načítám data...

PlechCup 2015 a trackdaye: Zbytek sezóny - začínáme již 14. 6.!

28. května 2015, 14:56 11 komentářů Vojta Dobeš Trackday

Báli jste se, že se na PlechCup a autíčkářovské trackdaye zapomnělo? Už nemusíte. Zarezervované jsou termíny na celý zbytek sezóny a na hradeckém CzechRingu se na vás budeme těšit už 14. června!

Zobrazit galerii

I když se organizace letošního ročníku PlechCupu (a s ním spojených volných ježdění na okruhu) vinou mnoha různých okolností poněkud zadrhla, můžeme vám s potěšením oznámit, že se nám podařilo vyřešit termíny na zbytek roku – a je jich dost na to, abychom z PlechCupu mohli udělat regulérní seriál:

14. června
5. července
30. srpna
20. září
4. října

Všechny akce se budou jezdit na okruhu CzechRing v Hradci Králové, který byl vybrán jak z organizačních důvodů (máme to blízko), tak z důvodů finančních (budete to mít levnější), tak jednoduše proto, že jiné okruhy už neměly volné termíny.

Vedle PlechCupu samotného budou samozřejmě k dispozici i tradiční volné jízdy, při kterých si za velmi rozumnou cenu budete moci do sytosti vyzkoušet schopnosti své i svého vozu. Narozdíl od "velkých" trackdayů na Sosnové počítáme s tím, že půjde pravděpodobně o "půldenní", tedy odpolední ježdění – pořád však existuje i možnost, že některé z pozdějších akcí změníme na celodenní.

Přesnější informace, jako začátek a konec ježdění či startovné pro volné jízdy i pro PlechCup, zveřejníme v příštím týdnu. Zatím si ale můžete zapsat do kalendáře výše uvedená data a pokud ho ještě nemáte, začít shánět speciál na PlechCup!

A pokud jste tu noví a nevíte, co to vlastně ten PlechCup je, čtěte dále:

PLECHCUP 2015

Někteří už to znají z minulého roku, mnohem víc z vás ale bude úplnými nováčky. Takže tady je stručné uvedení do toho, jak si u nás nejlevněji zazávodit:

Co to je?

Začněme tím, co to není. PlechCup není destruction derby, demolition derby ani "závody plecháčů" tak jak je znáte z vesnických okruhů, tedy s cílem nebo minimálně vedlejším efektem v podobě devastace automobilu. Cenový limit 15 000,- Kč je zde kvůli tomu, aby závodění zůstalo pomalé a ve hře se tak udrželi i jednotlivci či týmy s velmi omezeným rozpočtem. Není tu kvůli tomu, že by auta měla být "postradatelná" a počítalo se s jejich zničením. Vzhledem k tomu, že takto levná auta patrně nikdo nebude vybavovat výbavou jako je ochranný rám nebo skořepinové sedačky, jezdí se PlechCup coby časovka – každý jezdec zajede tři měřená kola, počítá se to nejlepší z nich.

Teď ale k tomu, co to je a čím by to mělo být. Hlavním účelem PlechCupu, kromě toho, že je to spousta zábavy, je přiblížit "opravdové závodění" i těm, kteří nedisponují rozpočtem závodního týmu. I se skromným rozpočtem si zajezdíte, zazávodíte a jestli vyhrajete nebo ne, to záleží jen na vaší šikovnosti za volantem i při shánění a přípravě vozu, ne na naditosti vaší peněženky.

Pravidla

Limitem pro cenu auta je 15 000,- Kč, včetně nezbytných oprav (tím eliminujeme situace, kdy by někdo koupil holou karoserii BMW E36 a v rámci "oprav" do ní vecpal techniku z M3, nebo něco podobného). Naopak peníze, získané odprodejem přebytečných věcí, se odečítají.

Auto musí být technicky způsobilé závodit. Platná STK není nutná ani dostačující, nicméně trochu pomůže. Obecně nám ale na tom, jakými doklady (příp. i značkami) auto disponuje, příliš nezáleží. Jde o to, aby auto nebylo ohrožením pro svého řidiče i okolí.

O důvěryhodnosti udané ceny i o technické způsobilosti rozhoduje komise určená pořadatelem. Pokud si něčím nejste jistí, kontaktujte nás předem, rádi s vámi probereme, co je možné a co už ne.

Do ceny vozu se nepočítají bezpečnostní prvky (sportovní sedačky apod.) a pneumatiky. Pneumatiky musí být homologované, slicky a semislicky jsou zakázané.

V případě jakýchkoliv dotazů a nejasností se ptejte na redakce@autickar.cz nebo na +420 778 00 26 50  (Vojta Dobeš, šéfredaktor).

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Čí
Číža.M
28. května 2015, 15:16
0

SUPER ... uz jsme dostavali strach! ... sice to máme do Hradce krapet z ruky... ale to dáme! :))

reagovat
Ap
Apache
28. května 2015, 16:29
0

Počet akcí a jejich rozprostření vypadá hodně dobře, ale že bude jen Czechring asi opláču :-D

reagovat
On
Ondra S
28. května 2015, 17:47
0

Možná mi to uniklo ale pořad čekám na fotogalerii z předchozích akce..

reagovat
Woyta
28. května 2015, 18:17
0

Linky na soukrome galkerky najdes spise na foru. V sekci Trackdaye moc fotek nebylo.
Tohle je galerka z meho generatoru obrazku. https://plus.google.com/photos/112630451049121024813/albums/6129960571656912833

Jinak Proton se uz chysta. Tentokrat snad bude brzdit na vsechna kola a ne jen 3.

On
Ondra S
28. května 2015, 18:23
0

Díky...

reagovat
Jindřich
28. května 2015, 18:34
0

Já si snad kvůli vám něco seženu

reagovat
Jindřich
28. května 2015, 22:31
0

Dokonce 1.7, slušný ;-)

Čí
Číža.M
05. června 2015, 11:12
0

Chlapi, už víme v kolik a za kolik máme 14.6. být??? :)

reagovat
Jindřich
05. června 2015, 13:55
0

Tak já snad fakt budu mít auto :D

reagovat
ja
james
13. července 2015, 01:16
0

Asi se ptám na stokrát zodpovězenou věc, ale myšlenka závodu s pevným startem několika pleček už definitivně umřela? Na nic jiného nečekám, závodní speciál stojí a stojí, časovku plečkapu jsem si zkusil - dobrý, ale neláká mě to natolik abych šel nabít baterku a jel do Hradce.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem