logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Pravý důvod zdržení Alfy Romeo prý tkví v neúspěšných crash testech

Život Alfy Romeo Giulia ještě ani nezačal, a už se začíná lehce (nebo možná i těžce) komplikovat. Po obrovském internetovém hypu, který provázel odhalení silné verze Giulia QV, přišlo půlroční zpoždění. Kde ovšem spočívá jeho pravý důvod?

Když se v listopadu objevila zpráva o tom, že se Giulia zdrží někdy do druhé poloviny letošního roku, nebyli jsme sice nadšení, ale tak nějak jsme to brali. Jasně hoši, kafe, pohodičku, jste pořád jen Italové, my to zkrátka chápeme. Koneckonců lepší takhle, než aby se do světa dostala nedodělaná věc a pak se následujících několik let neustále svolávala. Automobilka se k tomuto odložení vyjádřila v tom smyslu, že ještě dolaďuje některé věci ohledně ovládání a bezpečnosti.

Jenže potom přišel magazín Automotive News, který má prý informace od jistého dodavatele. A zdržení Giulie prý rozhodně není o tom, že by jí „bylo třeba doladit“. Ona totiž prý tak trochu neprošla nárazovými testy a to jak zepředu, tak ani zezadu a z boku. Z drobného ladění to tedy vypadá spíš na to, že se Giulia bude muset konstrukčně vcelku dost přepracovat, vyztužit a prostě vylepšit.

Jen co se zpráva na internetech objevila, už přispěchal mluvčí Alfy s odpovědí. Podle něj jsou informace z Automotive News „nepřesné a nereprezentativní“ a nemají prý žádnou věrohodnost. Spuštění modelu na trh v druhé polovině letoška prý platí (stejně jako platily všechny předchozí termíny uvedení na trh, podle kterých už měly Giulie dávno jezdit – pozn. VojtaD), čemuž rádi věříme, otázkou však zůstává, jak to je celé doopravdy.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
CerVus
8. 2. 2016, 17:57

Ten přední narazník je strašný, to ať se nezlobí.

0
Henges
8. 2. 2016, 20:10

Mě připomíná psa, který cení zuby.

0 reagovat
Josef
8. 2. 2016, 19:52

Neříkám, že jsem zrovna skalním příznivcem značky, ale za všechny tyto pokračující strázně je mi jí líto, přestože se do nich při snaze přijít s novým modelem co nejdříve zřejmě dostala sama. Zejména z historického hlediska, čímž mám namysli dobu dávno před Deltou Integrale, jsem již uronil slzu za Lancii. Modelová paleta Alfy Romeo se jí v posledku začala nebezpečně podobat, jakkoliv se prý pracuje na zjednání nápravy, nicméně namísto značky slavné a mrtvé tu zatím máme značku slavnou a na přístrojích. V případě nového modelu doslova. To nemůže být pravda!

0
Nezn.uživatel
8. 2. 2016, 22:00

Co bys chtel od naroda, kterej se akorat umi valet na plazi a cpat se u toho pizzou. Vypada to sice moc hezky, obzvlast ten interier je fakt povedenej, ale bojim se, ze od vypnuti pristroju a prechodu ke klinicky smrti uz tuhle kdysi slavnou znacku moc nedelí.

0
riprex
8. 2. 2016, 22:40

Kdybys trochu znal historii a věděl, tak bys takovou kravinu plácnout nemohl. Jednak je Alfa celkem slušnej kus automobilové historie a dlouhá léta to byl respektovaný a přední výrobce a druhak za to, kam se dostali bohužel nemohli. Alfa vždycky byla spíš malá automobilka, která dělala luxusnější auta a nikdy moc nešla po velkoobjemu. Měli sice i lidovější auta, ale mnoho jich nebylo. Vždycky to ale byla kvalitní technika na úrovni. Ke konci jí úspěšně přivedla italská vláda tím, že nařídila výrobu Alfasudu. Tím, že ožralý napolitáni na tu výrobu těžce káleli, byli absolutně nevzdělaní a neschopní vznikl problém. Alfasud byl úžasný kus technického designu totálně zničený nekompetentními zaměstnanci, protože továrna byla násilně vybudována v místě, kde měla snížit nezaměstnanost. Proto bych neodsuzoval kompletně Italy, spíš jen tu určitou část... Kdybys chtěl u nás zaměstnat ty víš které (teď nevím, jakej je politicky korektní název pro ně dneska), nedopadlo by to s výrobou auta o dost jinak. No a po finančních problémech s Alfasudem už to šlo ráz na ráz. Ještě stihli nalejt poslední prachy do spásy, která měla značku zachránit - 164. Ale než ji stihli zavést do výroby (v době převzetí byla už skoro hotová, není to žádnej Fiat) tak přísun peněz vyschl a začlo se řešit, co bude dál. Nechci tady spekulovat, na základě nejasných faktů, ale celé převzetí Fiatem se jeví, jako zmanipulované, protože v prvním kole za ní Ford nabídl výrazně víc, nicméně celé výběrové řízení bylo zrušeno a asi o měsíc později jakýmsi pochybným způsobem skončila Alfa v rukou Fiatu, který tou dobou beztak sám začal výrazně nabírat vodu.

0 reagovat
spooon
9. 2. 2016, 12:47

Je nádherná...a to sem zatím žádnou alfu neměl, tak snad nejsem ovlivněnej :-D

Doufám, že se to povede dotáhnout do konce a že to Alfa nezabije například přestřelenou cenou

0
riprex
9. 2. 2016, 15:04

Neboj... to víš že zabije :D

0
Nezn.uživatel
9. 2. 2016, 18:48

Taky jsem psal, kdysi slavna znacka. Ale podivej se, co z ni zbylo dneska. Kdo z normalnich lidi bude schopny vyjmenovat alespon tri modely, ktere Alfa v poslednich par letech vyrobila? 164 byla fajn. Ale uz je to krapet zpatky, kdy vyjela, takze casu meli dost, aby se zase zvedli. Mne se Alfy taky vzdycky libily, ale uznej sam, nikdo jinej, nez Italove sami, ji nezabil. A jestli to byla italska vlada nebo manageri podniku, uz je celkem jedno.

0 reagovat
Marshall
9. 2. 2016, 20:28

Dával bych ban traktoristum s jejich TDi co se naváží do Alfy, nevim co na autíčkáři chtěj, když neumí uznat krásnej design, historii a kvalitu.

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte