Ačkoliv můžete namítat, že mezi LF-LC a LC 500 rozdíly jsou, faktem zůstává, že obrovská spousta zásadních designových prvků zůstala na svém místě a nové obří kupé bude na silnici působit jako klenot. Aby také ne, když se chystá přidat do nejvybranější společnosti BMW řady 6 a Mercedesu třídy S Coupé. To jsou všechno auta, kterými když vjedete do jednosměrky z druhé strany, měl by se provoz raději rychle otočit. Právě jste totiž určili směr…
V přední části nechybí dominanta Lexusu, tedy gigantická mříž chladiče. Okolo ní se nachází malé světlomety se třemi čočkami, doplněné ještě šípovitým pruhem s LED denním svícením. Jedním slovem úchvatná silueta je zakončena zádí s dvojicí obřích výfukových koncovek. Nad nimi se tyčí decentní aerodynamický detail v podobě odtrhové hrany víka kufru. Ve skutečnosti se ovšem jedná o aktivní křídlo, které se umí podle okolností vysunout.
Interiér je plný kůže, Alcantary a luxusu. Nechybí budíky s pořádně velkým otáčkoměrem nebo displej navigace. Podstatným detailem je i samo rozložení sedadel pro posádku, posunutých co nejblíže středu auta. I když může LC 500 vypadat jako mohutný cestovní mastodont, na těžiště se rozhodně nezapomnělo a vše je poskládáno tak, jak se sluší a patří. Motor je usazen co nejdál a dokonce i baterie se přesunula do kufru.
Když už jsme u motoru, musí zjihnout každý správný autíčkář. Srdcem vozu je agregát, který v dnešní svázané době působí jako vztyčený prostředníček autoritám. Skandálně velký osmiválcový pětilitr je plněn atmosféricky a jedná se o stejnou jednotku, kterou v současnosti nalezneme i v modelech RC F a GS F. Maximální výkon činí 467 koní a na zadní kola se přenáší skrz desetirychlostní převodovku. Rychlostí se sice může zdát až zbytečně moc, ale Lexus tvrdí, že jeho skříň je menší a lehčí než mnohé současné osmikvalty. Tak či tak umí velké LC 500 zrychlit z nuly na sto za 4,5 sekundy, což je hodnota více než důstojná.
12. ledna 2016, 12:32
1
nádhera !
12. ledna 2016, 12:48
1
Tohle je skutečná destilovaná elegance, GT-čkovitost a moderna, která má přitom zcela klasické proporce i profil karoserie. Je to jednoduše nádhera a zároveň lék na sterilnost a tuctovitost většiny světové automobilivé produkce dnešní doby. Bravo Lexus!
12. ledna 2016, 13:04
1
Podepisuji!
12. ledna 2016, 18:37
1
Souhlasim. Opravdovy designovy skvost. Vypada to neuveritelne futuristicky.
12. ledna 2016, 22:46
0
Ten design na hrane kyce proste zeru, paradni, ale nemam na to takove auto mit, navic ta barva. Rozhodne nic co bych chtel v cr provozovat ...
13. ledna 2016, 07:53
0
To je porno!
13. ledna 2016, 11:29
0
Já se zakoukal už i do Lexus LF C2.
13. ledna 2016, 15:31
0
tohle je fakt pecka...a i vnitrek moc pekny, mam rad, kdyz jsou nerusene vodorovne linie na palubce :)
24. dubna 2017, 23:13
0
zrovna sem na tebe myslel, ze pro tebe musi bejt interier uplny porno)
24. dubna 2017, 23:07
0
fantazie!
miluju japonce za to, jak umet protlacit koncept do seriovy vyroby