načítám data...

Nový koncept Kia má v interiéru 21 dotykových displejů

04. března 2019, 13:43 3 komentářů Jakub Pospíšil Novinky

Dotykových displejů v interiéru se asi jen tak nezbavíme. Zákazníkům se líbí a automobilkám šetří peníze. Jen konstruktérům v Koreji by někdo měl říci, že čeho je moc, toho je příliš.

zobrazit celou galeriiNovinky: Nový koncept Kia má v interiéru 21 dotykových displejů

Svět automobilových konceptů je zvlášní místo. Prvků, které v produkčních autech budí spoustu pozornosti si tu často nikdo nevšímá a pokud má studie vzbudit mediální rozruch, je třeba pořádně přitlačit na pilu. Některé automobilky tak volí futuristické a převratné technologie, jiné šokující vzhled a netradiční koncepce vozů.

Kia na to jde ale trochu jinak. Do konceptu elektromobilu, který se chystá oficiálně odhalit na autosalonu v Ženevě totiž namotnovala jedenadvacet dotykových ultraHD obrazovek. Vedle sebe. Kromě pedálů a volantu se jedná o jediné ovladací prvky vozidla.  Že se takové řešení ještě dlouho do seriové výroby nepodívá jen asi jasné. To konec konců připouští i automobilka samotná, která v tiskovém prohlášení přiznává, že zástup obrazovek je spíše jakési rýpnutí do rozmáhajícího se trendu “obrazovek na všechno”.  

Vnější vzhled vozu ale prý naopak celkem přesně naznačuje designový směr, jakým se budou ubírat plně elektrické modely korejské značky. Těšit se můžeme na zajímavou grafiku světel a čelní sklo protažené po celé délce střechy. To hlavní nás ale prý čeká pod kapotou – o pohonném ústrojí elektromobilu se ale dozvíme více až při oficiální premiéře za týden na autosalonu v Ženevě.

 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ransom
04. března 2019, 17:04
2

To bude mít dotykový obrazovky i na slunečních clonách a při sklopení se na nich bude zobrazovat stín?

reagovat
Jimi
04. března 2019, 19:49
0

Čím víc displejů, tím víc Kia... :) Už aby to jezdilo samo, aby to člověk stíhal sledovat..,

reagovat
beastar
05. března 2019, 13:14
0

Tak volant už to má spíš jako retro na ozdobu, než ke skutečnýmu řízení.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Focus Kombi 2002
Ford Focus Kombi

2002 rok výroby
73 koní výkon
1 380 ccm objem

Dodge Avenger  2008
Dodge Avenger

2008 rok výroby
140 koní výkon
1 996 ccm objem

Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG  2006
Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 968 ccm objem

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V 2004
Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V

2004 rok výroby
99 koní výkon
2 000 ccm objem