
0

...a zadný náhon, je zadný náhon. (+ "špicové" kolesá na Morgane sú omnoho krajšie než tieto bežné).

Anyway, v článku máte fotky Venice, pričom Laguna vypadá trošku inak (IMHO, horšie), napr:
https://vanderhallusa.com/wp-content/uploads/2016/05/Vanderhall-Laguna-GP-Media-White-78.jpg

GanGreen
28. prosince 2016, 17:14
0

A zadni kolo se jen vozi a brzdi? Neni treba zataceci nebo tak neco?

reagovat
CerVus
28. prosince 2016, 20:27
0

Jako ta kombinace mi přájde taková divná, ale s ohledem na tu zrůdnost co se vyrábí u Kaipanu tak to ještě beru.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem